Het is een VI quote maar dat had je waarschijnlijk niet doorquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu woon ik in Groningen
Wat is dit voor domme diss
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb hier een gifje bij nodig
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een paar wedstrijden te gaan.
De deelnemers nu..EcuadorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle zwakke landen komen uit Noord-Amerika en Azië.
Nee dat kijk ik nooit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is een VI quote maar dat had je waarschijnlijk niet door
Daar zou ik een miljoen voor over hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
La Isla Bonita
Als zij dit nu in duet zou zingen met Alba...
Underdogs aanmoedigenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ecuador![]()
Ecuador! tutudududutututututudududuquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ecuador![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ecuador! tutudududutututututudududu
I said a hey ha de hey hibbi to de hiba wibidibi!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik een miljoen voor over hebben.
Dankzij Sash support iedereen hun.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ibarra. Toppertje man.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ecuador![]()
Ecuadorquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ecuador![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Pottenindeling virtueelPot 2 is de zwakste. Alleen Japan kan lastig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pottenindeling virtueelIk verwachtte een plaatje van BarbaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik verwachtte een plaatje van Barbara
Elke keer als zij in het engels zingt moet ik onwijs lachen, dat is nauwelijks te verstaan. Het Frans is makkelijker.quote:
Pottenindeling virtueelIk hoop pot 2 en dat we België loten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |