Je moeder op de pik van Stalin dan.quote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn moeder is wel iets succesvoller dan dat
jammer iddquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoi cachet. Fijn hè dat deze reeks nog open is.
weet ik nietquote:
waarom sta je zolang buiten?quote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sta van 10 tot 6 te hosselen op de block oude gracht ik zie je daar s/o naar mn homies in de struggle ik zie jullie
Zo'n vermoeden had ik al. Jammer man! Keep your chin up thoughquote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. Was een sollicitatie overigens.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben allergisch voor mensen met die kleurSCHREEUWSCHREEUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
nog steeds niet grappigquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moeder op de pik van Stalin dan.
Ezell is weer dronken hoorquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
weet ik niet
[..]
waarom sta je zolang buiten?
zijn zware tijden homie maar ik ben er voor de block je weet zelfquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
weet ik niet
[..]
waarom sta je zolang buiten?
had je er zout op gedaan?quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
Zaterdag in Amsterdam was zo flauwhad ik al verteld dat ik voor het eerst van mn leven op de wallen was?
Denken dat je een reeks zomaar gesloten krijgtquote:
Sollicitatiequote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
Zaterdag in Amsterdam was zo flauwhad ik al verteld dat ik voor het eerst van mn leven op de wallen was?
Geen extra appels?quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ess, jaa tuurlijk mag je een stukje. Ik heb geexperimenteerd.. Magere yoghurt ipv boter en de helft minder suiker + zoetstof erbij. Is lekker hoor. Wel beetje nat.. maar daar vind ik persoonlijk niks mis mee. Zit wel vol nu
.
Ezell, het was dus geslaagd.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ess, jaa tuurlijk mag je een stukje. Ik heb geexperimenteerd.. Magere yoghurt ipv boter en de helft minder suiker + zoetstof erbij. Is lekker hoor. Wel beetje nat.. maar daar vind ik persoonlijk niks mis mee. Zit wel vol nu
.
Ezell, het was dus geslaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |