ik maakte een idiote foutquote:Op woensdag 20 november 2013 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]wat dan? ik had het opgezocht.
Gelukkig kwam het niet in de toets
mehehequote:Op woensdag 20 november 2013 13:51 schreef Toto69 het volgende:
alhoewel fok-it ook wel eens een paar kilo mag afvallen hoor
wat dan???????quote:
had wel een black out lolquote:
Geen woorden maar daden. Toon 1x zwakte op Fok! en je bent gezien en digitale bedreigingen vind ik daar wel onder vallen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, eerst paar bedreiginkjes op de app gooien.
een voorbeeldquote:
IK WAS OPEENS EEN NEGERquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:54 schreef Omdatappel het volgende:
Zucht, geen warm water meer.
Drie truien, twee paar sokken. Koud.
neeejjjjjjjjj dat vind ik engquote:
Geen warm water meer?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:54 schreef Omdatappel het volgende:
appelllllquote:Op woensdag 20 november 2013 13:54 schreef Omdatappel het volgende:
is wel makkelijkquote:Op woensdag 20 november 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik kan dat echt nietstond 2 voor wiskunde
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal haar volpompen
je bent zelf een kansquote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
is wel makkelijk
ik kan geen kans lol
Dat dacht ik ook maar durfde het niet neer te zetten omdat ik niet wilde falenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
10t+40 = 6t - 18
4t = - 58
t = -14.5
en jij bent zo grappigquote:
goed bezigquote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar durfde het niet neer te zetten omdat ik niet wilde falen![]()
Weet ze nog wel dus
ben nep blauwquote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ben bang voor jou nu je blauw bent
Ja, ze zullen me wel vergeten zijn terug aan te sluiten na onderhoud ofzo. Niet de eerste keer.quote:
jaquote:
jhali zou er een moord voor doenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga niemand volpompen toto
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ze zullen me wel vergeten zijn terug aan te sluiten na onderhoud ofzo. Niet de eerste keer.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Binnenkort cre.
Nu heef Yvonne mij gewoon een kleur gegeven.
10t + 40 = 6t-18quote:
Ja dan heb je het toch goed uitgelegd?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10t + 40 = 6t-18
10t + 58 = 6t
58 = -4t
14,5 = -1t
-14,5 = t
bij die vorige had ik het fout gedaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dan heb je het toch goed uitgelegd?
Toto leuk dat je eerste wilt worden maar zeg in ieder nog iets nuttigsquote:
sorry schatjequote:Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto leuk dat je eerste wilt worden maar zeg in ieder nog iets nuttigs
Oh, maar omdat je papegaai zei snapte ik het wel weerquote:Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij die vorige had ik het fout gedaan.
Maar ik kwam wel goed over als mod he?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sorry schatje
en dat plan was een grap
beetje gay man, laat mensen in hun waardequote:Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik kwam wel goed over als mod he?behalve de emo gif dan waarschijnlijk..
JA OMG HEEL GRAAGquote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ruilen, ik doe jou wiskunde doe jij mijn nederlands
NODIGquote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ruilen, ik doe jou wiskunde doe jij mijn nederlands
je bent zelf gayquote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
beetje gay man, laat mensen in hun waarde
je moeder is gayquote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
beetje gay man, laat mensen in hun waarde
Oke regel jij het even danquote:
ja ik moet wel de leukste begroeting hebben ofcquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik moet wel de leukste begroeting hebben ofc
Bij ons hoef je niet eens je id te laten zienquote:Op woensdag 20 november 2013 14:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Geef me je id-kaart dan fix ik je tentamen :S
Vrij rustig na een tentamenweek. Dikke onvoldoende voor nederlands bamquote:
Nicequote:Op woensdag 20 november 2013 14:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Vrij rustig na een tentamenweek. Dikke onvoldoende voor nederlands bam![]()
En met u? Al weer beter met je wond?
Jaquote:
u speek englis?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaalleen morgen nog een toets, Engels brief. Komt wel goed hoop ik
Als je het snapt wel anders is het echt een ramp. beetje stom naar die opdrachten lopen te kijken totdat je eindelijk door hebt van ooooh zozoooooquote:
Jeetje, succes!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
dit ookquote:Op woensdag 20 november 2013 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik mis de lente toen het leven nog chill was
Bij ons id kaart + studentenkaart :squote:Op woensdag 20 november 2013 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij ons hoef je niet eens je id te laten zien
Ik ook. En ik wil op vakantiequote:
Op brieven schrijven faal ik keihardquote:Op woensdag 20 november 2013 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
wow wtfquote:Op woensdag 20 november 2013 14:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij ons id kaart + studentenkaart :s
en dan gaat die survilliant ook je verloopdatum van je id-kaart enzo iedere keer controleren
Ik ook, ssst.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Op brieven schrijven faal ik keihard
Nee naar New Yorkquote:
Ik snap de hang naar Jew York echt niet. lijkt me zoveel meer toffere dingen in USquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap de hang naar Jew York echt niet. lijkt me zoveel meer toffere dingen in US
Ga met je chimi weekendje weg met kerstquote:
Zoals?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap de hang naar Jew York echt niet. lijkt me zoveel meer toffere dingen in US
je bent zelf chimiquote:Op woensdag 20 november 2013 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga met je chimi weekendje weg met kerst
Nah, denk het niet.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wow wtfbij ons is het allen handtekening op papier zetten en toets maken
Ik werd laatst met een zaal van 100 man op een lijn gezet waarna we één voor één voor moesten komen met alle bewijsstukken. Dat was ook een best opmerkelijk en tijdrovende gebeurtenis, gekke Randstad uitzendkrachten.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij ons id kaart + studentenkaart :s
en dan gaat die survilliant ook je verloopdatum van je id-kaart enzo iedere keer controleren
Ik geloof er helemaal niks vanquote:
hier ga je de mist inquote:
Oh nee hier telkens andere surveillantquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
op het middelbare was het ook gewoon toets maken en wegwezen, maarja dan had je ook je eigen docent als survilliant
Roadtrip west coast, chillen in san francisco of LA.quote:
miami lijkt me tofquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hier ga je de mist inFlorida is echt aids.
Of je moet van attractieparken houden, maar om nou te zeggen dat dat leuker is dan New York
ik las chillen met sof wtfquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roadtrip west coast, chillen in san francisco of LA.
Rockie mountains
Texas
Zoveel natuur en shit
#npquote:
Ja California lijkt me ook wel tof hoor, tuurlijk en de rockie`s ook. WIl daar ook absoluut nog heen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roadtrip west coast, chillen in san francisco of LA.
Rockie mountains
Texas
Zoveel natuur en shit
ook goed in 026 een keer als ik er ben gaan we beef zetten op korenmarktquote:
Nederlands heb ik volgend jaar pasquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van
Stiekem sta jij gewoon een 9 voor nederlands en een 8 voor engels ofzo
welquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja California lijkt me ook wel tof hoor, tuurlijk en de rockie`s ook. WIl daar ook absoluut nog heen.
Maar Texas? daar is geen hond te doen?
truequote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's wel enige wat me tof lijkt in Florida.
#stfuquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef nodig het volgende:
[..]
#np
#nowplaying
#hashtag
#oldskool
#swag
#yolo
#rolo
Inderdaad, maar Miami is echt niet toffer dan New Yorkquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's wel enige wat me tof lijkt in Florida.
Da's mooi kutquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik werd laatst met een zaal van 100 man op een lijn gezet waarna we één voor één voor moesten komen met alle bewijsstukken. Dat was ook een best opmerkelijk en tijdrovende gebeurtenis, gekke Randstad uitzendkrachten.
Texas, for real rednecksquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja California lijkt me ook wel tof hoor, tuurlijk en de rockie`s ook. WIl daar ook absoluut nog heen.
Maar Texas? daar is geen hond te doen?
Go back to China bitsjquote:Op woensdag 20 november 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Miami is echt niet toffer dan New York![]()
Miami is alleen maar botoxfiguren die op het strand liggen
Meen je niet?quote:
Belachelijk ja, en als je er wat over zei raakte ze half in paniek "1 VOOR 1! ANDERS RAAKT HET IN DE WAR"quote:
Er stond een rood lijntje onder maar rechtermuisknop gaf niks aan xd xdquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee hier telkens andere surveillant
Graag. China wil ik ook graag heenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Graag. China wil ik ook graag heen
Gewoon miljonair worden en investeren in Amerikaans bedrijf waar je geen reet meer mee doet later en je bent binnenquote:
jij welquote:Op woensdag 20 november 2013 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon miljonair worden en investeren in Amerikaans bedrijf waar je geen reet meer mee doet later en je bent binnen
Is toch mooi land? Mooie cultuur, veel te zien. Lekker etenquote:
Mondelingquote:Op woensdag 20 november 2013 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nederlands heb ik volgend jaar pasEn Engels heb ik nog maar een cijfer voor, 7,5 voor mondeling lol
Geen idee of 't mooi isquote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch mooi land? Mooie cultuur, veel te zien. Lekker eten
ik een 11quote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had een 10 op havo mondeling engels, y'all jelly?
is goed mangquote:Op woensdag 20 november 2013 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook goed in 026 een keer als ik er ben gaan we beef zetten op korenmarkt
En Chinese muur moet je natuurlijk gezien hebben ooit in je levenquote:
ik een 11 bij allesquote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
en een 10 op CE en 10 als eindcijfer
Daar heb ik ooit een photoshop van gemaakt met mezelf d'r op dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Chinese muur moet je natuurlijk gezien hebben ooit in je leven
Ook met wiet?quote:
Ik geef je wel bijles. Ben je goed in kansen?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Er stond een rood lijntje onder maar rechtermuisknop gaf niks aan xd xd
Ik ben bang dat ik mijn propedeuse gewoon niet ga halen door Nederlands
Ja ik heb ook een photoshop met mezelf op je moeder, wil toch ook niet zeggen dat ik er in geweest ben?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een photoshop van gemaakt met mezelf d'r op dus.
nee, wel rustiger aan maar denk dat dat niet zo'n probleem isquote:
Ik las pijplesquote:Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik geef je wel bijles. Ben je goed in kansen?
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Belachelijk ja, en als je er wat over zei raakte ze half in paniek "1 VOOR 1! ANDERS RAAKT HET IN DE WAR"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |