Nou ik irriteer me zelf ook niet zo aan je (behalve die facebook meuk maar dat leek me al duidelijk). Al vind ik die shit zoals gewoon random 'toto' neer zette nnou ook niet echt een toevoegingquote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie 't probleem gewoon niet zo.
Haay LBquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef nodig het volgende:
[..]
ik wil niet stoken ofzo hoor*geeft toto een shop in zn kruis*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Eens.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zijn dan ook hele andere users/tijden
Broerquote:
oh, ik had supersof echt niet in dat rijtje verwachtquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
1. Bitterlemon
2. Rodawa
3. Supersof
4. Essnhills
5. Ezell
Dat vind ik zo grappigquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik irriteer me zelf ook niet zo aan je (behalve die facebook meuk maar dat leek me al duidelijk). Al vind ik die shit zoals gewoon random 'toto' neer zette nnou ook niet echt een toevoeging. En das wel jammer want als je wél serieus bent ben je een stuk leuker
.
winter is comingquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zijn dan ook hele andere users/tijden
shop?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
*geeft toto een shop in zn kruis*
quote:
lolquote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik was altijd een sicke baas wbt ruilenAl die domme kindjes helemaal leeggeplukt
Hoe is hetquote:
Supersof post kwaliteit hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik had supersof echt niet in dat rijtje verwacht
Beerquote:
ik niet?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
1. Bitterlemon
2. Rodawa
3. Supersof
4. Essnhills
5. Ezell
Ja dat wel maar iedereen is wel serieusquote:Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo grappiggewoon random: Toto
Omdat ik weet dat mensen dan denken: och hij weer.
Ik kan ook best serieus zijn hoor, maar kom op, iedereen lult hier momenteel door elkaar heen.
schopquote:
Prima! Met jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |