Nja, 99% wat ik hier post meen ik geen drol van.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden danIk kan me niet iets herinneren wat ik op dit forum heb gepost wat ik niet meende
staat zijn hol weer eens open?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Nou jongens, Totot is gewoon nog verdrietig vanwege dat gat en portugal. Laat 'm maar eventjes hoor
Nee daarom vraag ik: waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, 99% wat ik hier post meen ik geen drol van.
Ohquote:
Hij postte vannacht al dat ie op 1 zou gaan staan vandaagquote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Nou jongens, Totot is gewoon nog verdrietig vanwege dat gat en portugal. Laat 'm maar eventjes hoor
Nee hoor, ik zie 't probleem gewoon niet zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Trollen is heel wat anders.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom vraag ik: waarom zou je dat doen?Dat je af en toe trollt oke, dat doet iedereen, maar elke post? Dat is toch zinloos?
Ja had je me maar niet eerst moeten negeren hierquote:
ik wil niet stoken ofzo hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
Trouwens, als het zo irritant is, koop een abo en blokkeer. Idgaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, je bent wel anders dan toen je hier in het begin kwam in ieder gevalquote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trollen is heel wat anders.
Ik post gewoon een beetje van alles en nog wat.
Maar ik beledig niemand en val niemand lastig.
OMGquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
1. Bitterlemon
2. Rodawa
3. Supersof
4. Essnhills
5. Ezell
Op 4 pasquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
1. Bitterlemon
2. Rodawa
3. Supersof
4. Essnhills
5. Ezell
HEYY ESSNHILLSquote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja had je me maar niet eerst moeten negeren hier
Er zijn dan ook hele andere users/tijdenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, je bent wel anders dan toen je hier in het begin kwam in ieder geval
Sowieso verpesten mensen die trollen Fok!. Ik kom hier voor inhoudelijk sterke discussies en dan heb je altijd wat van die ettertjes welke er een onzinnige mening/post tussen moet gooien, zeer storend.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom vraag ik: waarom zou je dat doen?Dat je af en toe trollt oke, dat doet iedereen, maar elke post? Dat is toch zinloos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |