Dat is goed mogelijk ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je fiets is gewoon gejat? Het is Utrecht? :")
Logisch toch ook. Alsof fietsen binnen een dag een plekje binnen het depot hebben gekregen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fiets was weg bij Station. Nou haalt de gemeente daar regelmatig fietsen weg.
Ik bellen met nummer van het fietsendepot. Krijg ik een of andere onverstaanbare buitenlander aan de lijn die mij probeert uit te leggen dat ze niet kunnen nagaan of er vandaag fietsen zijn opgehaald________!
looool had je niet laten controleren ofzo?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef nodig het volgende:
[..]
wauwwww niceee
ik had voor mijn pws presentatie die over de economie ging een nederlands docent die ons ging beoordelen. Ging ze zeiken over al onze spellingsfouten, fuuuuuuuuu![]()
Het ergste is dat k die hele spellingsfouten niet zie
Zet hem gewoon beveiligd onder het station dan of zoquote:
Dierenquote:
Dan mogen ze even zorgen voor een goede fietsenstallingquote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zet hem gewoon beveiligd onder het station dan of zo
Leipe shit ouwequote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef nodig het volgende:
[..]
ik ook wow
is this the real life or is this fantasyyyy
10 minuten lopen, tis watquote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan mogen ze even zorgen voor een goede fietsenstallingDe stalling staat aan de andere kant van het station.. Moet ik daarna nog 10 minuten lopen
nee jij hebt geen geld daarvoorquote:Op [url=http://for[quote]
[b]Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik kom ook
Weet je zeker dat het er 224 zijn? Zou je het nog een keer willen natellen. Ik heb misschien intresse.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand interesse in een cd map voor 224 cd's?
houd je kontquote:Op woensdag 20 november 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jij hebt geen geld daarvoor
wat had je gedaanquote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moest daar toen komen voor rechtzaak in arnhem (srs)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |