Redelijk gouden tijden waren dat Toto.quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Redelijk gouden tijden waren dat Toto.
Buiten wat details om.
op het randje van mijn bank ja.quote:
Ja lol super raar. Bij station enzoquote:Op woensdag 20 november 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Arnhem is een bijzonder ingewikkelde binnenstad met al dat éénrichtingsverkeer kwam ik dit weekend achter
Hoop dat je sarcastisch bentquote:
Eenrichtingsverkeer van de tap naar jou mond.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Arnhem is een bijzonder ingewikkelde binnenstad met al dat éénrichtingsverkeer kwam ik dit weekend achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Eenrichtingsverkeer van de tap naar jou mond.jouw&*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DUDEquote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
weetje
ik kwam er laatst achter dat tukkers mensen uit twente zijn.
ik dacht altijd van de Molukken
LOL
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
weetje
ik kwam er laatst achter dat tukkers mensen uit twente zijn.
ik dacht altijd van de Molukken
LOL
IK MIS JEEEEquote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]
En dan ga ik daar keihard huilen en schreeuwen omdat jij er niet bent
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Eenrichtingsverkeer van de tap naar jou mond.Deels gelijk aangezien ik niet hoefde terug te rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willemeen heette het of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |