Haters gaan haten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het niet zo dan? Kom op zeg. Ronaldo staat bekend om hoe sterk hij is en nu ineens is het auwieauwieauwie. Drie seconden later: niets meer aan de hand. Ik vind dat schijtirritant.
Ik moest binnensmonds kotsen, Alizeequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ http://img228.imageshack.us/img228/6610/aitele2nf6.gif (copy/paste deze link) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA je weet niet wat je mist nu.quote:
Zo zonde is dat hequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tatoeages van Alizee... Dit is een Cheryl Tweedy de tweede
http://www.elvis-collecto(...)2&t=17146&start=2250
Echt wat is dit? Een kleuter strip?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En was het onterecht in de herhaling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ik zag hem nog zeker een minuut lang grimassen trekken aangezien hij pijn had. Jij ook overigens al had je objectief gekeken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het niet zo dan? Kom op zeg. Ronaldo staat bekend om hoe sterk hij is en nu ineens is het auwieauwieauwie. Drie seconden later: niets meer aan de hand. Ik vind dat schijtirritant.
Dat was zolang hij naast de scheids liep, en het was geen minuut.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag hem nog zeker een minuut lang grimassen trekken aangezien hij pijn had. Jij ook overigens had je objectief gekeken.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest binnensmonds kotsen, AlizeeDie onderste, serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewaagde voorspelling.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef Tchock het volgende:
Maar ik zie Zweden er niet nog twee maken in het restant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |