Dat is goed mogelijk ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je fiets is gewoon gejat? Het is Utrecht? :")
Logisch toch ook. Alsof fietsen binnen een dag een plekje binnen het depot hebben gekregen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fiets was weg bij Station. Nou haalt de gemeente daar regelmatig fietsen weg.
Ik bellen met nummer van het fietsendepot. Krijg ik een of andere onverstaanbare buitenlander aan de lijn die mij probeert uit te leggen dat ze niet kunnen nagaan of er vandaag fietsen zijn opgehaald________!
looool had je niet laten controleren ofzo?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef nodig het volgende:
[..]
wauwwww niceee
ik had voor mijn pws presentatie die over de economie ging een nederlands docent die ons ging beoordelen. Ging ze zeiken over al onze spellingsfouten, fuuuuuuuuu![]()
Het ergste is dat k die hele spellingsfouten niet zie
Zet hem gewoon beveiligd onder het station dan of zoquote:
Dierenquote:
Dan mogen ze even zorgen voor een goede fietsenstallingquote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zet hem gewoon beveiligd onder het station dan of zo
Leipe shit ouwequote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef nodig het volgende:
[..]
ik ook wow
is this the real life or is this fantasyyyy
10 minuten lopen, tis watquote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan mogen ze even zorgen voor een goede fietsenstallingDe stalling staat aan de andere kant van het station.. Moet ik daarna nog 10 minuten lopen
nee jij hebt geen geld daarvoorquote:Op [url=http://for[quote]
[b]Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik kom ook
Weet je zeker dat het er 224 zijn? Zou je het nog een keer willen natellen. Ik heb misschien intresse.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand interesse in een cd map voor 224 cd's?
houd je kontquote:Op woensdag 20 november 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jij hebt geen geld daarvoor
wat had je gedaanquote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moest daar toen komen voor rechtzaak in arnhem (srs)
Je watquote:Op woensdag 20 november 2013 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Ha, voel me nerd! Heb mn dns gewijzigd.. naar die van google
Eerst mij betalen, daarna mag je leuke dingen doen.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Ha, voel me nerd! Heb mn dns gewijzigd.. naar die van google
Alsof ik leuke dingen doequote:Op woensdag 20 november 2013 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst mij betalen, daarna mag je leuke dingen doen.
zeg gewoonquote:
OHjaaaquote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb alleen nog maar npr en ncr gehad
wat deed je daarquote:
wat the fuck is een dns serverquote:Op woensdag 20 november 2013 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De DNS server van mn eigen provider gewijzigd naar google ding.
Ik ben nu al bangquote:Op woensdag 20 november 2013 14:27 schreef nodig het volgende:
[..]
OHjaaa
dat had je ook nodig![]()
Binompdf en binomcdf is weer wat anders geloof ik![]()
Moet je nagaan, half jaar na mijn examen ben ik gewoon alles vergeten
Geen idee, dont care. Ik weet alleen dat die van mn eigen provider er uit ligt en dat ik daardoor geen internet had en nu weer wel.quote:
vertelquote:
Bazinquote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, dont care. Ik weet alleen dat die van mn eigen provider er uit ligt en dat ik daardoor geen internet had en nu weer wel.
hahahahaquote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
m'n schoolaanwezigheid was te laag
Moet je daarvoor naar de rechtbank?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
ja als je het te bont maaktquote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je daarvoor naar de rechtbank?
Belachelijkquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BelachelijkKreeg je taakstraf dan of zo?
Neequote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
looool had je niet laten controleren ofzo?
ik MOEST ook een presentatie doen want we waren een van de beste van de school. Slechte mensen hoefden het niet te doen
emo-eterquote:Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Wel weer kut, ik zat in de stress dus heb nu weer veels te veel gegeten. Godverdomme, moet ze voor de rechter slepen men.
nee kreeg laatste kansquote:Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BelachelijkKreeg je taakstraf dan of zo?
je presentatie of pas?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee
Het was echt 1 grote ramp, die presentatie hadden we om 19.00 ofzo en we zijn er toen we uit waren om 3 uur ofzo eraan begonnenOok serieus dat laatste halfuur stressen als kneuzen
Hou je bekquote:
15 euro plus verzendkosten.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het er 224 zijn? Zou je het nog een keer willen natellen. Ik heb misschien intresse.
ja die is leuk hequote:Op woensdag 20 november 2013 14:30 schreef Tjacka het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)dham-woke-PARIS.html
klootzakquote:Op woensdag 20 november 2013 14:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het er 224 zijn? Zou je het nog een keer willen natellen. Ik heb misschien intresse.
met je banquote:Op woensdag 20 november 2013 14:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die is leuk he
wilde ik gisteren posten
MAAR DAT KON NIET
Nu echt weg tot zoquote:Op woensdag 20 november 2013 14:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die is leuk he
wilde ik gisteren posten
MAAR DAT KON NIET
Misschien zie je mij welquote:Op woensdag 20 november 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Wauw, ik ga aan je denken vrijdag, dat ik zo dicht bij mijn idool ben
was t maar zo'n feestquote:Op woensdag 20 november 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Meneer doet 1e jaars rechten zeker
Ik schop je gewoon keer goed tegen je reet aan, bam op de grondquote:Op woensdag 20 november 2013 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoeft niet, ik win met ogen dicht
ehmquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik schop je tussen je kloten als je die hebt, bam op de grond c:)quote:Op woensdag 20 november 2013 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik schop je gewoon keer goed tegen je reet aan, bam op de grond
Nee oke dat is lullig
Nee je moet het zo doenquote:
quote:
oh ja mijn laptop verandert pws altijd in pas. nu weer. ...... ff terug veranderenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:33 schreef nodig het volgende:
[..]
De presentatie van het pws werkstuk ;o
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan ik dat weer van mijn bucket list afkruisen
Jij woont ook dichtbij Arnhem toch?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan zou ik van blijdschap flauwvallen![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan zou ik van blijdschap flauwvallen![]()
![]()
Staat gayquote:
goedzoquote:
Ik zat eerst ook te kijken van HUHquote:Op woensdag 20 november 2013 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja mijn laptop verandert pws altijd in pas. nu weer. ...... ff terug veranderen
Dat denken meer mensen ja.quote:
quote:
jep jij ook?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij woont ook dichtbij Arnhem toch?
80% ofzo toenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:35 schreef nodig het volgende:
[..]
hoeveel lessen heb je wel niet gemist dan?>
quote:
Redelijk gouden tijden waren dat Toto.quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Redelijk gouden tijden waren dat Toto.
Buiten wat details om.
op het randje van mijn bank ja.quote:
Ja lol super raar. Bij station enzoquote:Op woensdag 20 november 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Arnhem is een bijzonder ingewikkelde binnenstad met al dat éénrichtingsverkeer kwam ik dit weekend achter
Hoop dat je sarcastisch bentquote:
Eenrichtingsverkeer van de tap naar jou mond.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Arnhem is een bijzonder ingewikkelde binnenstad met al dat éénrichtingsverkeer kwam ik dit weekend achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Eenrichtingsverkeer van de tap naar jou mond.jouw&*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DUDEquote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
weetje
ik kwam er laatst achter dat tukkers mensen uit twente zijn.
ik dacht altijd van de Molukken
LOL
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
weetje
LOL
IK MIS JEEEEquote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]
En dan ga ik daar keihard huilen en schreeuwen omdat jij er niet bent
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Eenrichtingsverkeer van de tap naar jou mond.Deels gelijk aangezien ik niet hoefde terug te rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willemeen heette het of zo.
ja weet ik veel ;ppquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
weetje
LOL
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deels gelijk aangezien ik niet hoefde terug te rijdenWillemeen heette het of zo.
Brabanders zijn gewelddadig.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Of brabands, ook lachen
met de zachte eggggggg
Moest lachenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
weetje
LOL
En achterlijkquote:
ik ook nu ik het leesquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die niet nederlands spreken
Fixed.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die niet accentloos nederlands spreken
Uhu...quote:Op woensdag 20 november 2013 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die niet nederlands spreken
Tell Inso*quote:
is willemeen een chick?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deels gelijk aangezien ik niet hoefde terug te rijdenWillemeen heette het of zo.
Hier ookquote:Op woensdag 20 november 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Fixed*quote:
NOU ZEG DOE NRML :Squote:Op woensdag 20 november 2013 14:44 schreef Crack_ het volgende:
GODVERODMME HOU ALLEMAAL JE BEK DICHT JA GODVERDOMME KUT SLET HOEREN KAK BEK!!!!!!!!!
nietquote:Op woensdag 20 november 2013 14:44 schreef xcachet het volgende:
Inso heeft ook wel eens stomme taalfouten hoor.
ja hij schreef net rechtzaakquote:Op woensdag 20 november 2013 14:44 schreef xcachet het volgende:
Inso heeft ook wel eens stomme taalfouten hoor.
Ik wist niet dat jij Brabo was?quote:
hebben ze niet in XXXXL :Squote:Op woensdag 20 november 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wel met condoom voordat ik zwanger word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |