Als je in het centrum rondhobbelt en je ziet mij moet je wel schreeuwen en zwaaien he?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben dan met vriendinnnenenenenenenenenen
wil je nietquote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je in het centrum rondhobbelt en je ziet mij moet je wel schreeuwen en zwaaien he?
Ik had een 4,1quote:
Nou nou.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef d4v1d het volgende:
Gemeente utrecht mag een dik kankergezwel krijgen
SINT MAAARTEN SINT MAAAARTEN DE KOEIEN KRIJGEN STAARTENquote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je in het centrum rondhobbelt en je ziet mij moet je wel schreeuwen en zwaaien he?
Doorgestuurd aan Tjacka.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef d4v1d het volgende:
Gemeente utrecht mag een dik kankergezwel krijgen
zevenaarquote:
wauwwww niceeequote:Op woensdag 20 november 2013 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Mondeling was makkelijk. Ik had een 8.3 gehad als ik niet op mijn blaadje keek de hele tijd LOL. ga toch echt niet uit mn hoofd leren DOEEEGGG
he laat ben je er? wij gaan naar de rechtbankquote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aarvoor eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ik moet daar toch echt zijn
Fiets was weg bij Station. Nou haalt de gemeente daar regelmatig fietsen weg.quote:
ik kom ookquote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
he laat ben je er? wij gaan naar de rechtbank
Auw das wel kutquote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fiets was weg bij Station. Nou haalt de gemeente daar regelmatig fietsen weg.
Ik bellen met nummer van het fietsendepot. Krijg ik een of andere onverstaanbare buitenlander aan de lijn die mij probeert uit te leggen dat ze niet kunnen nagaan of er vandaag fietsen zijn opgehaald________!
ik ben er rond 9:30 en ik ben er tot 15 ofzoquote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
moest daar toen komen voor rechtzaak in arnhem (srs)quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
allesquote:
Flink cashen doet het CBR met die theorie examensquote:Op woensdag 20 november 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... kennelijk staat er ook op dat soort mensen een hoop werkdruk anders kan ik het overspannen sfeertje niet verklaren.
Ja, je fiets is gewoon gejat? Het is Utrecht? :")quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fiets was weg bij Station. Nou haalt de gemeente daar regelmatig fietsen weg.
Ik bellen met nummer van het fietsendepot. Krijg ik een of andere onverstaanbare buitenlander aan de lijn die mij probeert uit te leggen dat ze niet kunnen nagaan of er vandaag fietsen zijn opgehaald________!
Nou ik weet niet of die daar staat.. Ik ga zo maar even uitzoeken hoe ik daar bij het depot komquote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Auw das wel kut
Heb je'm nog terug gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |