#npquote:
Ja California lijkt me ook wel tof hoor, tuurlijk en de rockie`s ook. WIl daar ook absoluut nog heen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roadtrip west coast, chillen in san francisco of LA.
Rockie mountains
Texas
Zoveel natuur en shit
ook goed in 026 een keer als ik er ben gaan we beef zetten op korenmarktquote:
Nederlands heb ik volgend jaar pasquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van
Stiekem sta jij gewoon een 9 voor nederlands en een 8 voor engels ofzo
welquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja California lijkt me ook wel tof hoor, tuurlijk en de rockie`s ook. WIl daar ook absoluut nog heen.
Maar Texas? daar is geen hond te doen?
truequote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's wel enige wat me tof lijkt in Florida.
#stfuquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef nodig het volgende:
[..]
#np
#nowplaying
#hashtag
#oldskool
#swag
#yolo
#rolo
Inderdaad, maar Miami is echt niet toffer dan New Yorkquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's wel enige wat me tof lijkt in Florida.
Da's mooi kutquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik werd laatst met een zaal van 100 man op een lijn gezet waarna we één voor één voor moesten komen met alle bewijsstukken. Dat was ook een best opmerkelijk en tijdrovende gebeurtenis, gekke Randstad uitzendkrachten.
Texas, for real rednecksquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja California lijkt me ook wel tof hoor, tuurlijk en de rockie`s ook. WIl daar ook absoluut nog heen.
Maar Texas? daar is geen hond te doen?
Go back to China bitsjquote:Op woensdag 20 november 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Miami is echt niet toffer dan New York![]()
Miami is alleen maar botoxfiguren die op het strand liggen
Meen je niet?quote:
Belachelijk ja, en als je er wat over zei raakte ze half in paniek "1 VOOR 1! ANDERS RAAKT HET IN DE WAR"quote:
Er stond een rood lijntje onder maar rechtermuisknop gaf niks aan xd xdquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee hier telkens andere surveillant
Graag. China wil ik ook graag heenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Graag. China wil ik ook graag heen
Gewoon miljonair worden en investeren in Amerikaans bedrijf waar je geen reet meer mee doet later en je bent binnenquote:
jij welquote:Op woensdag 20 november 2013 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon miljonair worden en investeren in Amerikaans bedrijf waar je geen reet meer mee doet later en je bent binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |