Nee, lang niet altijd, hoezo?quote:Op maandag 18 november 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
VrouwenDat jullie jezelf nog snappen
altijd, waddan?quote:Op maandag 18 november 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
VrouwenDat jullie jezelf nog snappen
Ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 23:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie kan er nou 48 uur zonder Aldo?![]()
weet ik.quote:
Mooi, op je werk bedoel je?quote:
voor mijquote:Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nietwaarom denk je dat ik hier zoveel ben?
Voor mij tochquote:Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja is goed, maar ik zal het wel heul druk hebben dan hoorquote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik.
ik zeg dit weekend wel hoi.
dan kan je mijn lelijkheid bewonderen.
snap ikquote:Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Druk met werk gerelateerde zakenquote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi, op je werk bedoel je?
Ja goed hoor, al moet ik zeggen wat minder als ik zie hoeveel die BC aan het stijgen zijn
quote:
quote:
quote:
gewoon. iets met logica en het gebrek daar aan. Gooi er wat besluiteloosheid bij en mijn hoofd maakt kronkelsquote:
Oh.quote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja is goed, maar ik zal het wel heul druk hebben dan hoor
Oh,dat is nooit leuk neequote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druk met werk gerelateerde zaken
Heb je geen bitcoins meer
die 2 dagen Pietendorp zijn de drukste dagen van het seizenquote:
Er is ook werkelijk geen pijl op te trekken moet ik zeggenquote:Op maandag 18 november 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh,dat is nooit leuk nee![]()
Al tijdje geleden. Erg zuur verkocht voor 75 per stuk omdat ik geld nodig hadZe zijn nu 500 waard
Dat is mooi kutquote:Op maandag 18 november 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh,dat is nooit leuk nee![]()
Al tijdje geleden. Erg zuur verkocht voor 75 per stuk omdat ik geld nodig hadZe zijn nu 500 waard
Ik ga wel weer weg dan.quote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]![]()
Stiekem ben ik hier voor iedereen
Nee, dat is de hele grap. Het kan over twee maanden ¤1000 per bitcoin zijn maar ook ¤10, bij wijze van sprekenquote:Op maandag 18 november 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is ook werkelijk geen pijl op te trekken moet ik zeggen![]()
Maar logisch natuurlijk dat je daar stevig van baalt
Nee kloptquote:Op maandag 18 november 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is ook werkelijk geen pijl op te trekken moet ik zeggen![]()
Maar logisch natuurlijk dat je daar stevig van baalt
ik voel mij verradenquote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]![]()
Stiekem ben ik hier voor iedereen
waz the problem?quote:Op maandag 18 november 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
gewoon. iets met logica en het gebrek daar aan. Gooi er wat besluiteloosheid bij en mijn hoofd maakt kronkels
In principe wel jaquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is de hele grap. Het kan over twee maanden ¤1000 per bitcoin zijn maar ook ¤10, bij wijze van spreken
Uhu, twijfel ook of ik nu nog 1 moet kopen of moet wachten tot ze zakken. Heb sterk voorgevoel dat het nu alleen maar sterk gaat stijgenquote:
Ik weet nog niet of mijn schatje wilt.quote:Op maandag 18 november 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
die 2 dagen Pietendorp zijn de drukste dagen van het seizen
Doei Alquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen![]()
ik wens jullie nog allemaal een fijne voortzetting
Precies! En dat je eventuele investeringen kan dragen als verlies mocht het omslaan.quote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt![]()
Het enige wat je kan doen is flink hopen dat het weer behoorlijk zakt
Ja zo kan ik toch niet iedereen tevreden houdenquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik voel mij verraden
[..]
waz the problem?
Slaapl ekkerquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen![]()
Ik heb er even over gedacht toen het op $450 stond maar ik vind het te speculatief.quote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
Ik heb er over nagedacht ook bitcoins te kopen, maar bedacht dat ik geen zin had in dat risico. Want het zou toch zo knallen. Dat was op ¤250 of zo![]()
Nu denk ik er precies hetzelfde over.
Is goed, waarschijnlijk heb ik toch geen tijd voor iets andersquote:Op maandag 18 november 2013 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of mijn schatje wilt.
maar zeg alleen hoi dan wel.
ja, ga weg! tot ziens, vaarwel, tot nooit, au reviorquote:Op maandag 18 november 2013 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo kan ik toch niet iedereen tevreden houdenIk ga zelf wel weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterustenquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapen![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, ga weg! tot ziens, vaarwel, tot nooit, au reviorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij bent deze maand wel heel verslaafdquote:Op maandag 18 november 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is goed, waarschijnlijk heb ik toch geen tijd voor iets anders
Nouja, als ze weer 20 euro per stuk waar worden *wat nooit meer gebeurd maar okequote:Op maandag 18 november 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! En dat je eventuele investeringen kan dragen als verlies mocht het omslaan.
Het is ook pure hebberigheid, eigenlijk. Hoog rendement raak je echt blind van. Als een aandeel doet wat Bitcoins nu doen bleef iedereen er ver bij vandaanquote:Op maandag 18 november 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er even over gedacht toen het op $450 stond maar ik vind het te speculatief.
Een kleine groep heeft een grote invloed. Wellicht zou ik risico moeten durven nemen maar tegelijkertijd ben je het sneller kwijt dan rijk
Ja erg hè?quote:Op maandag 18 november 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent deze maand wel heel verslaafd
Op dat niveau stap ik ook wel in voor een leuk bedragquote:Op maandag 18 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, als ze weer 20 euro per stuk waar worden *wat nooit meer gebeurd maar oke* en je koopt er 5 voor 100 euro kan iedereen die investering wel dragen denk ik
![]()
En dat is wel het mooie, omdat je weet dat het zo schommelt is het ook niet erg als het keer flink zakt omdat je toch wel weet dat het weer stijgt
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 18 november 2013 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook pure hebberigheid, eigenlijk. Hoog rendement raak je echt blind van. Als een aandeel doet wat Bitcoins nu doen bleef iedereen er ver bij vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |