quote:
inb4 VA: een handje vol is genoeg; heb liever billenquote:
VA is een billenman ja?quote:Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
inb4 VA: een handje vol is genoeg; heb liever billen
Vandaar mijn twijfels.quote:Op maandag 18 november 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, wakker worden naast een persoon met tieten, met voorkeur een meisje dat mijn vriendin is, zou ik ook echt neit afslaan
Ja dat heeft hij zelfs in een TT gezet.quote:
Misschien hè, als je het maar vaak genoeg herhaalt, op de één of andere wonderbaarlijke manier...quote:Op maandag 18 november 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, wakker worden naast een persoon met tieten, met voorkeur een meisje dat mijn vriendin is, zou ik ook echt neit afslaan
Dan nog niet.quote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien hè, als je het maar vaak genoeg herhaalt, op de één of andere wonderbaarlijke manier...
True. Maar daar wil ik het niet over hebben, anders komt Donnie weer over mijn tieten praten.quote:
Ohquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij zelfs in een TT gezet.
quote:
Je kent me iets te goedquote:Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
inb4 VA: een handje vol is genoeg; heb liever billen
Was in jong volgens mijquote:
Ik begin er weer over. sorryquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien hè, als je het maar vaak genoeg herhaalt, op de één of andere wonderbaarlijke manier...
Ik denk niet dat het veel uitmaakt of wij het er over hebben ja of nee, hij komt er toch wel over pratenquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
True. Maar daar wil ik het niet over hebben, anders komt Donnie weer over mijn tieten praten.
wha hommoquote:
Ohja, kijk, ik kwam nooit in JNGquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik begin er weer over. sorry
Zou je denken, ja?quote:Op maandag 18 november 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel uitmaakt of wij het er over hebben ja of nee, hij komt er toch wel over praten
Miste je niks aanquote:Op maandag 18 november 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, kijk, ik kwam nooit in JNG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |