SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rood kaartje.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Tranquilize het volgende:
Het team dat vandaag wint, wint het WK.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
Spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rood kaartje.
Italië speelde gisteren al.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Tranquilize het volgende:
Het team dat vandaag wint, wint het WK.
Pepequote:
speelt hij nu?quote:
De kans dat Italië niet meer bestaat als het WK gespeeld wordt is groter dan dat ze hem gaan winnen.quote:
Zozo hoe heb je dat berekend.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kans dat Italië niet meer bestaat als het WK gespeeld wordt is groter dan dat ze hem gaan winnen.
lolquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Publiek scandeert zijn naam weer als Ronaldo aan de bal is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag er net toch een plotseling verdwijnenquote:
Serieus buitenspel? Kanjer wat een geluk dat land.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gadverdamme, vorige keer opzichtig hands, nu opzichtig buitenspelx 1000
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag er net toch een plotseling verdwijnen
Blatter koopt Frankrijk richting WKquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gadverdamme, vorige keer opzichtig hands, nu opzichtig buitenspelx 1000
Onbegrijpelijk ja. Het was enkel een constatering over de medische toestand van Ronaldo na zijn botsing met die lustige Lutsig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag er net toch een plotseling verdwijnen
Net, een dikke meter maarquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Serieus buitenspel? Kanjer wat een geluk dat land.
Een kunstwerkje van 3 seconden, er is zeker iemand bang dat het niveau hier te hoog wordt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja. Het was enkel een constatering over de medische toestand van Ronaldo na zijn botsing met die lustige Lutsig.
vast een fransmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |