SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rood kaartje.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Tranquilize het volgende:
Het team dat vandaag wint, wint het WK.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
Spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rood kaartje.
Italië speelde gisteren al.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Tranquilize het volgende:
Het team dat vandaag wint, wint het WK.
Pepequote:
speelt hij nu?quote:
De kans dat Italië niet meer bestaat als het WK gespeeld wordt is groter dan dat ze hem gaan winnen.quote:
Zozo hoe heb je dat berekend.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kans dat Italië niet meer bestaat als het WK gespeeld wordt is groter dan dat ze hem gaan winnen.
lolquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Publiek scandeert zijn naam weer als Ronaldo aan de bal is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag er net toch een plotseling verdwijnenquote:
Serieus buitenspel? Kanjer wat een geluk dat land.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gadverdamme, vorige keer opzichtig hands, nu opzichtig buitenspelx 1000
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag er net toch een plotseling verdwijnen
Blatter koopt Frankrijk richting WKquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gadverdamme, vorige keer opzichtig hands, nu opzichtig buitenspelx 1000
Onbegrijpelijk ja. Het was enkel een constatering over de medische toestand van Ronaldo na zijn botsing met die lustige Lutsig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag er net toch een plotseling verdwijnen
Net, een dikke meter maarquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Serieus buitenspel? Kanjer wat een geluk dat land.
Een kunstwerkje van 3 seconden, er is zeker iemand bang dat het niveau hier te hoog wordt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja. Het was enkel een constatering over de medische toestand van Ronaldo na zijn botsing met die lustige Lutsig.
vast een fransmanquote:
Dus als ze de groepsfase al niet doorkomen en in de play off wellicht onverdiend winnen horen ze op het WK? Okequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
Beter toch man. Die Fransen horen gewoon op het WK
hahaquote:
Niet als ze verliezen he.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Logische bij Spanje in een poule.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Dus als ze de groepsfase al niet doorkomen en in de play off wellicht onverdiend winnen horen ze op het WK? Oke
you have a pointquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)tingsprocedure.dhtmlquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Dus als ze de groepsfase al niet doorkomen en in de play off wellicht onverdiend winnen horen ze op het WK? Oke
daarom wil de fifa ook niet aan camerabeelden, veels te lastig om matchfixing te doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Blatter koopt Frankrijk richting WK
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Huil huil. 2-0 verliezen van Oekraïne zegt genoeg, dat heeft niets met de loting te maken. En dan is dat nog bij lange na niet het sterkte land in de play-offs.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)tingsprocedure.dhtml
Maar niet van onze belastingcenten!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Jezus, twee minuutjes praten en weer van die kutreclames
En tegen wie moesten ze op het WK 2010?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)tingsprocedure.dhtml
Ondanks dat presteren ze toch goed genoeg om bij de beste 8 landen van Europa te horen op basis van een reële ranglijst.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huil huil. 2-0 verliezen van Oekraïne zegt genoeg, dat heeft niets met de loting te maken. En dan is dat nog bij lange na niet het sterkte land in de play-offs.
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik voorspel dat Frankrijk voor rust de 2-0 achterstand gaat goed maken.
Sierd op de preekstoelquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
HAhahhahahaha *doet de wave*
Laat ik het zo zeggen: ik zie ze 100 keer liever dan zo een Oostbblokland.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als ze verliezen he.
Wat een domme opmerking Caland.
Hanni Hanna kwam ook maar voor 10 seconden gezwetsquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjon Williams keek er niet naar
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Bravo kanjer PlatiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
PlatiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewaagde voorspelling hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik voorspel dat Frankrijk voor rust de 2-0 achterstand gaat goed maken.
Albert Verlinde zal ook wel keer de gast zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hanni Hanna kwam ook maar voor 10 seconden gezwets
MerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon hetzelfde verhaal als 4 jaar geleden, kaulo triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al stopt hij nog 50 lastige ballen, Derksen blijft op hem zeiken.quote:
Terechtquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al stopt hij nog 50 lastige ballen, Derksen blijft op hem zeiken.
"Hé die ken ik. GRUMBL GRUBMRL."quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al stopt hij nog 50 lastige ballen, Derksen blijft op hem zeiken.
Zender?quote:
Heb er een paar helemaal de tering ingetraptquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:53 schreef Grifte het volgende:
Kanjer Fransen.
Dat die Johannes daar een half jaar kon vertoeven.
Nee joh. Zo spannend is het niet meer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
Vanaf nu zal er 50% van de tijd een Portugees op de grond liggen
Lekker wijntje?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Ja hoor ik ben weer drinken pakken natuurlijk...
Het uitschot zit bij mekaar wat dat betreftquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:53 schreef Grifte het volgende:
Kanjer Fransen.
Dat die Johannes daar een half jaar kon vertoeven.
Tegenargument:quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het uitschot zit bij mekaar wat dat betreft
HAHAHAH
het is controuwquote:
En nu woon ik in Groningenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het uitschot zit bij mekaar wat dat betreft
HAHAHAH
* Geo4kant geeft Karina een knuffelquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal van de kaart nu.
* Anonymousz troost karinaquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal van de kaart nu.
Nee dubbelquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef NLGooner het volgende:
Tellen hier uitdoelpunten ook zwaarder bij gelijkspel?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
* Geo4kant geeft Karina een knuffel
Het is een VI quote maar dat had je waarschijnlijk niet doorquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu woon ik in Groningen
Wat is dit voor domme diss
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb hier een gifje bij nodig
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een paar wedstrijden te gaan.
De deelnemers nu..EcuadorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle zwakke landen komen uit Noord-Amerika en Azië.
Nee dat kijk ik nooit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is een VI quote maar dat had je waarschijnlijk niet door
Daar zou ik een miljoen voor over hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
La Isla Bonita
Als zij dit nu in duet zou zingen met Alba...
Underdogs aanmoedigenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ecuador![]()
Ecuador! tutudududutututututudududuquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ecuador![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ecuador! tutudududutututututudududu
I said a hey ha de hey hibbi to de hiba wibidibi!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik een miljoen voor over hebben.
Dankzij Sash support iedereen hun.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ibarra. Toppertje man.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ecuador![]()
Ecuadorquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ecuador![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Pottenindeling virtueelPot 2 is de zwakste. Alleen Japan kan lastig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pottenindeling virtueelIk verwachtte een plaatje van BarbaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik verwachtte een plaatje van Barbara
Elke keer als zij in het engels zingt moet ik onwijs lachen, dat is nauwelijks te verstaan. Het Frans is makkelijker.quote:
Pottenindeling virtueelIk hoop pot 2 en dat we België loten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Die tatoeages van Alizee... Dit is een Cheryl Tweedy de tweedequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke keer als zij in het engels zingt moet ik onwijs lachen, dat is nauwelijks te verstaan. Het Frans is makkelijker.
Op dit moment maakt Alizee trouwens furore bij Danse avec les stars
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
★★★
Die heeft de Franse bijbel op haar rug gezet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tatoeages van Alizee... Dit is een Cheryl Tweedy de tweede
http://www.elvis-collecto(...)2&t=17146&start=2250
Echt wat is dit? Een kleuter strip?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier zit een luchtje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Zweed deelt een beuk uit omdat hij niet tegen zijn verlies kan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef Tchock het volgende:
Ronaldo krijgt een duwtje en kermt alsof de Zweden langzaam zijn organen er uit trekken
In de Franse bijbel komen Elfjes en andere vage poppetje voor?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft de Franse bijbel op haar rug gezet.
Die Ronaldo haat in Nederlandquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef Tchock het volgende:
Ronaldo krijgt een duwtje en kermt alsof de Zweden langzaam zijn organen er uit trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Dat klopt. Trieste actie, trieste reactie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die Zweed deelt een beuk uit omdat hij niet tegen zijn verlies kan.
Ronaldo liep gewoon tegen hem op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die Zweed deelt een beuk uit omdat hij niet tegen zijn verlies kan.
Put your hands uptwitter:pierrevh17 twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 19:51:42My prediction Sweden-Portugal 0-1 Ronaldo.So that means 2-0 on aggregate with 2 goals from #CR7 as I told you.
) ##forzaPortugal reageer retweet
Ik dacht een grote bloem.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft de Franse bijbel op haar rug gezet.
Beuk op je lever krijgen. Kan aardig pijn doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Grifte het volgende:
Put your hands uptwitter:pierrevh17 twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 19:51:42My prediction Sweden-Portugal 0-1 Ronaldo.So that means 2-0 on aggregate with 2 goals from #CR7 as I told you.
) ##forzaPortugal reageer retweet
Is het niet zo dan? Kom op zeg. Ronaldo staat bekend om hoe sterk hij is en nu ineens is het auwieauwieauwie. Drie seconden later: niets meer aan de hand. Ik vind dat schijtirritant.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Ronaldo haat in Nederland
HAHA IMAGESHACKquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ http://img228.imageshack.us/img228/6610/aitele2nf6.gif (copy/paste deze link) ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Zorro het volgende:
En was het onterecht in de herhaling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mais oui monsiour, je pensais que tout le monde savais çaquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Franse bijbel komen Elfjes en andere vage poppetje voor?
[..]
Die Ronaldo haat in Nederland
Haters gaan haten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het niet zo dan? Kom op zeg. Ronaldo staat bekend om hoe sterk hij is en nu ineens is het auwieauwieauwie. Drie seconden later: niets meer aan de hand. Ik vind dat schijtirritant.
Ik moest binnensmonds kotsen, Alizeequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ http://img228.imageshack.us/img228/6610/aitele2nf6.gif (copy/paste deze link) ]
HAHA je weet niet wat je mist nu.quote:
Zo zonde is dat hequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tatoeages van Alizee... Dit is een Cheryl Tweedy de tweede
http://www.elvis-collecto(...)2&t=17146&start=2250
Echt wat is dit? Een kleuter strip?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En was het onterecht in de herhaling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ik zag hem nog zeker een minuut lang grimassen trekken aangezien hij pijn had. Jij ook overigens al had je objectief gekeken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het niet zo dan? Kom op zeg. Ronaldo staat bekend om hoe sterk hij is en nu ineens is het auwieauwieauwie. Drie seconden later: niets meer aan de hand. Ik vind dat schijtirritant.
Dat was zolang hij naast de scheids liep, en het was geen minuut.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag hem nog zeker een minuut lang grimassen trekken aangezien hij pijn had. Jij ook overigens had je objectief gekeken.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest binnensmonds kotsen, AlizeeDie onderste, serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewaagde voorspelling.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef Tchock het volgende:
Maar ik zie Zweden er niet nog twee maken in het restant.
Net was het nog 3 seconden waarna hij niks meer voelde/deed?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was zolang hij naast de scheids liep, en het was geen minuut.
Ze zijn serieus erger dan die Portugezen ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
Altijd weer die kutzweden met die maniertjes en vieze schwalbes
Zlatan, en dat wij van ze kunnen winnen met penalty'squote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef Fir3fly het volgende:
Wat vindt iedereen zo geweldig aan Zweden?
In Portugal ook al ja, zelf Issakson begon daarquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze zijn serieus erger dan die Portugezen ja.
Portugal is beter qwa voetbal dus Zweden moet ietsquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Elmander had in die eerste pot ook gewoon rood moeten hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet veel, alleen dat Portugal nog vervelender is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef Fir3fly het volgende:
Als je niet van Zweden kunt winnen kun je beter thuis blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zlatan, en dat wij van ze kunnen winnen met penalty's
toivonenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef Fir3fly het volgende:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet veel, alleen dat Portugal nog vervelender is.
Waar in godsnaam heb je het over. Hij fluit heel goed deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, Web hé?
Die zal wel weer lekker gepijpt worden door Ronaldo.
Die Web is pro-Ronaldo, smerige hufter. Die had al lang niet meer mogen fluiten.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, Web hé?
Die Web is pro-Ronaldo, smerige hufter. Die had al lang niet meer mogen fluiten.
Webb.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, Web hé?
Nee ben niet van de verkeerde kantquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je mijn virtuele handje vasthouden ....
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, Web hé?
Ondanks je username is dit toch een uitmuntend moeilijke theoriequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, Web hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |