quote:Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een photoshop met mezelf op je moeder, wil toch ook niet zeggen dat ik er in geweest ben?
ja is goedquote:
Meen je niet?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:14 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik deed laatst auto theorie, daar komt er zo'n net iets te chagrijnige vrouw met een apparaat langs om te controleren of alle mobieltjes uitstaan
yesquote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had een 10 op havo mondeling engels, y'all jelly?
Mondeling was makkelijk. Ik had een 8.3 gehad als ik niet op mijn blaadje keek de hele tijd LOL. ga toch echt niet uit mn hoofd leren DOEEEGGGquote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Mondeling![]()
Wat een ramp was dat zeg
Mijn engels uitspraakEr klopt geen flikker van
Maar niet zo erg als brief schrijven
oh leukquote:
Die hele vibe die daar hangt lijkt me zo tofquote:
neequote:
nee vlakbij. wel arnhem schoolquote:
Tja... kennelijk staat er ook op dat soort mensen een hoop werkdruk anders kan ik het overspannen sfeertje niet verklaren.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:14 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik deed laatst auto theorie, daar komt er zo'n net iets te chagrijnige vrouw met een apparaat langs om te controleren of alle mobieltjes uitstaan
quote:
Ja Nijmegen toch? of dorpje ertussen in ofzo?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ik in nederland ook vlakbij
Ja sorry heb vleugels gekregenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben even 20 minuten weg, topic vliegt _o-
topics kunnen niet vliegen ;squote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben even 20 minuten weg, topic vliegt _o-
nee, wel nimma geboren.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja Nijmegen toch? of dorpje ertussen in ofzo?
ik ben vrijdag in Arnhemquote:Op woensdag 20 november 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, wel nimma geboren.
maar aan andere kant van arnhem
Is goedquote:Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik geef je wel bijles. Ben je goed in kansen?
ohhh, Velp?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, wel nimma geboren.
maar aan andere kant van arnhem
Ik ookquote:
Alsof je in Almelo kan chillenquote:
Oh jawelquote:
Ga naar msacrasquote:Op woensdag 20 november 2013 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kunt niet chillen in Almelo
lucky rijssenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die niet in lucky rijssen chillen
IK BEN TELEURGESTELDquote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh jawel![]()
Ook die vrouw zo tijdens het examen tegen zo'n jongen, ''kom op ff recht op zitten'' en ze had er ook 1 die probeerde af te kijken ofzo![]()
Ben gezakt trouwens
ik heb alleen nog maar npr en ncr gehadquote:Op woensdag 20 november 2013 14:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Is goed![]()
Hmmm kansberekening was ik geen held inMet binompdf, cdf enzo toch?
nooit geweest, oude negers gingen daar wel eens naar toe werd tijdje terug iemand gepriktquote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lucky rijssenmeen je niet man
paupertent
Da's makkelijkquote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb alleen nog maar npr en ncr gehad
lucky is ALTIJD ruziequote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nooit geweest, oude negers gingen daar wel eens naar toe werd tijdje terug iemand geprikt
Leiden.Kakkurrquote:
dat wordt het nietquote:
wat danquote:
Ben dan met vriendinnnenenenenenenenenenquote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Liever een kakker, dan een wibrastakker
nou ja zegquote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef d4v1d het volgende:
Gemeente utrecht mag een dik kankergezwel krijgen
Als je in het centrum rondhobbelt en je ziet mij moet je wel schreeuwen en zwaaien he?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben dan met vriendinnnenenenenenenenenen
wil je nietquote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je in het centrum rondhobbelt en je ziet mij moet je wel schreeuwen en zwaaien he?
Ik had een 4,1quote:
Nou nou.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef d4v1d het volgende:
SINT MAAARTEN SINT MAAAARTEN DE KOEIEN KRIJGEN STAARTENquote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je in het centrum rondhobbelt en je ziet mij moet je wel schreeuwen en zwaaien he?
Doorgestuurd aan Tjacka.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef d4v1d het volgende:
zevenaarquote:
wauwwww niceeequote:Op woensdag 20 november 2013 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Mondeling was makkelijk. Ik had een 8.3 gehad als ik niet op mijn blaadje keek de hele tijd LOL. ga toch echt niet uit mn hoofd leren DOEEEGGG
he laat ben je er? wij gaan naar de rechtbankquote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aarvoor eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ik moet daar toch echt zijn
Fiets was weg bij Station. Nou haalt de gemeente daar regelmatig fietsen weg.quote:
ik kom ookquote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
he laat ben je er? wij gaan naar de rechtbank
Auw das wel kutquote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fiets was weg bij Station. Nou haalt de gemeente daar regelmatig fietsen weg.
Ik bellen met nummer van het fietsendepot. Krijg ik een of andere onverstaanbare buitenlander aan de lijn die mij probeert uit te leggen dat ze niet kunnen nagaan of er vandaag fietsen zijn opgehaald________!
ik ben er rond 9:30 en ik ben er tot 15 ofzoquote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
moest daar toen komen voor rechtzaak in arnhem (srs)quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
allesquote:
Flink cashen doet het CBR met die theorie examensquote:Op woensdag 20 november 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... kennelijk staat er ook op dat soort mensen een hoop werkdruk anders kan ik het overspannen sfeertje niet verklaren.
Ja, je fiets is gewoon gejat? Het is Utrecht? :")quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fiets was weg bij Station. Nou haalt de gemeente daar regelmatig fietsen weg.
Ik bellen met nummer van het fietsendepot. Krijg ik een of andere onverstaanbare buitenlander aan de lijn die mij probeert uit te leggen dat ze niet kunnen nagaan of er vandaag fietsen zijn opgehaald________!
Nou ik weet niet of die daar staat.. Ik ga zo maar even uitzoeken hoe ik daar bij het depot komquote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Auw das wel kut
Heb je'm nog terug gekregen?
utrechtquote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je fiets is gewoon gejat? Het is Utrecht? :")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |