Ik weet niet of dat laatste woord verwijst naar Omdatappel of naar de van keratine gemaakte uitgroeisels van de hoofdhuid.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij ook in de zomer meer blond en in de winter meer rood?
Ik heb het afgelopen zomer wel ombre geverfd, maar originele kleur zit er dus ook nog.![]()
Het is avond ja
![]()
![]()
Ja dat heb ik ook ja![]()
Ik heb mijn haar nog nooit geverfd
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat was ook de insteekquote:Op maandag 18 november 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat laatste woord verwijst naar Omdatappel of naar de van keratine gemaakte uitgroeisels van de hoofdhuid.
Arme passerquote:
Er is ook zo'n plekje op je achterhoofd, vlak boven je hersenstam zegmaar, dat kan ook zo verschrikkelijk pijn doen van de kouquote:
Godverdomme.quote:Op maandag 18 november 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat laatste woord verwijst naar Omdatappel of naar de van keratine gemaakte uitgroeisels van de hoofdhuid.
1. meningen verschillenquote:Op maandag 18 november 2013 22:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee johhh, waarom zo negatief? Jij bent lief.
klopt! maar dit dus ook... auw auw auwquote:Op maandag 18 november 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is ook zo'n plekje op je achterhoofd, vlak boven je hersenstam zegmaar, dat kan ook zo verschrikkelijk pijn doen van de kou
En toch koop ik er elk jaar 3 omdat ze al kapot gaan voordat ik ze gebruikquote:Op maandag 18 november 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
passers had je uiteindelijk, met geluk, maar een keer per jaar nodig
En altijd die pokkedingen meeslepen. Tot het op een dag genoeg was, en dan liet je ze thuis, EN JAWEL HOORquote:Op maandag 18 november 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
passers had je uiteindelijk, met geluk, maar een keer per jaar nodig
dat weten we niet want ik heb geen idee hoe het er uit ziet of wat er aan de hand is.quote:Op maandag 18 november 2013 22:54 schreef Toto69 het volgende:
godverdomme hoe lang blijft dit branden![]()
![]()
#/##//@/@/#//@/@*@*@*
niks aan te zien hoorquote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat weten we niet want ik heb geen idee hoe het er uit ziet of wat er aan de hand is.
en stiekem
heel stiekem
hoef ik dat ook niet te weten
quote:Op maandag 18 november 2013 22:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En toch koop ik er elk jaar 3 omdat ze al kapot gaan voordat ik ze gebruik
mja, eerste paar jaar gekocht, later niet meer. niet dat het wat uitmaakte, want ik deed nooit wat bij wiskundequote:Op maandag 18 november 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
En altijd die pokkedingen meeslepen. Tot het op een dag genoeg was, en dan liet je ze thuis, EN JAWEL HOOR
HAHAHAHAHA SOAquote:Op maandag 18 november 2013 22:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
niks aan te zien hoorgewoon na het urineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |