Brave Appelquote:Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Thanks, lekker aan het luisteren weer.
Er waren geen kapers aan de kust. Al voelt het wel als een zilvervloot.quote:
ik wilde kapen, maar dat leek mij niet verstandigquote:
Maar dan moet jij het aangeven als ik het niet normaal breng, oké?quote:Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerlijk is niet gemeen als je het normaal brengt
ga maar lekker bashen, ik zie het als opbouwende krietiek
wat. waarom doe ik datquote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dan moet jij het aangeven als ik het niet normaal breng, oké?
Bashen klinkt zo naar.
En krietiek?
quote:
wordt*quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er waren geen kapers aan de kust. Al voelt het wel als een zilvervloot.
Jammer zeg. Mijn hilarische grap word niet opgepakt.
ja ik kliktequote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
Vandaag is het zo koud, dat ik Wham! erbij haal.
ja lekker je hardware verneuken.quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef badschaap het volgende:
maar sommige set-ups die echte geeks bouwen puur voor het minen zijn echt fucking sick
Goed zo, want de TR-knop is binnen handbereik, hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wilde kapen, maar dat leek mij niet verstandig
en smaak? want dat vind ik veel belangrijkerquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Nou jongens het verschil tussen een normale cake en de mijne:
Normaal: kcal 220 - eiwit 3,8g - kh 23,5g - vet 13 g - verzadigd vet 4g
Mijne: kcal 157 - eiwit 6g - kh 26,5g - vet 3 g - verzadigd vet 0,1
Vraag + aanbod.quote:
Ja, geen idee?quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat. waarom doe ik dat
quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag + aanbod.Ineens heel populair geworden. De koers is ook absoluut niet stabiel, laatst steeg 'ie vele procenten nadat bekend werd dat iemand honderdduizenden dollars had verdiend en kelderde de koers weer toen er een nieuwsbericht uitkwam dat er heel veel bitcoins waren gestolen door een hacker.
zou wat zijn als dit niet de eerste wasquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik klikte![]()
1e kerstlied van dit jaar![]()
I gave you my heart, but the very next day, you gave it awayquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
Vandaag is het zo koud, dat ik Wham! erbij haal.
Je bent toch niet opquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
maar crack luister waarschijnlijk al maanden kerstliedjes
Het was de adrenaline. Ik heb als een gek zitten F5'enquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
wordt*
BitterlemonLittleBrownie
Netjesquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik vind hem lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en smaak? want dat vind ik veel belangrijker
of slaapquote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, geen idee?
Bril nodig, maybe?
Ik ben benieuwd wat het antwoord is als je de vraag zo formuleert, even afgezien van of Crack op dieet is of nietquote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent toch niet opdieet
, hè?
inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou wat zijn als dit niet de eerste was
Nee, maar hoe minder kcal per lekker ding, hoe meer je kunt eten!quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent toch niet opdieet
, hè?
Nee, ik heb weinig met kerstquote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
maar crack luistert waarschijnlijk al maanden kerstliedjes
quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was de adrenaline. Ik heb als een gek zitten F5'en
sinterklaas is er net 2 dagen johquote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou wat zijn als dit niet de eerste was
En je kunt dus 'minen', dat is een geautomatiseerd proces waardoor je langzaam bitcoins 'gratis' kunt krijgen.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het antwoord is als je de vraag zo formuleert, even afgezien van of Crack op dieet is of niet
Denk het niet.. maar ik weet het echt niet zo goed want het is heel lang geleden dat ik normale cake op hebquote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
NetjesIs ie net zo lekker als een normale?
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar hoe minder kcal per lekker ding, hoe meer je kunt eten!
dat is tegenwoordig helemaal niet meer winstgevend. je bent meer kwijt aan stookkosten dan dat je bitcoins waard zijnquote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je kunt dus 'minen', dat is een geautomatiseerd proces waardoor je langzaam bitcoins 'gratis' kunt krijgen.
het klinkt heel triest in ieder gevalquote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je kunt dus 'minen', dat is een geautomatiseerd proces waardoor je langzaam bitcoins 'gratis' kunt krijgen.
Ik ook niet zoveel. Een van de weinige familiedagen van het jaar, dus daarom wel acceptabel. Naast het lekkere eten.quote:
Lichtjes enzo zijn leuk.quote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
sinterklaas is er net 2 dagen joh
Ook al die winkels die al weken vol liggen met Kerstspul
haha, nou moet ik zeggen dat ik wel lekkere cake kan bakken, maar ik maak alles lekker natuurlijkquote:Op maandag 18 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het niet.. maar ik weet het echt niet zo goed want het is heel lang geleden dat ik normale cake op heb...
Hopelijk heeft diegene dan ook wel geïnvesteerd in kwaliteit en niet enkel kwantiteit.quote:Op maandag 18 november 2013 22:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
dan heb je sws geen problemen met de games van laten we zeggen de eerst komende 100 jaar
Wat is er mis met blond haarquote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Appel, je hebt toch geenBlond haar
of wel?
Ja, jeetje. Maar het was meer zo van dat ze toch helemaal geen dieet nodig heeft.quote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Appel, je hebt toch geenBlond haar
of wel?
Valt wel mee. als je er in het beginstadium (dus voor de mediahype) een aantal gemined/gekocht hebt kun je nu flink cashen bij wijze van sprekequote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het klinkt heel triest in ieder geval
Nou ja, er zijn mensen dus echt gigantisch rijk mee geworden. Als je heel vroeg instapt en je koopt er flink wat voor zeg $50 heb je nu je geld vertienvoudigd. Maar binnenkort gaat de bubbel knappen, dan vermindert de waarde gigantisch en dan verliezen heel veel mensen geld. De vraag is alleen wanneer, en hoe hebberig mensen zijnquote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 22:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken.
Of is dit stiekem een verkapte manier van zeggen dat je dus wél op dieet bent?
Ik ben er nog niet over uit.
Ja ok, maar pepernoten in septemberquote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel. Een van de weinige familiedagen van het jaar, dus daarom wel acceptabel. Naast het lekkere eten.
[..]
Lichtjes enzo zijn leuk.
Wat? Jij was toch die sexy blondine uit US?quote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef Omdatappel het volgende:
En je noemt m'n haar in ieder geval blond, Tsjokkie. Anderen noemen het rood.
Dat was ik, eergister of zo.quote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben allebeiquote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef Omdatappel het volgende:
Weet ik niet? Ligt eraan wat je sexy vindt, toch.quote:Op maandag 18 november 2013 22:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat? Jij was toch die sexy blondine uit US?
Ik heb meteen kerstlichtjes gekocht toen ik ze in de winkel zag liggen. Nu hangen ze in mijn kamer.quote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ok, maar pepernoten in septemberen dan Kerstverlichting voordat Sinterklaas er is
![]()
Ik eet pas in november de eerste pepernoten en de kerstversiering komt pas na 5 december![]()
Foei!quote:Op maandag 18 november 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb meteen kerstlichtjes gekocht toen ik ze in de winkel zag liggen. Nu hangen ze in mijn kamer.
ik vraag me altijd af, wie koopt zulke meuk nu al?quote:Op maandag 18 november 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb meteen kerstlichtjes gekocht toen ik ze in de winkel zag liggen. Nu hangen ze in mijn kamer.
#rebelsquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
Er hangen hier het hele jaar al kerstlichtjes als verlichting in de gang omdat ik het onzin vindt een soort lamp toe te schrijven aan een deel van het jaar.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn kamerverlichting.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
Er hangen hier het hele jaar al kerstlichtjes als verlichting in de gang omdat ik het onzin vindt een soort lamp toe te schrijven aan een deel van het jaar.
niks raars aanquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af, wie koopt zulke meuk nu al?
maar jij dus
Oké laten we het zo stellen. Ik heb rossig-blond haar, dat afhankelijk van de lichtval lichtblond, goudblond, donkerblond, roodblond of rood isquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goudblond.
Verkopen en rijk worden ditdat.
Ja dat vraag ik me ook altijd afquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af, wie koopt zulke meuk nu al?
maar jij dus
Precies hetzelfde probleem ja. Sommige haren zijn echt roodrood, andere haren gewoon blond.quote:Op maandag 18 november 2013 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké laten we het zo stellen. Ik heb rossig-blond haar, dat afhankelijk van de lichtval lichtblond, goudblond, donkerblond, roodblond of rood is
Mods hadden genoeg van mensen die de hele tijd de nieuwe topics kaapten. Dus dat moeten we collectief niet meer doen.quote:
Kuchmisluktkuchquote:Op maandag 18 november 2013 22:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Precies hetzelfde probleem ja. Sommige haren zijn echt roodrood, andere haren gewoon blond.
Korte variant: Gezeikquote:
Ja dat jaquote:Op maandag 18 november 2013 22:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Precies hetzelfde probleem ja. Sommige haren zijn echt roodrood, andere haren gewoon blond.
quote:
Ik had eerder emo.gifs verwachtquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat ja
Maar iedereen vind mijn haar wel altijd heel mooi![]()
En ik heb nu ook geen reden om het te vervenhet verandert vanzelf wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij ook in de zomer meer blond en in de winter meer rood?
Ik heb het afgelopen zomer wel ombre geverfd, maar originele kleur zit er dus ook nog.Omdat peer.
Nee johhh, waarom zo negatief? Jij bent lief.quote:Op maandag 18 november 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had eerder emo.gifs verwacht
jo krijg je geen genoeg aandacht van je vriendin ofzoquote:
Het is heel bizar. Zag daarnet dat de waarde binnen een half uur schommelde tussen 460 en 620.quote:
Ik weet niet of dat laatste woord verwijst naar Omdatappel of naar de van keratine gemaakte uitgroeisels van de hoofdhuid.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij ook in de zomer meer blond en in de winter meer rood?
Ik heb het afgelopen zomer wel ombre geverfd, maar originele kleur zit er dus ook nog.![]()
Het is avond ja
![]()
![]()
Ja dat heb ik ook ja![]()
Ik heb mijn haar nog nooit geverfd
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat was ook de insteekquote:Op maandag 18 november 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat laatste woord verwijst naar Omdatappel of naar de van keratine gemaakte uitgroeisels van de hoofdhuid.
Arme passerquote:
Er is ook zo'n plekje op je achterhoofd, vlak boven je hersenstam zegmaar, dat kan ook zo verschrikkelijk pijn doen van de kouquote:
Godverdomme.quote:Op maandag 18 november 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat laatste woord verwijst naar Omdatappel of naar de van keratine gemaakte uitgroeisels van de hoofdhuid.
1. meningen verschillenquote:Op maandag 18 november 2013 22:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee johhh, waarom zo negatief? Jij bent lief.
klopt! maar dit dus ook... auw auw auwquote:Op maandag 18 november 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is ook zo'n plekje op je achterhoofd, vlak boven je hersenstam zegmaar, dat kan ook zo verschrikkelijk pijn doen van de kou
En toch koop ik er elk jaar 3 omdat ze al kapot gaan voordat ik ze gebruikquote:Op maandag 18 november 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
passers had je uiteindelijk, met geluk, maar een keer per jaar nodig
En altijd die pokkedingen meeslepen. Tot het op een dag genoeg was, en dan liet je ze thuis, EN JAWEL HOORquote:Op maandag 18 november 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
passers had je uiteindelijk, met geluk, maar een keer per jaar nodig
dat weten we niet want ik heb geen idee hoe het er uit ziet of wat er aan de hand is.quote:Op maandag 18 november 2013 22:54 schreef Toto69 het volgende:
godverdomme hoe lang blijft dit branden![]()
![]()
#/##//@/@/#//@/@*@*@*
niks aan te zien hoorquote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat weten we niet want ik heb geen idee hoe het er uit ziet of wat er aan de hand is.
en stiekem
heel stiekem
hoef ik dat ook niet te weten
quote:Op maandag 18 november 2013 22:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En toch koop ik er elk jaar 3 omdat ze al kapot gaan voordat ik ze gebruik
mja, eerste paar jaar gekocht, later niet meer. niet dat het wat uitmaakte, want ik deed nooit wat bij wiskundequote:Op maandag 18 november 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
En altijd die pokkedingen meeslepen. Tot het op een dag genoeg was, en dan liet je ze thuis, EN JAWEL HOOR
HAHAHAHAHA SOAquote:Op maandag 18 november 2013 22:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
niks aan te zien hoorgewoon na het urineren
Werd je vader ook altijd boos als je geen 10 haalde?quote:Op maandag 18 november 2013 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
[..]
mja, eerste paar jaar gekocht, later niet meer. niet dat het wat uitmaakte, want ik deed nooit wat bij wiskunde
quote:Op maandag 18 november 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Werd je vader ook altijd boos als je geen 10 haalde?
mijne welquote:Op maandag 18 november 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Werd je vader ook altijd boos als je geen 10 haalde?
ik vond je al verdacht aziatischquote:
Ik heb geen ervaring met brandende passersquote:Op maandag 18 november 2013 22:54 schreef Toto69 het volgende:
godverdomme hoe lang blijft dit branden![]()
![]()
#/##//@/@/#//@/@*@*@*
EN HET IS NIET EENS SYNCHROON!quote:Op maandag 18 november 2013 23:00 schreef d4v1d het volgende:
haha ik ben 12 en dit is kei grappig
dildo xd
Ook lekker en een stuk goedkoperquote:
Wie betaald er nou voor een pijpbeurt zegquote:Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook lekker en een stuk goedkoper
*betaaltquote:Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie betaald er nou voor een pijpbeurt zeg
hehe wat een baasquote:Op maandag 18 november 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
Vader: Je hebt lekker gekookt schatje
Moeder: Ik vind het niet leuk als je me schatje noemt
Vader: Schat-je hebt lekker gekookt
Zo flauw
Ik niet.quote:Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie betaald er nou voor een pijpbeurt zeg
quote:Op maandag 18 november 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
Zo flauw
#teamtotoquote:Op maandag 18 november 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
Zo flauw
dad jokesquote:Op maandag 18 november 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
Zo flauw
Ik ook niet eigenlijkquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
Zo flauw
Zou chill zijn voor de ontvanger. Dan krijgt ie een pijpbeurt EN GELDquote:
uhuh..quote:Op maandag 18 november 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou chill zijn voor de ontvanger. Dan krijgt ie een pijpbeurt EN GELD
reddit.com/r/dadjokesquote:Op maandag 18 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
Alleen vaders kunnen zulke grapjes maken
Jaquote:
haaiquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou sof daten voor zo'n schoonvader sof
als kinderen worden geboren dan maken de vader een dadjokes-hormoon aan denk ikquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou sof daten voor zo'n schoonvader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Slaap lekkerquote:
Ohquote:Op maandag 18 november 2013 23:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
GC / [GRTD #2993] Jullie zijn schatten O+
ja ook. Maar ik zit veel te diep in de friendzone, dus dat is wel jammerquote:
Doet ie altijdquote:Op maandag 18 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
Alleen vaders kunnen zulke grapjes maken
Bij wie?quote:Op maandag 18 november 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja ook. Maar ik zit veel te diep in de friendzone, dus dat is wel jammer
Heb jij ook nog zussen dan?quote:Op maandag 18 november 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Doet ie altijd
En dan trots naar mij kijken omdat ik meestal de enige ben die hem grappig vind
OMG dat heb ik ook met mijn vaderquote:Op maandag 18 november 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Doet ie altijd
En dan trots naar mij kijken omdat ik meestal de enige ben die hem grappig vind
Ik ben sofs zusquote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij ook nog zussen dan?
quote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG dat heb ik ook met mijn vaderM'n broers en moeder vinden het vaak niet grappig, en die merken heel veel van zijn grapjes niet eens op
ik dan wel en dan schieten wij ineens in de lag en dan zit de rest ons zo dom aan te kijken enzo
in de lag schieten?quote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG dat heb ik ook met mijn vaderM'n broers en moeder vinden het vaak niet grappig, en die merken heel veel van zijn grapjes niet eens op
ik dan wel en dan schieten wij ineens in de lag en dan zit de rest ons zo dom aan te kijken enzo
Ik zou sof daten voor zo'n schoonvader
quote:Op maandag 18 november 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stop nou eens met Sof proberen te hosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spatie
heheheheeuehuehueheuehquote:Op maandag 18 november 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja ook. Maar ik zit veel te diep in de friendzone, dus dat is wel jammerOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat rijtje met namen kan best langerquote:
heb je het vaker over gehad, ik mag hem nu alquote:Op maandag 18 november 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
hij is tof
[..]spatie
[..]
heheheheeuehuehueheueh
18quote:Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Pech dan
Hoe jong is sofje eigenlijk?
Wooooowquote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdatappel Bitterlemon Verbaasdeuil Littlebrownie Tchock Aldotheapache
Okay byequote:Op maandag 18 november 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
Vandaag geen cookie clicker gespeeld
Ohja ik ging bed doei
Rijtje van grammarnazi'squote:
Die jaquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rijtje van grammarnazi'sIk wou hem uitbreiden maar dan moet er wel iemand op reageren die er nog niet in stond
Daarom maakte ik zo'n duidelijke
Ja nouquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb je het vaker over gehad, ik mag hem nu al
Ik ookquote:
Het is pas kwart over 11quote:
Aldolinoquote:
quote:500 Internal Server Error
Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
If you see them, show them this information:
yiD2i5AAyZ3slj8_sPfpNcscaDe9PjNziLRyj2wMJd0yIDCaG8g1sneUvqCl
xwVy6A15ahmqpJxiUy5aA41amKJxZ3dv-xSk38pz9tMXu7knefMLqDd75Eh9
mHABppVrcwaILNMpc3Wq2ni3gpeQIq_zzi43XvOVPyn077_eD-_NnpcD2Diz
8QvNHRSDAu2kNhKIdzMbrBGfhvn3gOzw0U7w1CHwlj7V5O72S_Yfjq_7HJT9
Mu7d6txvIPttxM2Vw_8WHBV49Ep4ezQy5oHEf0GCiIv4mfGvFI_LUUQ4CiM9
9GI0x_Vl3-Bg_3t_EARJpPQ5Y7fQQYf2ix05yw8lDZOgJwYoliWhDAj4qom3
U0q5OyuxgwHvkaogH809M3Y_wpUrYp1Rvlgz1PWR4VqQdEWIMhxWEqJ6qioL
59dPyI-OfyNcIrt0y5hHYFMrtztgR_sxnXMRn-5THA73N96sdTJZzRWnb6Qd
NNzmzeW2fhJKTGZiOH3sBJcK2XhO7jYDbAy7gAfznGbj70zDW4AwK9aU8LNB
hmEGcDVnnw-CkfBfgA8IUXvuO3T3S3xDSzt_mT8bw2DOLNiZqN-fYEz1LDo2
FmUTYg9K1Z44L35etqXBYrTLka1Y0_GjJqDNOOYzX7s34gMOwu1Hh2-1wsSu
eddL8Wa9dze8Zg8qyyg-Xh0aJNOOVIgb1D2zGIuBcZnbPMqpIqDx0Mr0zkgP
Cclp67hiEpJCV2bHyhEmg8wpmd-cXhccFCgVrM269vwinp17s4qt_P0-d64y
60OkdYN9yWnuUbOF4chMTIEQ2-i2V3WEuOutwPUz0zOqva5TA6WEU4-FVFe2
-gkz4i8SuD_OE8fs5JVIhWWah96zMNUs7YYBhKAW14sssG1LNzFyEu-9Qb_h
Chc6ni6z8oPJFJrNnXzPalygkklRJ11RMjKRsreQfVs4NBxlru_GEVjErXy9
IMi1wIYyBqhSO2TKkQdeP_5cMlG8W2tSvIksLpUDzA4-NjqUdvjuk48qPqHb
nG1ktsmD9qcFwskrmxf1wqN4S2g7-pazxTgwzc7dEbaPh8DK9_pZ5TkK84MC
YfQq1giO8ZRIWs4VZ_jMkwY6Ht00h5Wo_mdCilm8C_SNGj0GFK8lxpwM2qYO
jvLmk2I8V65oKqyPvyMtYkFYel0Ofrf4deQwrHERFPZeXdZAJIj7Fn0VlAmD
2_Gj2fxnvyfwJRD-vFgbI6iMD6-4z9EgDwjWHwO3y3OmB2f7wjEU8_4k-hL0
NFDWXuY95qTFInl4Ve-z_uecjhUiTWnjcLgAot_IDKh4aAY9VlFHAVhecPfi
Xaol9PIHNFqovg8GRag-FvoGa0LrtNyjE2Ovdf4JXBhHahVB_1UaVMXiKbtM
aLqN98bMTbIoH1mzixpfFHHs-UJx2R4RZN_q0fGQ1iBeg4nwjtWgsg6HJ_6y
itTrG5rK-sd0Ymkjzs4XDX88BJJv554w-AdySEAqhER9KAmQoRlMPFg9k47S
K1Gfh3rJL3vAaaIRoLeiPS69O3A5fixa7pjarLxKqN_AKje2eFO_DuruEBZb
9lk_HRgfY4PxBOsYp4WXJ9eli4GmWChFYx9WJOhlKrnPq_AGI_jTv85pmV68
1hu8f8xyl8Qkb5_2TRhLsm4Rf_tWXwL39-yh4d9YCk8oPAKpYCzcHYkf-o_I
QkXyDW04HD1YsrGksvUXoPt4XhSyAQL3AdSCRiNS_ZZniSsHJU-W2A7qVq4A
xdcGkrcs2BOdKYzPZAcCFLpYHaMiHuVekfYT9gbzrq4doNqcT2cFbAGVTz-j
x0n6_LjSeulZdmaRWfa8Q_HhSVBxVTs0efAYFlekM0nohYe8phsjC68KbvOD
FF8yBhUbSmFUBo0-WzAm0YENHik4jgGOFQ-iQ8Wy_Q40Xthe71kQrkEXm2u9
FFgSjHJwrqs0nqR1WC1Q5xqBqJXRDyzBS8-3ULO2-dPaL_On0sEOku92IHN4
px3MTEJr11zqujA-tzfLnxRbfMTSSD0Z5Stu0OFgJhjfnOgXozzk9SaOvNAw
fKYvDP3FBCH9bJLP88mC9wveAEAReyVXIhKCOrDK1-ZXch_xP-GaaUIcKf38
irpuuf92gA3_nkpSOwm4l3GLLrRKnZsJMItOEA1WxPNJ-0PMXmEOo44fsy6i
fGsPRSV-hJahWesMgch_l6Y0uWX6-gG-dOnV4pe344LaCirAODgPS7mHXHBd
CkVAF90J6e2UkGBQuTu-U2TiV53GHr9WFsLZvq-u3ChHDsrxUC4SVYqwpKVL
Ri9KcBeY6B2R4iu6JzTBACwTnEdFZmZiJZSYR2S7iUl8fWFRrjEtny0VTwBc
QGcu-4b8ZWYfsZm-tRNmisLr87JRDOiphHCUYSJnVznCYG77lfJJH6yQbDzq
XnGrprSSzZvwlR44oVA9xRJ3oD-Sls6joJEbB-KKXBJIlA3avWgUlrDcK9yF
foYfWgv77n1QGrWzs0wnc5Qsb-HRfre15JtdPTG1DzOmmoBs40FDccEZdSkw
44bM_5m647mmMW_wb31AQhVpxOk7Cd6Pzbns_1SVWJ0-s3eqOxcYVN3gpR-p
qGeXwIAtuzyNMopN4M2L4DoPchHLA7EUdzUw1dUrKfO3sd8W_OguYWfjSTQu
E92_mwO1VCScHNlyn8yIA-M6N9VY2XWXF62ufitfdj3LEx9efFc2-PFP46d-
qPqM2KxBzPrF2Dw7ANkm_tkWe-L9Rl27b8TVbu5njwybSLumSJrWYTSvr4Us
2OYKOsHDnHOllVHzTbBz8ZYOP3o9J_Oi05WQ-YQ8FZf8X1wQU95lnt1DiVG4
6iOCTncUdPel66Wb3wrGVBKIuOSJnpPkCJf-eHVzkgTe2p-TTRP1KlJx5SuP
0LOWmnqZFlKkqVp6gXZybMQ3zeaBoyNnqZTr5ls2Qq-iRB8nmf6DPN3aEmy_
aSjTpxR0Za_9Zizqz4EuN6NOEwTC7he5RgKf3yn4z7NuXJMRDwk5rrWdUVk-
wsi5d64thKO_XiXtr9XrNTo7WP1-h8ZnwTAjJZx1WqbcR7Sttvrw8399pyRl
kY8CNN6ti2jTqZkWQrkl94__aqeg6xveOrQqApwS3M2y2lQxzT8bCOCoklcA
-krEySOy203jJVx46sccFxcwQS2FZYrCXkTsSXRcF9RDhKKPqxUEqF-lBx9k
4BYTPVxq7LF00k1kj8NzCoyNSWJtzR6L6CZBaXLVVpsJTtJXi6OgbwUjY8IZ
FhzBAi9p989IXsSOCWjr90GEHzZkigY9KBxN1e0vWOIGXu9GUm6v3RjCwTfv
U7NToubrs0M1aVPW22Vt3pgk8sWA34nicwB-eqejLOSwzPrsj4TzgYLinqjV
vuQcafdWpzUA1XvjF5ffCsbOiKfxJ8lYGxSP2EaNtHAW9ehmXBlMwCKyblme
b-DhY1WmZ41XWs4_E8-4KKciCp8oDVURHUUCmWeorG48hsb1uauX_UBIACJT
KKmL7UvG_85hh7n3LwMSuNTUkuECwZKYXTW73D5MmsrSajD3FirrNCSQ8Ofp
4L7qGnE5kXGOALGHQXaD48EMiAQJNTZbOkzJP-MW0fTNqr2VeIKMXH0R3egp
8l4kgqMRB9kf5pXKZdrMxkSpGuVdkLtatLBuouNz6rNMkZ4RHH3k5cLM3elm
S0a6ETFt81hIkxnl0aD0nMBfy182WEPAzvk_yif0Um0_WqDyI6DobkayGoht
5_8VCMso2V-tX48nzKSh28thxNdeW1bpKMhBZMpObYDEcjMlRl-YlKvXs0Os
b9_a5tfRPepjZFaqsgKbIYrw36gU
Nee, ik maak het meestal alleenquote:Op maandag 18 november 2013 23:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd je mond vol eten toch?
hey dat ben ikquote:Op maandag 18 november 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
the fuck is dit
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
#FreeAldoquote:
Ja hoorquote:
Kon me ook niet voorstellen dat ze zo`n baas als jij lang vast hieldenquote:Op maandag 18 november 2013 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hey dat ben ik
[..]
#FreeAldo
Goed zo.quote:
Hé bedankt gemist berichtquote:Op maandag 18 november 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
the fuck is dit
inderdaad, ik ben altijd heel braaf, en dan kaap ik 1x meteen een banquote:Op maandag 18 november 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kon me ook niet voorstellen dat ze zo`n baas als jij lang vast hielden
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
the fuck is dit
Korte versie: Gezeik, GRTD tijdelijk dicht, GRTD weer open, gezelligheidquote:
Jammer weer dit Ezell, je zou toch niet willen dat ik dit report he?quote:
Ze zei ook al iets dat je moest DM'enquote:Op maandag 18 november 2013 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben altijd heel braaf, en dan kaap ik 1x meteen een ban
Wat?quote:
Had ik ook gedaan, en toen was yvonne weer heel lief tegen mijquote:Op maandag 18 november 2013 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zei ook al iets dat je moest DM'en
En in alle gezelligheid is Stu verdwenen?quote:Op maandag 18 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Korte versie: Gezeik, GRTD tijdelijk dicht, GRTD weer open, gezelligheid
zij weet wel hoe ze zichzelf goed op camera vastlegtquote:
doe je nooit, want ikquote:Op maandag 18 november 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer weer dit Ezell, je zou toch niet willen dat ik dit report he?
Ik ben er gewoonquote:Op maandag 18 november 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En in alle gezelligheid is Stu verdwenen?want die zag ik wel in Feedback
quote:Op maandag 18 november 2013 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, en toen was yvonne weer heel lief tegen mij![]()
Oh toch welquote:
Ik zei niksquote:Op maandag 18 november 2013 23:21 schreef Tjacka het volgende:
iedereen roddelen dat ik knap ben.
nou nee.
Die is er toch gewoon?quote:Op maandag 18 november 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En in alle gezelligheid is Stu verdwenen?want die zag ik wel in Feedback
Nee, lang niet altijd, hoezo?quote:Op maandag 18 november 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
VrouwenDat jullie jezelf nog snappen
altijd, waddan?quote:Op maandag 18 november 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
VrouwenDat jullie jezelf nog snappen
Ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 23:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie kan er nou 48 uur zonder Aldo?![]()
weet ik.quote:
Mooi, op je werk bedoel je?quote:
voor mijquote:Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nietwaarom denk je dat ik hier zoveel ben?
Voor mij tochquote:Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja is goed, maar ik zal het wel heul druk hebben dan hoorquote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik.
ik zeg dit weekend wel hoi.
dan kan je mijn lelijkheid bewonderen.
snap ikquote:Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Druk met werk gerelateerde zakenquote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi, op je werk bedoel je?
Ja goed hoor, al moet ik zeggen wat minder als ik zie hoeveel die BC aan het stijgen zijn
quote:
quote:
quote:
gewoon. iets met logica en het gebrek daar aan. Gooi er wat besluiteloosheid bij en mijn hoofd maakt kronkelsquote:
Oh.quote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja is goed, maar ik zal het wel heul druk hebben dan hoor
Oh,dat is nooit leuk neequote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druk met werk gerelateerde zaken
Heb je geen bitcoins meer
die 2 dagen Pietendorp zijn de drukste dagen van het seizenquote:
Er is ook werkelijk geen pijl op te trekken moet ik zeggenquote:Op maandag 18 november 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh,dat is nooit leuk nee![]()
Al tijdje geleden. Erg zuur verkocht voor 75 per stuk omdat ik geld nodig hadZe zijn nu 500 waard
Dat is mooi kutquote:Op maandag 18 november 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh,dat is nooit leuk nee![]()
Al tijdje geleden. Erg zuur verkocht voor 75 per stuk omdat ik geld nodig hadZe zijn nu 500 waard
Ik ga wel weer weg dan.quote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]![]()
Stiekem ben ik hier voor iedereen
Nee, dat is de hele grap. Het kan over twee maanden ¤1000 per bitcoin zijn maar ook ¤10, bij wijze van sprekenquote:Op maandag 18 november 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is ook werkelijk geen pijl op te trekken moet ik zeggen![]()
Maar logisch natuurlijk dat je daar stevig van baalt
Nee kloptquote:Op maandag 18 november 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is ook werkelijk geen pijl op te trekken moet ik zeggen![]()
Maar logisch natuurlijk dat je daar stevig van baalt
ik voel mij verradenquote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]![]()
Stiekem ben ik hier voor iedereen
waz the problem?quote:Op maandag 18 november 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
gewoon. iets met logica en het gebrek daar aan. Gooi er wat besluiteloosheid bij en mijn hoofd maakt kronkels
In principe wel jaquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is de hele grap. Het kan over twee maanden ¤1000 per bitcoin zijn maar ook ¤10, bij wijze van spreken
Uhu, twijfel ook of ik nu nog 1 moet kopen of moet wachten tot ze zakken. Heb sterk voorgevoel dat het nu alleen maar sterk gaat stijgenquote:
Ik weet nog niet of mijn schatje wilt.quote:Op maandag 18 november 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
die 2 dagen Pietendorp zijn de drukste dagen van het seizen
Doei Alquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen![]()
ik wens jullie nog allemaal een fijne voortzetting
Precies! En dat je eventuele investeringen kan dragen als verlies mocht het omslaan.quote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt![]()
Het enige wat je kan doen is flink hopen dat het weer behoorlijk zakt
Ja zo kan ik toch niet iedereen tevreden houdenquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik voel mij verraden
[..]
waz the problem?
Slaapl ekkerquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen![]()
Ik heb er even over gedacht toen het op $450 stond maar ik vind het te speculatief.quote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
Ik heb er over nagedacht ook bitcoins te kopen, maar bedacht dat ik geen zin had in dat risico. Want het zou toch zo knallen. Dat was op ¤250 of zo![]()
Nu denk ik er precies hetzelfde over.
Is goed, waarschijnlijk heb ik toch geen tijd voor iets andersquote:Op maandag 18 november 2013 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of mijn schatje wilt.
maar zeg alleen hoi dan wel.
ja, ga weg! tot ziens, vaarwel, tot nooit, au reviorquote:Op maandag 18 november 2013 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo kan ik toch niet iedereen tevreden houdenIk ga zelf wel weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterustenquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, ga weg! tot ziens, vaarwel, tot nooit, au reviorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij bent deze maand wel heel verslaafdquote:Op maandag 18 november 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is goed, waarschijnlijk heb ik toch geen tijd voor iets anders
Nouja, als ze weer 20 euro per stuk waar worden *wat nooit meer gebeurd maar okequote:Op maandag 18 november 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! En dat je eventuele investeringen kan dragen als verlies mocht het omslaan.
Het is ook pure hebberigheid, eigenlijk. Hoog rendement raak je echt blind van. Als een aandeel doet wat Bitcoins nu doen bleef iedereen er ver bij vandaanquote:Op maandag 18 november 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er even over gedacht toen het op $450 stond maar ik vind het te speculatief.
Een kleine groep heeft een grote invloed. Wellicht zou ik risico moeten durven nemen maar tegelijkertijd ben je het sneller kwijt dan rijk
Ja erg hè?quote:Op maandag 18 november 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent deze maand wel heel verslaafd
Op dat niveau stap ik ook wel in voor een leuk bedragquote:Op maandag 18 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, als ze weer 20 euro per stuk waar worden *wat nooit meer gebeurd maar oke* en je koopt er 5 voor 100 euro kan iedereen die investering wel dragen denk ik
![]()
En dat is wel het mooie, omdat je weet dat het zo schommelt is het ook niet erg als het keer flink zakt omdat je toch wel weet dat het weer stijgt
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 18 november 2013 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook pure hebberigheid, eigenlijk. Hoog rendement raak je echt blind van. Als een aandeel doet wat Bitcoins nu doen bleef iedereen er ver bij vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |