neequote:
Such angerquote:Op maandag 18 november 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
godverdomme xcachet vuiel teringhoer nu wildei k hem. ik mocht van sof
quote:
vrouwelijk gat dus.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:32 schreef Muto het volgende:
Faal. Nummer niet aanpassen + eigen naam topic.
Kijken of je dit ook nog zegt na je ban.quote:Op maandag 18 november 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
Boontje komt om zijn loontje zullen we maar zeggen.
Zo bijzonder zijn ze anders niet. Kan wel leukere dingen bedenken om over te praten.quote:
Waarom weer 3000?quote:
Niet zo nu en dan anderen boven je zelf zettenquote:
En nu?quote:Op maandag 18 november 2013 21:33 schreef Toto69 het volgende:
http://www.toplanguagejob(...)ervice-Represntative
dat doenquote:Op maandag 18 november 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet zo nu en dan anderen boven je zelf zetten
Er kwam automatisch 3001 te staan. Ik wilde er 3000.5 van makenquote:Op maandag 18 november 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
Hoe kan dat eigenlijk? Het nummer niet aanpassen? Dat gaat toch automatisch:?
ik kan dat nietquote:Op maandag 18 november 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom zou dat raar zijn?
Waarschijnlijk heeft ze via topic 2999 alvast de volgende klaargezet. Dan wordt dat dus 3000. Dit was dus een kaap met voorbedachte rade.quote:Op maandag 18 november 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
Hoe kan dat eigenlijk? Het nummer niet aanpassen? Dat gaat toch automatisch:?
nou leuk idee al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 18 november 2013 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
dit is weer 3000 wat een faal ahhahahahaha
quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef Ezell het volgende:
Hier niet zeiken; lief wezen.
ga dan naar feedback
Lobiquote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Snel, luister met mij mee naar the best of 80's lovesongs!!
Dit.quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef Ezell het volgende:
Hier niet zeiken; lief wezen.
ga dan naar feedback
welk kanaal?quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Mn hele huis ruikt naar cake, appel en kanaal
En dan schuiven naar KLB of ONZ zekerquote:Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
uit dat licht, opdoeken deze SC
Ja, vind ik ook zo irritantquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
Gewone cake is wel lekker, alleen heeft het tien pakken boter erin zitten ofzo.
IK WAS WEL FF IN DE WAR WAT JE NOU BEDOELDE HOORquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME JE ZIET ZELF TOCH OOK WEL DAT DAT EEN FOUTJE IS!
Zou wel treurig zijn als dit topic op slot zou gaan om 'gekaapte' topics.quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan schuiven naar KLB of ONZ zeker
*Kaneelquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel treurig zijn als dit topic op slot zou gaan om 'gekaapte' topics.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
*Kaneel
Omdatappel Bitterlemon Littlebrownie
PIquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan schuiven naar KLB of ONZ zeker
Dat zou inderdaad een debiele actie zijnquote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel treurig zijn als dit topic op slot zou gaan om 'gekaapte' topics.
Rez, ik luister 80's lovesongs. Luister je mee?quote:
Heel gezellig. Hoe is je dag?quote:Op maandag 18 november 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, eens kijken hoe gezellig het hier is
haiquote:Op maandag 18 november 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, eens kijken hoe gezellig het hier is
quote:
Dat klinkt hoopvolquote:
Macho machoooooo mennnnn!quote:Op maandag 18 november 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rez, ik luister 80's lovesongs. Luister je mee?
I WANNA KNOW WHAT LOOVEEE ISSSS tutut
Gewacht op een belangrijk telefoontje dat niet kwam en gestudeerd. Nog lang niet klaar voor vandaagquote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt hoopvol
Druk vooral thanks, en jouw dag
jhali/dearest/osuchi/fairydust/(andere kloontjes die ze had) is gebandquote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt hoopvol
Druk vooral thanks, en jouw dag
Ik voelde de warmte...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frustrerend als er dan niets gebeurd (telefoontje) zegquote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewacht op een belangrijk telefoontje dat niet kwam en gestudeerd. Nog lang niet klaar voor vandaag
Wat is dit voor lovesong?!quote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Macho machoooooo mennnnn!
Goed genoeg?
hoe lang?quote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jhali/dearest/osuchi/fairydust/(andere kloontjes die ze had) is geband
quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Snel, luister met mij mee naar the best of 80's lovesongs!!
Ik wil mee meetenquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Schrap die meet van ons maar
Dan zal ze wel iets verkeerds hebben gedaanquote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jhali/dearest/osuchi/fairydust/(andere kloontjes die ze had) is geband
Al een date?quote:
ja doodsbedreigingquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal ze wel iets verkeerds hebben gedaan
Goed zoquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Schrap die meet van ons maar
quote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voelde de warmte...Heerlijk nu het buiten zo koud isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Pics van de cake.quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
Wel een e-mail gekregen met het (negatieve) antwoord maar ja, ik zat bij mijn telefoon in een foetushouding.quote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Frustrerend als er dan niets gebeurd (telefoontje) zeg
quote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
*Kaneel
Omdatappel Bitterlemon Littlebrownie
Wij gingen toch ook meeten, of gaat dat niet meer door?quote:
De ene keer levert dat een ban of, een andere keer blijft het gewoon staanquote:
Al gesport?quote:
Doe maar nietquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
De ene keer levert dat een ban of, een andere keer blijft het gewoon staan
Ik kan nog wel een voorbeeld vinden
Beetje jammer begin van de week dan zoquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een e-mail gekregen met het (negatieve) antwoord maar ja, ik zat bij mijn telefoon in een foetushouding.
Gelukkig.quote:
Zelfde antwoord. Deze week is nogal druk zeg maarquote:
Ik heb geen werkweek dus of iets op maandag of zaterdag gebeurt maakt wat dat betreft niet veel uitquote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje jammer begin van de week dan zo
quote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iedereen wil met je knuffelen.
Wat? Welke?quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]terug
[..]
ik koop dat een ijsblokjesvorm voor je
Ik niet, ik ben allergisch voor mensen met die kleurquote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch blijft het dan jammer dat het antwoord negatief wasquote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen werkweek dus of iets op maandag of zaterdag gebeurt maakt wat dat betreft niet veel uit
quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]terug
[..]
ik koop dat een ijsblokjesvorm voor je
Jep. Was een sollicitatie overigens.quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch blijft het dan jammer dat het antwoord negatief was
Ik ookquote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, of wie denk jij dat Rez is dan?!quote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij gingen toch ook meeten, of gaat dat niet meer door?
ben morgen ergens anders in de stadquote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
Ezell kom morgen chillen op de oude gracht
goedkope van de actionquote:
bedankt voor de lobiquote:
He wat?quote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben morgen ergens anders in de stad
[..]
goedkope van de action
[..]
bedankt voor de lobi
sta van 10 tot 6 te hosselen op de block oude gracht ik zie je daar s/o naar mn homies in de struggle ik zie julliequote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben morgen ergens anders in de stad
[..]
goedkope van de action
[..]
bedankt voor de lobi
Ik lees niet alles.quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, of wie denk jij dat Rez is dan?!
Hoi cachet. Fijn hè dat deze reeks nog open is.quote:
Je moeder op de pik van Stalin dan.quote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn moeder is wel iets succesvoller dan dat
jammer iddquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoi cachet. Fijn hè dat deze reeks nog open is.
weet ik nietquote:
waarom sta je zolang buiten?quote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sta van 10 tot 6 te hosselen op de block oude gracht ik zie je daar s/o naar mn homies in de struggle ik zie jullie
Zo'n vermoeden had ik al. Jammer man! Keep your chin up thoughquote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. Was een sollicitatie overigens.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben allergisch voor mensen met die kleurSCHREEUWSCHREEUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
nog steeds niet grappigquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moeder op de pik van Stalin dan.
Ezell is weer dronken hoorquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
weet ik niet
[..]
waarom sta je zolang buiten?
zijn zware tijden homie maar ik ben er voor de block je weet zelfquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
weet ik niet
[..]
waarom sta je zolang buiten?
had je er zout op gedaan?quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
Zaterdag in Amsterdam was zo flauwhad ik al verteld dat ik voor het eerst van mn leven op de wallen was?
Denken dat je een reeks zomaar gesloten krijgtquote:
Sollicitatiequote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
Zaterdag in Amsterdam was zo flauwhad ik al verteld dat ik voor het eerst van mn leven op de wallen was?
Geen extra appels?quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ess, jaa tuurlijk mag je een stukje. Ik heb geexperimenteerd.. Magere yoghurt ipv boter en de helft minder suiker + zoetstof erbij. Is lekker hoor. Wel beetje nat.. maar daar vind ik persoonlijk niks mis mee. Zit wel vol nu
.
Ezell, het was dus geslaagd.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ess, jaa tuurlijk mag je een stukje. Ik heb geexperimenteerd.. Magere yoghurt ipv boter en de helft minder suiker + zoetstof erbij. Is lekker hoor. Wel beetje nat.. maar daar vind ik persoonlijk niks mis mee. Zit wel vol nu
.
Aldo is back?quote:
en suikerquote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, jawel en appels. Met veel kaneel
Neequote:
Nee, die had ik al gebruiktquote:
ik ben nooit dronkenquote:
kom brengen danquote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
.
Daar zitten over het algemeen trouwens Oost Europeanen volgens mijquote:
Nu wel.quote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ben nooit dronken
[..]
kom brengen dan
Een autist zijnquote:Op maandag 18 november 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denken dat je een reeks zomaar gesloten krijgt
Bedanktquote:
Ben nu toch wel benieuwd.quote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, jawel en appels. Met veel kaneel
ik ben ook nooit dronkenquote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ben nooit dronken
[..]
kom brengen dan
quote:
Vrouwen die denkenquote:Op maandag 18 november 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denken dat je een reeks zomaar gesloten krijgt
Oh, zou wel kunnen ja.quote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik denk dat je het over jezelf hebt
Niet iedereen is zo hooggeschoold als jij natuurlijkquote:
Ja zeg..quote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vrouwen die denken![]()
sowieso afknapper
Vooral als ze denken kennis van zaken te hebbenquote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vrouwen die denken![]()
sowieso afknapper
quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooral als ze denken kennis van zaken te hebben
quote:
ik lust niet eens bierquote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
en jij hebt nooit, maar ook nooit, bier
[..]
pas je op?
Ik was zaterdag behoorlijk aangeschotenquote:
Jij bent wel een heel grote uitzondering Dr Essquote:
Ja, Shaniquaquote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
en jij hebt nooit, maar ook nooit, bier
[..]
pas je op?
Bierquote:
Ik dacht alquote:Op maandag 18 november 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent wel een heel grote uitzondering Dr Ess
En dan?quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het volgende topic gereserveerd.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het volgende topic gereserveerd.
had je je tampon met wodka gevuld?quote:Op maandag 18 november 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was zaterdag behoorlijk aangeschoten
Shaheyheyquote:
quote:
Fantastisch niveau weer jongen, bravo.quote:
Zonde van de wodkaquote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had je je tampon met wodka gevuld?
Maar even serieus, jou vind ik sowieso wel geschoold overkomenquote:Op maandag 18 november 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht alIk heb zelfs nog de TT's om het te bewijzen
Thnx brahquote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Fantastisch niveau weer jongen, bravo.
Ja hequote:
Niet meer nodig. Mijn sig is goed vandaag:quote:
Hoef je niet meer te vakkenvullen bij de hemaquote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
zo, heeft naar school gaan toch wel zin
#BierTchock een optie?quote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet meer nodig. Mijn sig is goed vandaag:
FreeTjacka --> Tjacka is binnen no-time vrij
BanJhali --> Jhali is binnen no-time weg
FreeAldo --> Aldo is binnen no-time vrij
quote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet meer nodig. Mijn sig is goed vandaag:
FreeTjacka --> Tjacka is binnen no-time vrij
BanJhali --> Jhali is binnen no-time weg
FreeAldo --> Aldo is binnen no-time vrij
Thnxquote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar even serieus, jou vind ik sowieso wel geschoold overkomen
Op naar de Zeeman.quote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoef je niet meer te vakkenvullen bij de hema
mij niet hequote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar even serieus, jou vind ik sowieso wel geschoold overkomen
Tot nu toe niet neequote:
Maak je maar geen zorgen, dat doet niemand. Wie wil er nou een 58-jarige man aannemen.quote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze jou aan zullen nemen
Ik vind jou een leuke user thoughquote:
Ik vind mezelf ook een leuke gebruiker.quote:
de McDonalds schijnbaarquote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, dat doet niemand. Wie wil er nou een 58-jarige man aannemen.
Als je wat gebruikt?quote:Op maandag 18 november 2013 22:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook een leuke gebruiker.
mijn vrienden vinden me wat minder grappig als ik gebruik
Ziet er goed uitquote:
Wat zijn dat voor zigeuner plakkenquote:
Hahahaquote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor zigeuner plakken
Ze zijn zeker grootquote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha
Ja ik dacht.. geen boter gebruikt dus mag extra groot plak huee
Dan is ie sneller opquote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor zigeuner plakken
quote:
Uhuh..quote:
ik ben niet zo'n hongerig typ normaal.quote:Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]Normaal ben ik degene die ervoor zorgt dat mensen honger krijgen
![]()
![]()
quote:
Dat is waarquote:Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh..Dan kan ze extra snel weer een nieuwe bakken
Ik ben hier de keukenprinsesquote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n hongerig typ normaal.
Oei, suggereert dat dat ik ook wel eens wél gemeen ben?quote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey (niet gemene) appel
ik ben wietparkiet in het weekend rook ik wiet en doordeweeks rook ik dat nietquote:Op maandag 18 november 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hier de keukenprinsesIk praat vaak over eten
Neehoorquote:Op maandag 18 november 2013 22:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei, suggereert dat dat ik ook wel eens wél gemeen ben?
JA. Hoofdletter J hoofdletter A.quote:Op maandag 18 november 2013 22:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei, suggereert dat dat ik ook wel eens wél gemeen ben?
Je plaatje werkt net zo goed als Bitcoins op de lange termijn.quote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo een bubbel, die bitcoins?![]()
heb nu al wel binnen 3 uur minen bijna 3 cent bij elkaar gemined!![]()
![]()
[serieus]quote:
geduld is een schone zaak mijn vrindquote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je plaatje werkt net zo goed als Bitcoins op de lange termijn.
Gelukkig.quote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[serieus]
Omdatappel, je bent altijd liev tegen mij. [/serieus]
Dat zegt natuurlijk niet zo veel, het hele idee van een Bitcoin is juist dat 'ie oneindig deelbaar is.quote:
Aangenaamquote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben wietparkiet in het weekend rook ik wiet en doordeweeks rook ik dat niet
kut ik klikte weerquote:
dan zou je wel heel erg falen, aldoquote:
Een soort digitale valuta die begon in 2009 ver onder de $1 per stuk en inmiddels wat, $500 dollar waard is of zo?quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan zou je wel heel erg falen, aldoik ga niet op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
wat?quote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een soort digitale valuta die begon in 2009 ver onder de $1 per stuk en inmiddels wat, $500 dollar waard is of zo?
er staat ook iets inquote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga niet op de spoiler klikken
Thanks, lekker aan het luisteren weer.quote:
Eerlijk is niet gemeen als je het normaal brengtquote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gelukkig.
Want ik wil echt niet gemeen tegen je doen, maar wel eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |