Wie is kimberliedjequote:Op woensdag 20 november 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat ze ons verlaten heeft
Had me wel willen misdragen met haar
Het is wel grappig maar ook beetje druk.. beetje te.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha oke. Ik heb er ook helemaal niks mee
Retourtje Noord-Brabant dusquote:Op woensdag 20 november 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat ze ons verlaten heeft
Had me wel willen misdragen met haar
toen ik uit de hemel kwam vallen?quote:
Dat was voor jouw tijd.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
toen ik uit de hemel kwam vallen?Klein beetje wel ja
Meisje die zich nog een keer wilde misdragen op carnaval voor een ze een vriendje nam, in dit geval Roroquote:
Roro?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meisje die zich nog een keer wilde misdragen op carnaval voor een ze een vriendje nam, in dit geval Roro
Ouwe omaquote:Op woensdag 20 november 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Haha, jumpen was bij mij al op de middelbare!
Nee Ro-aldquote:
in de 1e bij mijquote:Op woensdag 20 november 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Haha, jumpen was bij mij al op de middelbare!
Oh die vriend van WPquote:Op woensdag 20 november 2013 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Ro-ald
echt voor jou tijd inderdaad
Roro wie?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meisje die zich nog een keer wilde misdragen op carnaval voor een ze een vriendje nam, in dit geval Roro
idd dat zijn sletjesquote:Op woensdag 20 november 2013 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Roro wie?Rodawa?
En wat is dat voor onzin. Ik heb echt een hekel aan mensen die zich willen misdragen op carnaval hue.
Ja die na 5 maanden zelfstandig wonen nog geen pannenkoeken kan bakken.quote:
WAT O_-quote:Op woensdag 20 november 2013 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die na 5 maanden zelfstandig wonen nog geen pannenkoeken kan bakken.
Dat kind was geestelijk ook niet 100quote:Op woensdag 20 november 2013 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Roro wie?Rodawa?
En wat is dat voor onzin. Ik heb echt een hekel aan mensen die zich willen misdragen op carnaval hue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |