Al een date?quote:
ja doodsbedreigingquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal ze wel iets verkeerds hebben gedaan
Goed zoquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Schrap die meet van ons maar
quote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voelde de warmte...Heerlijk nu het buiten zo koud isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Pics van de cake.quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Mn hele huis ruikt naar cake, appel en kanaal
Wel een e-mail gekregen met het (negatieve) antwoord maar ja, ik zat bij mijn telefoon in een foetushouding.quote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Frustrerend als er dan niets gebeurd (telefoontje) zeg
quote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
*Kaneel
Omdatappel Bitterlemon Littlebrownie
Wij gingen toch ook meeten, of gaat dat niet meer door?quote:
De ene keer levert dat een ban of, een andere keer blijft het gewoon staanquote:
Al gesport?quote:
Doe maar nietquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
De ene keer levert dat een ban of, een andere keer blijft het gewoon staan
Ik kan nog wel een voorbeeld vinden
Beetje jammer begin van de week dan zoquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een e-mail gekregen met het (negatieve) antwoord maar ja, ik zat bij mijn telefoon in een foetushouding.
Gelukkig.quote:
Zelfde antwoord. Deze week is nogal druk zeg maarquote:
Ik heb geen werkweek dus of iets op maandag of zaterdag gebeurt maakt wat dat betreft niet veel uitquote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje jammer begin van de week dan zo
quote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iedereen wil met je knuffelen.
Wat? Welke?quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]terug
[..]
ik koop dat een ijsblokjesvorm voor je
Ik niet, ik ben allergisch voor mensen met die kleurquote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch blijft het dan jammer dat het antwoord negatief wasquote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen werkweek dus of iets op maandag of zaterdag gebeurt maakt wat dat betreft niet veel uit
quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]terug
[..]
ik koop dat een ijsblokjesvorm voor je
Jep. Was een sollicitatie overigens.quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch blijft het dan jammer dat het antwoord negatief was
Ik ookquote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, of wie denk jij dat Rez is dan?!quote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij gingen toch ook meeten, of gaat dat niet meer door?
ben morgen ergens anders in de stadquote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
Ezell kom morgen chillen op de oude gracht
goedkope van de actionquote:
bedankt voor de lobiquote:
He wat?quote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben morgen ergens anders in de stad
[..]
goedkope van de action
[..]
bedankt voor de lobi
sta van 10 tot 6 te hosselen op de block oude gracht ik zie je daar s/o naar mn homies in de struggle ik zie julliequote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben morgen ergens anders in de stad
[..]
goedkope van de action
[..]
bedankt voor de lobi
Ik lees niet alles.quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, of wie denk jij dat Rez is dan?!
Hoi cachet. Fijn hè dat deze reeks nog open is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |