Mijn hemelquote:Op woensdag 20 november 2013 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dommelen! Van Dommelsch bier enzulks. Piepklein dorpje, ligt onder Eindhoven. Tegen België.
had gelezenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:47 schreef xcachet het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)dham-woke-PARIS.html
Ik wil na een avondje stappen ook wel wakker worden in Parijs
Keihard de deur losgooienquote:Op woensdag 20 november 2013 14:45 schreef supersof het volgende:
Ik kan mijn kamer niet uit want er is een man in de gang en die blokkeert mijn deur.
Nee geeneens. Al had het mijn verhaal wellicht wel spannender gemaakt. Het is een zaal waar bands optreden.quote:
Bij mij niet hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet. Heb bij iedereen al de indruk gewekt dat ik niet zo slim ben.
Mwa, valt vies tegenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn hemelCarnavallert ook zeker?
Haha oke. Ik heb er ook helemaal niks meequote:Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mwa, valt vies tegen. Vorig jaar wel geweest omdat een goede vriendin me uitnodigde dus dan vind ik het wel leuk
. Anders had ik 't over geslagen
.
Vind het wel leuk, maar gewoon één dagje en niet 4. En kan 't ook prima missen.
Kimberliedjequote:
iddquote:Op woensdag 20 november 2013 14:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Basisschooltijd![]()
Wauw, 6 jaar geleden
Die gasten uit bordeaux die een keer een lama hadden gestolen uit het circus en ermee de tram instapten waren nog grappiger. Zag ook een foto van hun met lama.quote:
JAquote:Op woensdag 20 november 2013 14:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die gasten uit bordeaux die een keer een lama hadden gestolen uit het circus en ermee de tram instapten waren nog grappiger. Zag ook een foto van hun met lama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |