Ziet er goed uitquote:
Wat zijn dat voor zigeuner plakkenquote:
Hahahaquote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor zigeuner plakken
Ze zijn zeker grootquote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha
Ja ik dacht.. geen boter gebruikt dus mag extra groot plak huee
Dan is ie sneller opquote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor zigeuner plakken
quote:
Uhuh..quote:
ik ben niet zo'n hongerig typ normaal.quote:Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]Normaal ben ik degene die ervoor zorgt dat mensen honger krijgen
![]()
![]()
quote:
Dat is waarquote:Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh..Dan kan ze extra snel weer een nieuwe bakken
Ik ben hier de keukenprinsesquote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n hongerig typ normaal.
Oei, suggereert dat dat ik ook wel eens wél gemeen ben?quote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey (niet gemene) appel
ik ben wietparkiet in het weekend rook ik wiet en doordeweeks rook ik dat nietquote:Op maandag 18 november 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hier de keukenprinsesIk praat vaak over eten
Neehoorquote:Op maandag 18 november 2013 22:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei, suggereert dat dat ik ook wel eens wél gemeen ben?
JA. Hoofdletter J hoofdletter A.quote:Op maandag 18 november 2013 22:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei, suggereert dat dat ik ook wel eens wél gemeen ben?
Je plaatje werkt net zo goed als Bitcoins op de lange termijn.quote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo een bubbel, die bitcoins?![]()
heb nu al wel binnen 3 uur minen bijna 3 cent bij elkaar gemined!![]()
![]()
[serieus]quote:
geduld is een schone zaak mijn vrindquote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je plaatje werkt net zo goed als Bitcoins op de lange termijn.
Gelukkig.quote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[serieus]
Omdatappel, je bent altijd liev tegen mij. [/serieus]
Dat zegt natuurlijk niet zo veel, het hele idee van een Bitcoin is juist dat 'ie oneindig deelbaar is.quote:
Aangenaamquote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben wietparkiet in het weekend rook ik wiet en doordeweeks rook ik dat niet
kut ik klikte weerquote:
dan zou je wel heel erg falen, aldoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort digitale valuta die begon in 2009 ver onder de $1 per stuk en inmiddels wat, $500 dollar waard is of zo?quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan zou je wel heel erg falen, aldoik ga niet op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
wat?quote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een soort digitale valuta die begon in 2009 ver onder de $1 per stuk en inmiddels wat, $500 dollar waard is of zo?
er staat ook iets inquote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga niet op de spoiler klikken
Thanks, lekker aan het luisteren weer.quote:
Eerlijk is niet gemeen als je het normaal brengtquote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gelukkig.
Want ik wil echt niet gemeen tegen je doen, maar wel eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |