Ik ook, ssst.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Op brieven schrijven faal ik keihard
Nee naar New Yorkquote:
Ik snap de hang naar Jew York echt niet. lijkt me zoveel meer toffere dingen in USquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap de hang naar Jew York echt niet. lijkt me zoveel meer toffere dingen in US
Ga met je chimi weekendje weg met kerstquote:
Zoals?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap de hang naar Jew York echt niet. lijkt me zoveel meer toffere dingen in US
je bent zelf chimiquote:Op woensdag 20 november 2013 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga met je chimi weekendje weg met kerst
Nah, denk het niet.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wow wtfbij ons is het allen handtekening op papier zetten en toets maken
Ik werd laatst met een zaal van 100 man op een lijn gezet waarna we één voor één voor moesten komen met alle bewijsstukken. Dat was ook een best opmerkelijk en tijdrovende gebeurtenis, gekke Randstad uitzendkrachten.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij ons id kaart + studentenkaart :s
en dan gaat die survilliant ook je verloopdatum van je id-kaart enzo iedere keer controleren
Ik geloof er helemaal niks vanquote:
hier ga je de mist inquote:
Oh nee hier telkens andere surveillantquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
op het middelbare was het ook gewoon toets maken en wegwezen, maarja dan had je ook je eigen docent als survilliant
Roadtrip west coast, chillen in san francisco of LA.quote:
miami lijkt me tofquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hier ga je de mist inFlorida is echt aids.
Of je moet van attractieparken houden, maar om nou te zeggen dat dat leuker is dan New York
ik las chillen met sof wtfquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roadtrip west coast, chillen in san francisco of LA.
Rockie mountains
Texas
Zoveel natuur en shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |