Laat ik het zo zeggen: ik zie ze 100 keer liever dan zo een Oostbblokland.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als ze verliezen he.
Wat een domme opmerking Caland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hanni Hanna kwam ook maar voor 10 seconden gezwetsquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjon Williams keek er niet naar
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Bravo kanjer PlatiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
PlatiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewaagde voorspelling hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik voorspel dat Frankrijk voor rust de 2-0 achterstand gaat goed maken.
Albert Verlinde zal ook wel keer de gast zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hanni Hanna kwam ook maar voor 10 seconden gezwets
MerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon hetzelfde verhaal als 4 jaar geleden, kaulo triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |