Nee, lang niet altijd, hoezo?quote:Op maandag 18 november 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
VrouwenDat jullie jezelf nog snappen
altijd, waddan?quote:Op maandag 18 november 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
VrouwenDat jullie jezelf nog snappen
Ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 23:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie kan er nou 48 uur zonder Aldo?![]()
weet ik.quote:
Mooi, op je werk bedoel je?quote:
voor mijquote:Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nietwaarom denk je dat ik hier zoveel ben?
Voor mij tochquote:Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja is goed, maar ik zal het wel heul druk hebben dan hoorquote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik.
ik zeg dit weekend wel hoi.
dan kan je mijn lelijkheid bewonderen.
snap ikquote:Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Druk met werk gerelateerde zakenquote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi, op je werk bedoel je?
Ja goed hoor, al moet ik zeggen wat minder als ik zie hoeveel die BC aan het stijgen zijn
quote:
quote:
quote:
gewoon. iets met logica en het gebrek daar aan. Gooi er wat besluiteloosheid bij en mijn hoofd maakt kronkelsquote:
Oh.quote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja is goed, maar ik zal het wel heul druk hebben dan hoor
Oh,dat is nooit leuk neequote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druk met werk gerelateerde zaken
Heb je geen bitcoins meer
die 2 dagen Pietendorp zijn de drukste dagen van het seizenquote:
Er is ook werkelijk geen pijl op te trekken moet ik zeggenquote:Op maandag 18 november 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh,dat is nooit leuk nee![]()
Al tijdje geleden. Erg zuur verkocht voor 75 per stuk omdat ik geld nodig hadZe zijn nu 500 waard
Dat is mooi kutquote:Op maandag 18 november 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh,dat is nooit leuk nee![]()
Al tijdje geleden. Erg zuur verkocht voor 75 per stuk omdat ik geld nodig hadZe zijn nu 500 waard
Ik ga wel weer weg dan.quote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]![]()
Stiekem ben ik hier voor iedereen
Nee, dat is de hele grap. Het kan over twee maanden ¤1000 per bitcoin zijn maar ook ¤10, bij wijze van sprekenquote:Op maandag 18 november 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is ook werkelijk geen pijl op te trekken moet ik zeggen![]()
Maar logisch natuurlijk dat je daar stevig van baalt
Nee kloptquote:Op maandag 18 november 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is ook werkelijk geen pijl op te trekken moet ik zeggen![]()
Maar logisch natuurlijk dat je daar stevig van baalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |