Is toch mooi land? Mooie cultuur, veel te zien. Lekker etenquote:
Mondelingquote:Op woensdag 20 november 2013 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nederlands heb ik volgend jaar pasEn Engels heb ik nog maar een cijfer voor, 7,5 voor mondeling lol
Geen idee of 't mooi isquote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch mooi land? Mooie cultuur, veel te zien. Lekker eten
ik een 11quote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had een 10 op havo mondeling engels, y'all jelly?
is goed mangquote:Op woensdag 20 november 2013 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook goed in 026 een keer als ik er ben gaan we beef zetten op korenmarkt
En Chinese muur moet je natuurlijk gezien hebben ooit in je levenquote:
ik een 11 bij allesquote:Op woensdag 20 november 2013 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
en een 10 op CE en 10 als eindcijfer
Daar heb ik ooit een photoshop van gemaakt met mezelf d'r op dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Chinese muur moet je natuurlijk gezien hebben ooit in je leven
Ook met wiet?quote:
Ik geef je wel bijles. Ben je goed in kansen?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Er stond een rood lijntje onder maar rechtermuisknop gaf niks aan xd xd
Ik ben bang dat ik mijn propedeuse gewoon niet ga halen door Nederlands
Ja ik heb ook een photoshop met mezelf op je moeder, wil toch ook niet zeggen dat ik er in geweest ben?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een photoshop van gemaakt met mezelf d'r op dus.
nee, wel rustiger aan maar denk dat dat niet zo'n probleem isquote:
Ik las pijplesquote:Op woensdag 20 november 2013 14:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik geef je wel bijles. Ben je goed in kansen?
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Belachelijk ja, en als je er wat over zei raakte ze half in paniek "1 VOOR 1! ANDERS RAAKT HET IN DE WAR"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |