Brave Appelquote:Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Thanks, lekker aan het luisteren weer.
Er waren geen kapers aan de kust. Al voelt het wel als een zilvervloot.quote:
ik wilde kapen, maar dat leek mij niet verstandigquote:
Maar dan moet jij het aangeven als ik het niet normaal breng, oké?quote:Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerlijk is niet gemeen als je het normaal brengt
ga maar lekker bashen, ik zie het als opbouwende krietiek
wat. waarom doe ik datquote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dan moet jij het aangeven als ik het niet normaal breng, oké?
Bashen klinkt zo naar.
En krietiek?
quote:
wordt*quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er waren geen kapers aan de kust. Al voelt het wel als een zilvervloot.
Jammer zeg. Mijn hilarische grap word niet opgepakt.
ja ik kliktequote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
Vandaag is het zo koud, dat ik Wham! erbij haal.
ja lekker je hardware verneuken.quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef badschaap het volgende:
maar sommige set-ups die echte geeks bouwen puur voor het minen zijn echt fucking sick
Goed zo, want de TR-knop is binnen handbereik, hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wilde kapen, maar dat leek mij niet verstandig
en smaak? want dat vind ik veel belangrijkerquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Nou jongens het verschil tussen een normale cake en de mijne:
Normaal: kcal 220 - eiwit 3,8g - kh 23,5g - vet 13 g - verzadigd vet 4g
Mijne: kcal 157 - eiwit 6g - kh 26,5g - vet 3 g - verzadigd vet 0,1
Vraag + aanbod.quote:
Ja, geen idee?quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat. waarom doe ik dat
quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag + aanbod.Ineens heel populair geworden. De koers is ook absoluut niet stabiel, laatst steeg 'ie vele procenten nadat bekend werd dat iemand honderdduizenden dollars had verdiend en kelderde de koers weer toen er een nieuwsbericht uitkwam dat er heel veel bitcoins waren gestolen door een hacker.
zou wat zijn als dit niet de eerste wasquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik klikte![]()
1e kerstlied van dit jaar![]()
I gave you my heart, but the very next day, you gave it awayquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
Vandaag is het zo koud, dat ik Wham! erbij haal.
Je bent toch niet opquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
maar crack luister waarschijnlijk al maanden kerstliedjes
Het was de adrenaline. Ik heb als een gek zitten F5'enquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
wordt*
BitterlemonLittleBrownie
Netjesquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik vind hem lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en smaak? want dat vind ik veel belangrijker
of slaapquote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, geen idee?
Bril nodig, maybe?
Ik ben benieuwd wat het antwoord is als je de vraag zo formuleert, even afgezien van of Crack op dieet is of nietquote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent toch niet opdieet
, hè?
inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou wat zijn als dit niet de eerste was
Nee, maar hoe minder kcal per lekker ding, hoe meer je kunt eten!quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent toch niet opdieet
, hè?
Nee, ik heb weinig met kerstquote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
maar crack luistert waarschijnlijk al maanden kerstliedjes
quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was de adrenaline. Ik heb als een gek zitten F5'en
sinterklaas is er net 2 dagen johquote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou wat zijn als dit niet de eerste was
En je kunt dus 'minen', dat is een geautomatiseerd proces waardoor je langzaam bitcoins 'gratis' kunt krijgen.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het antwoord is als je de vraag zo formuleert, even afgezien van of Crack op dieet is of niet
Denk het niet.. maar ik weet het echt niet zo goed want het is heel lang geleden dat ik normale cake op hebquote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
NetjesIs ie net zo lekker als een normale?
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar hoe minder kcal per lekker ding, hoe meer je kunt eten!
dat is tegenwoordig helemaal niet meer winstgevend. je bent meer kwijt aan stookkosten dan dat je bitcoins waard zijnquote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je kunt dus 'minen', dat is een geautomatiseerd proces waardoor je langzaam bitcoins 'gratis' kunt krijgen.
het klinkt heel triest in ieder gevalquote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je kunt dus 'minen', dat is een geautomatiseerd proces waardoor je langzaam bitcoins 'gratis' kunt krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |