Ik voelde de warmte...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frustrerend als er dan niets gebeurd (telefoontje) zegquote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewacht op een belangrijk telefoontje dat niet kwam en gestudeerd. Nog lang niet klaar voor vandaag
Wat is dit voor lovesong?!quote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Macho machoooooo mennnnn!
Goed genoeg?
hoe lang?quote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jhali/dearest/osuchi/fairydust/(andere kloontjes die ze had) is geband
quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Snel, luister met mij mee naar the best of 80's lovesongs!!
Ik wil mee meetenquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Schrap die meet van ons maar
Dan zal ze wel iets verkeerds hebben gedaanquote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jhali/dearest/osuchi/fairydust/(andere kloontjes die ze had) is geband
Al een date?quote:
ja doodsbedreigingquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal ze wel iets verkeerds hebben gedaan
Goed zoquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Schrap die meet van ons maar
quote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voelde de warmte...Heerlijk nu het buiten zo koud isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Pics van de cake.quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Mn hele huis ruikt naar cake, appel en kanaal
Wel een e-mail gekregen met het (negatieve) antwoord maar ja, ik zat bij mijn telefoon in een foetushouding.quote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Frustrerend als er dan niets gebeurd (telefoontje) zeg
quote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
*Kaneel
Omdatappel Bitterlemon Littlebrownie
Wij gingen toch ook meeten, of gaat dat niet meer door?quote:
De ene keer levert dat een ban of, een andere keer blijft het gewoon staanquote:
Al gesport?quote:
Doe maar nietquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
De ene keer levert dat een ban of, een andere keer blijft het gewoon staan
Ik kan nog wel een voorbeeld vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |