Ik ook niet zoveel. Een van de weinige familiedagen van het jaar, dus daarom wel acceptabel. Naast het lekkere eten.quote:
Lichtjes enzo zijn leuk.quote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
sinterklaas is er net 2 dagen joh
Ook al die winkels die al weken vol liggen met Kerstspul
haha, nou moet ik zeggen dat ik wel lekkere cake kan bakken, maar ik maak alles lekker natuurlijkquote:Op maandag 18 november 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het niet.. maar ik weet het echt niet zo goed want het is heel lang geleden dat ik normale cake op heb...
Hopelijk heeft diegene dan ook wel geïnvesteerd in kwaliteit en niet enkel kwantiteit.quote:Op maandag 18 november 2013 22:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
dan heb je sws geen problemen met de games van laten we zeggen de eerst komende 100 jaar
Wat is er mis met blond haarquote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Appel, je hebt toch geenBlond haar
of wel?
Ja, jeetje. Maar het was meer zo van dat ze toch helemaal geen dieet nodig heeft.quote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Appel, je hebt toch geenBlond haar
of wel?
Valt wel mee. als je er in het beginstadium (dus voor de mediahype) een aantal gemined/gekocht hebt kun je nu flink cashen bij wijze van sprekequote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het klinkt heel triest in ieder geval
Nou ja, er zijn mensen dus echt gigantisch rijk mee geworden. Als je heel vroeg instapt en je koopt er flink wat voor zeg $50 heb je nu je geld vertienvoudigd. Maar binnenkort gaat de bubbel knappen, dan vermindert de waarde gigantisch en dan verliezen heel veel mensen geld. De vraag is alleen wanneer, en hoe hebberig mensen zijnquote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 22:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken.
Of is dit stiekem een verkapte manier van zeggen dat je dus wél op dieet bent?
Ik ben er nog niet over uit.
Ja ok, maar pepernoten in septemberquote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel. Een van de weinige familiedagen van het jaar, dus daarom wel acceptabel. Naast het lekkere eten.
[..]
Lichtjes enzo zijn leuk.
Wat? Jij was toch die sexy blondine uit US?quote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef Omdatappel het volgende:
En je noemt m'n haar in ieder geval blond, Tsjokkie. Anderen noemen het rood.
Dat was ik, eergister of zo.quote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben allebeiquote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef Omdatappel het volgende:
Weet ik niet? Ligt eraan wat je sexy vindt, toch.quote:Op maandag 18 november 2013 22:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat? Jij was toch die sexy blondine uit US?
Ik heb meteen kerstlichtjes gekocht toen ik ze in de winkel zag liggen. Nu hangen ze in mijn kamer.quote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ok, maar pepernoten in septemberen dan Kerstverlichting voordat Sinterklaas er is
![]()
Ik eet pas in november de eerste pepernoten en de kerstversiering komt pas na 5 december![]()
Foei!quote:Op maandag 18 november 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb meteen kerstlichtjes gekocht toen ik ze in de winkel zag liggen. Nu hangen ze in mijn kamer.
ik vraag me altijd af, wie koopt zulke meuk nu al?quote:Op maandag 18 november 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb meteen kerstlichtjes gekocht toen ik ze in de winkel zag liggen. Nu hangen ze in mijn kamer.
#rebelsquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
Er hangen hier het hele jaar al kerstlichtjes als verlichting in de gang omdat ik het onzin vindt een soort lamp toe te schrijven aan een deel van het jaar.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn kamerverlichting.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
Er hangen hier het hele jaar al kerstlichtjes als verlichting in de gang omdat ik het onzin vindt een soort lamp toe te schrijven aan een deel van het jaar.
niks raars aanquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af, wie koopt zulke meuk nu al?
maar jij dus
Oké laten we het zo stellen. Ik heb rossig-blond haar, dat afhankelijk van de lichtval lichtblond, goudblond, donkerblond, roodblond of rood isquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goudblond.
Verkopen en rijk worden ditdat.
Ja dat vraag ik me ook altijd afquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af, wie koopt zulke meuk nu al?
maar jij dus
Precies hetzelfde probleem ja. Sommige haren zijn echt roodrood, andere haren gewoon blond.quote:Op maandag 18 november 2013 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké laten we het zo stellen. Ik heb rossig-blond haar, dat afhankelijk van de lichtval lichtblond, goudblond, donkerblond, roodblond of rood is
Mods hadden genoeg van mensen die de hele tijd de nieuwe topics kaapten. Dus dat moeten we collectief niet meer doen.quote:
Kuchmisluktkuchquote:Op maandag 18 november 2013 22:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Precies hetzelfde probleem ja. Sommige haren zijn echt roodrood, andere haren gewoon blond.
Korte variant: Gezeikquote:
Ja dat jaquote:Op maandag 18 november 2013 22:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Precies hetzelfde probleem ja. Sommige haren zijn echt roodrood, andere haren gewoon blond.
quote:
Ik had eerder emo.gifs verwachtquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat ja
Maar iedereen vind mijn haar wel altijd heel mooi![]()
En ik heb nu ook geen reden om het te vervenhet verandert vanzelf wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij ook in de zomer meer blond en in de winter meer rood?
Ik heb het afgelopen zomer wel ombre geverfd, maar originele kleur zit er dus ook nog.Omdat peer.
Nee johhh, waarom zo negatief? Jij bent lief.quote:Op maandag 18 november 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had eerder emo.gifs verwacht
jo krijg je geen genoeg aandacht van je vriendin ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |