welk kanaal?quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Mn hele huis ruikt naar cake, appel en kanaal
En dan schuiven naar KLB of ONZ zekerquote:Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
uit dat licht, opdoeken deze SC
Ja, vind ik ook zo irritantquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
Gewone cake is wel lekker, alleen heeft het tien pakken boter erin zitten ofzo.
IK WAS WEL FF IN DE WAR WAT JE NOU BEDOELDE HOORquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME JE ZIET ZELF TOCH OOK WEL DAT DAT EEN FOUTJE IS!
Zou wel treurig zijn als dit topic op slot zou gaan om 'gekaapte' topics.quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan schuiven naar KLB of ONZ zeker
*Kaneelquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Mn hele huis ruikt naar cake, appel en kanaal
quote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel treurig zijn als dit topic op slot zou gaan om 'gekaapte' topics.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
*Kaneel
Omdatappel Bitterlemon Littlebrownie
PIquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan schuiven naar KLB of ONZ zeker
Dat zou inderdaad een debiele actie zijnquote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel treurig zijn als dit topic op slot zou gaan om 'gekaapte' topics.
Rez, ik luister 80's lovesongs. Luister je mee?quote:
Heel gezellig. Hoe is je dag?quote:Op maandag 18 november 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, eens kijken hoe gezellig het hier is
haiquote:Op maandag 18 november 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, eens kijken hoe gezellig het hier is
quote:
Dat klinkt hoopvolquote:
Macho machoooooo mennnnn!quote:Op maandag 18 november 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rez, ik luister 80's lovesongs. Luister je mee?
I WANNA KNOW WHAT LOOVEEE ISSSS tutut
Gewacht op een belangrijk telefoontje dat niet kwam en gestudeerd. Nog lang niet klaar voor vandaagquote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt hoopvol
Druk vooral thanks, en jouw dag
jhali/dearest/osuchi/fairydust/(andere kloontjes die ze had) is gebandquote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt hoopvol
Druk vooral thanks, en jouw dag
Ik voelde de warmte...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frustrerend als er dan niets gebeurd (telefoontje) zegquote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewacht op een belangrijk telefoontje dat niet kwam en gestudeerd. Nog lang niet klaar voor vandaag
Wat is dit voor lovesong?!quote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Macho machoooooo mennnnn!
Goed genoeg?
hoe lang?quote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jhali/dearest/osuchi/fairydust/(andere kloontjes die ze had) is geband
quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Snel, luister met mij mee naar the best of 80's lovesongs!!
Ik wil mee meetenquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Schrap die meet van ons maar
Dan zal ze wel iets verkeerds hebben gedaanquote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jhali/dearest/osuchi/fairydust/(andere kloontjes die ze had) is geband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |