Oh jawelquote:
Ga naar msacrasquote:Op woensdag 20 november 2013 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kunt niet chillen in Almelo
lucky rijssenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die niet in lucky rijssen chillen
IK BEN TELEURGESTELDquote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh jawel![]()
Ook die vrouw zo tijdens het examen tegen zo'n jongen, ''kom op ff recht op zitten'' en ze had er ook 1 die probeerde af te kijken ofzo![]()
Ben gezakt trouwens
ik heb alleen nog maar npr en ncr gehadquote:Op woensdag 20 november 2013 14:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Is goed![]()
Hmmm kansberekening was ik geen held inMet binompdf, cdf enzo toch?
nooit geweest, oude negers gingen daar wel eens naar toe werd tijdje terug iemand gepriktquote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lucky rijssenmeen je niet man
paupertent
Da's makkelijkquote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb alleen nog maar npr en ncr gehad
lucky is ALTIJD ruziequote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nooit geweest, oude negers gingen daar wel eens naar toe werd tijdje terug iemand geprikt
Leiden.Kakkurrquote:
dat wordt het nietquote:
wat danquote:
Ben dan met vriendinnnenenenenenenenenenquote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Liever een kakker, dan een wibrastakker
nou ja zegquote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef d4v1d het volgende:
Gemeente utrecht mag een dik kankergezwel krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |