Of: Het leven is soms net hardlopen, sommige mensen gaan gewoon en anderen twijfelen over elke stap die ze zettenquote:Op dinsdag 19 november 2013 03:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad Daywalk3r, het duurde bij mij ook precies twee dagen om te beslissen
Natuurlijk is het een grote stap maar ik zou het voor niemand laten en heb het ook voor niemand gelaten om te vertrekken, maar ja, het leven lijkt soms net hardlopen, wat voor de een werkt , werkt voor de ander niet
het leven kan zelfs net trail running zijn, niet weten wat er achter de bocht op je te wachten ligt, soms een zacht bospad, soms een rotsige track, maar wel weten dat het pieken en dalen zullen zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 04:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of: Het leven is soms net hardlopen, sommige mensen gaan gewoon en anderen twijfelen over elke stap die ze zetten
Och die was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:34 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
owww! proest!
al moet ik ook niet veel zeggen. ik maakte bij de zevenheuvelennacht ook een heldere opmerking tegen stipstreep![]()
![]()
Nog 1quote:Op maandag 18 november 2013 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck dit, dan ga ik het ook gewoon doen ook.
[..]
Mag ik erbij?
[ code verwijderd ]
Zoals altijd op nieuwe schoenen: pijn in mn voetenquote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoe bevielen je nieuwe sloffen eigenlijk?
quote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef DeeBee het volgende:
Ik was in opperste concentratie (3043).
En op te tweede volgens mij MaleDuck in de achtergrond bij de pijl...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad heel scherp, ik denk ook dat ik het benquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:07 schreef Bonobo11 het volgende:
Zo weer lekker bijgelezen. Leuk alle verslagen en toptijden.
Moet ook nog maar eens een paar loopjes uitzoeken de komende maanden, anders is het zo'n lange trainingsperiode naar de CPC en Rotterdam
Vanavond was het krachthonk voor mij, morgen weer buiten rennen.
[..]
[dijkstramodus] WAAR IS Maleduck!!!????[/dijkstramodus]Daar begon ik de aansluiting met je te verliezen
Mooi, waren die Mizuno's toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Zoals altijd op nieuwe schoenen: pijn in mn voeten
Verder liepen ze prima volgens mij
Slacker, kan je mij aan de OP toevoegen:
1
2
3
4
5[b]15 December 2013 - [url=http://www.cavenergie.nl/wegatletiek/wedstrijden/kerstloop/]Kerstloop (Barendrecht)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 10 EM
[b]31 December 2013 - [url=http://www.avantri.nl/index.php?contentpage=http://www.avantri.nl/html/wedstrijden/info_oliebollenloop.html]Oliebollenloop (Schoonhoven)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 15 km<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Nee, deze stonden al in de planningquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:03 schreef DeeBee het volgende:
Gelijk twee pogingen gepland om alsnog onder het uur te gaan duiken!
Nu ik er over nadenk: nee, gewoon Endomondo gestart en telefoon in m'n zak gedruktquote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer, wel gewacht op GPS ontvangst dan? Anders is het wel een beetje vreemd ja. Ging het verder wel goed dan? Volgende keer wel les 10?
Goed genoeg om les 10 te doen woensdagquote:Op maandag 18 november 2013 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flauw trackding is flauw.
Hoe ging het lesje?
yepquote:Op dinsdag 19 november 2013 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Mooi, waren die Mizuno's toch?
Vooral dat het concept scheren nog niet helemaal tot je is doorgedrongen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:53 schreef thettes het volgende:
Ik ben die gozer met baard, running junkies shirt en blauwe schoenen. Aan mn hoofd is toch wel die kater die ik had te zien (..)
[ afbeelding ]
Scheren is overratedquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:34 schreef Corniel het volgende:
[..]
Vooral dat het concept scheren nog niet helemaal tot je is doorgedrongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Corniel, bedankt voor je rekenwerk, leuk om te zien!
Aan de ene kant heb ik wel een beetje minder gevoel achteraf.
Heb zeker wel het gevoel dat ik sneller had gekund. Ik vind het toch lastig om goed te doseren. Op een of andere manier toch bang dat ik aan het eind in ga storten o.i.d.
En ik had lang-lang aan, veel te warm![]()
Maar ik heb wel lekker gelopen, niet helemaal stuk gegaan. 2 keer bij drankpost stukje gewandeld om te drinken in plaats van alles in mijn gezicht en nek kwijt te raken en ook nog even sanitaire pitstop bij 2e post.
Ondanks de drukte snap ik wel waarom hier zoveel mensen op af komen, het is echt een hele mooie loop.
Ik vond trouwens het shirt mooier dan ik had verwacht, ik had in gedachte dat ze zwart met geel zouden zijn, maar het is blauw met geel. Wel blij mee![]()
Awh! Wel genoeg bewogen na de finish?quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Man man man mijn kuiten zitten weer helemaal vast.
Even gerekt. Toen rustig hardlopend naar het startvak terug voor mijn broek, toen garderobe en toen trein. Dus ja wel bewogen erna.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Awh! Wel genoeg bewogen na de finish?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:19 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen motorbloepje, maar de genormaliseerde data laat dus zien dat het wel meeviel. Motorbloempje heeft haar race keurig ingedeeld en volgt vrij goed het gemiddelde schema van de fok-lopers.Motorbloempje moet dan Quoi zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever, thanks voor de leuke cijfertjes!
Wees blij!quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Man man man mijn kuiten zitten weer helemaal vast.
Ja de dokter heeft ze even weer aangedraaid.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 14:18 schreef Corniel het volgende:
@SEMTEX: True, en er zijn ook heel veel verhalen rond gegaan. (Die ik allemaal heb gelezen)
Maar er zijn meer cijferfetisjisten, want MaleDuck heeft mij de data van motorbloempje, STING en Arguela aangedragen, deze zijn verwerkt.
@Zwabber: En toen bleek dat STING in km 1 en km 2 duidelijk harder wegging dan jij.Haha, nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie opbouw! Sowieso geen rare piekjes en dipjes en idd mooi versneld in het tweede gedeelte!
Wist niet dat er zoveel mensen van hier gingen, maar dat had ik misschien wel kunnen raden![]()
Zelfs Wolve en ik!quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:49 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, nice!
Wist niet dat er zoveel mensen van hier gingen, maar dat had ik misschien wel kunnen raden
Bij spierpijn kun je beter eiwitten nemen. Whey, kwark, vis, kip, kalkoen..quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:51 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik hou vandaag ook nog maar ff rust. Spierpijn is haast erger dan gisteren :x
Helpt magnesium daar nou ook tegen?
dat had ik ook de eerste keren met de mizuno`s. ik had ze echt de zo willen inwisselen, maar daarna begonnen ze beter te zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Zoals altijd op nieuwe schoenen: pijn in mn voeten
Verder liepen ze prima volgens mij
Heb 'm nog steeds nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Iemand het 7HL-boek van Benali al uitgelezen? Ik heb het echt met plezier gelezen. Indrukwekkende levensverhalen van boeiende hardlopers.
Hoi Slackerquote:
Ja zoiets had ik ook al gelezen. Heel jammer. De 15 ga ik denk ik volgend jaar nog niet redden... 2015 dan maarquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was een eenmalig jubileumdingetje, heb ik begrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Het enige wat ik er zo snel over vind:quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:36 schreef Stefanovic83 het volgende:
Semmie, baas!
Heb jij ergens iets van een hoogteprofiel gezien toevallig? Ben wel erg benieuwd hoe zwaar ie is namelijk
Nog even, en het is mijn schuld.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
Het analyseren van Corniel heeft mij ook weer aan het analyseren gezet (..)
Schuld wil ik het niet noemen, dat heeft zo'n negatieve ladingquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
Het analyseren van Corniel heeft mij ook weer aan het analyseren gezet. Ik heb mijn eigen 10 km wedstrijden waarvan ik km tijden had (1 wedstrijd had ik ruzie met Endomondo, dus geen km tijden) ook eens zo op een rijtje gezet. Het resultaat is dat ik eigenlijk altijd een negatieve split loop, behalve in Dort, toen had ik de eerste 5 km wind tegenAltijd een positieve splitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je verval tussen km 1 en km 9 is nu soms 30 seconden. Dat is wel echt veel, vind ik!quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Schuld wil ik het niet noemen, dat heeft zo'n negatieve ladingAanstichter is misschien een beter woord
Of trendsetter
Het helpt me wel om misschien een keer iets boven mijn gemiddelde te starten en te zien waar dan het schip strandtOf ik een negatieve split kan lopen of dat het gewoon tussen mijn oren zit dat ik het tweede deel echt te moe ben om nog te versnellen
das pittig! Ik klokte op de 7HL in totaal 65 hoogtemeters. Een HM is dus haast 5x zoveel omhoogquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het enige wat ik er zo snel over vind:
Circuit lengte 7 kilometer, 3 meter en 95 centimeter.
Langste rechte stuk 751.8 meter
Hoogteverschil 104 meter
Aantal bochten 21
Maar ook weer naar beneden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:26 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
das pittig! Ik klokte op de 7HL in totaal 65 hoogtemeters. Een HM is dus haast 5x zoveel omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |