Zo iets als een 7^^ is toch supermooi als je zo op die mensen kijkt die de volgende heuvel beklimmenquote:Op maandag 18 november 2013 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
En SEMTEX: tof!
Ja, hoe meer ik over m'n eigen voorjaarsmarathon nadenk, hoe meer ik overtuigd raak van de zwaardere maar rustiger (en mooiere) White Peak tegenover London (gegeven dat ik in de loting zo'n plek zou kunnen krijgen). Natuurlijk is wat aanmoediging tof, en tijdens London heb je dat continu, maar wat een clubgenoot óók zei, was dat je op een gegeven moment gewoon 'doof' wordt voor het publiek; waar je normaal bij een andere marathon even wat energie krijgt, zo nu en dan, van mensen die ergens staan te klappen en roepen, is dat bij London gewoon continu, iets waar ik me wel bij voor kan stellen. Heb nog 2 weken om 't te beslissen! *telt af*
Pfoe dat is echt ver van tevoren.. Misschien moet ik ook maar eens gaan beslissen of het Rotterdam of Amsterdam wordt. Ik gok toch Amsterdam, in de zomer hoef ik niet te coachen dus dan kan ik de laatste 3 maanden echt op trainen focussen..quote:Op maandag 18 november 2013 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
En SEMTEX: tof!
Ja, hoe meer ik over m'n eigen voorjaarsmarathon nadenk, hoe meer ik overtuigd raak van de zwaardere maar rustiger (en mooiere) White Peak tegenover London (gegeven dat ik in de loting zo'n plek zou kunnen krijgen). Natuurlijk is wat aanmoediging tof, en tijdens London heb je dat continu, maar wat een clubgenoot óók zei, was dat je op een gegeven moment gewoon 'doof' wordt voor het publiek; waar je normaal bij een andere marathon even wat energie krijgt, zo nu en dan, van mensen die ergens staan te klappen en roepen, is dat bij London gewoon continu, iets waar ik me wel bij voor kan stellen. Heb nog 2 weken om 't te beslissen! *telt af*
als die 30 goed gaat komend weekend ben je al bijna klaar met trainen, mooi op tijdquote:Op maandag 18 november 2013 19:19 schreef SEMTEX het volgende:
12 okt 2014- Marathon Eindhoven 2014(Eindhoven)• SEMTEX - Marathon
ik zou er hyper-nerveus van worden, al dat getrommel,getoeter en geschreeuw...als ik loop dan ben ik in mijn eigen wereldje en heb oog voor de omgeving en het lopen zelf en daar horen in mijn ogen, hoe goed bedoeld ook, geen aanmoedigingen bij in de trant van "je bent er bijna" (op het 10km tijdens een HM)quote:Op maandag 18 november 2013 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Natuurlijk is wat aanmoediging tof, en tijdens London heb je dat continu, maar wat een clubgenoot óók zei, was dat je op een gegeven moment gewoon 'doof' wordt voor het publiek
ja.. Ik vond zondag stiekem het stuk op de zevenheuvelenweg met weinigtoeschouwers erg fijn. Soms wat groepjes mensen is tof, maar continu wat afleidende. De laatste 2km vond ik wel meesterlijk! Maar ook de drukte op het parcours. Was net vol te houden die 15km, maar 42km lang..? 'Maar het is wel een belevenis', naar het schijnt!quote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou er hyper-nerveus van worden, al dat getrommel,getoeter en geschreeuw...als ik loop dan ben ik in mijn eigen wereldje en heb oog voor de omgeving en het lopen zelf en daar horen in mijn ogen, hoe goed bedoeld ook, geen aanmoedigingen bij in de trant van "je bent er bijna" (op het 10km tijdens een HM)
Ik was blij met mijn eigen muziek in mijn oren. Op het moment dat ik een famfarequote:Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja.. Ik vond zondag stiekem het stuk op de zevenheuvelenweg met weinigtoeschouwers erg fijn. Soms wat groepjes mensen is tof, maar continu wat afleidende. De laatste 2km vond ik wel meesterlijk!
De laatste 2-3 km publiek hebben na 5-6km niet, tijdens een 10km evenement, vond in toch wel fijn. Sleurde me door die laatste zware KM's heenquote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou er hyper-nerveus van worden, al dat getrommel,getoeter en geschreeuw...als ik loop dan ben ik in mijn eigen wereldje en heb oog voor de omgeving en het lopen zelf en daar horen in mijn ogen, hoe goed bedoeld ook, geen aanmoedigingen bij in de trant van "je bent er bijna" (op het 10km tijdens een HM)
Dit dus!quote:Op maandag 18 november 2013 20:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Als ik af en toe een klein groepje mensen zie die aanmoedigen vind ik het zelf persoonlijker en krijg ik er automatisch een grotere boost van. Zo ook bij de Hoge Veluwetrail enzo, waar af en toe wat mensen stonden. Met bekenden krijg je dan nog een grotere boost uiteraard
.
En waar blijven de foto's van de zevenheuvelennacht?!
Ik had laatst een plaatselijk loopje hier, drie rondjes van 5km. Zei 1 van de vrijwilligers bij die eerste 5km al tegen me: je bent er bijnaquote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat vind ik ook leuk aan startnummers met je naam erop. Dan gaan wildvreemden je naam roepenquote:Op maandag 18 november 2013 20:21 schreef Quoi het volgende:
De aanmoedigingen waren trouwens wel erg leuk gister. Zo schreeuwde een groepje echt in koor mijn naam, incl een ratel erbij. Ik schrok best (ik hoorde het zowaar, Hats en Zwabber, hard roepen helpt!) en keek of het bekenden waren. Mijn blik moet echt raar zijn geweest voor ze
Zo riep er iemand bij de 10 km: "Kom op jongens, vanaf nu alleen nog naar beneden!" Ik dacht: "Oh echt?" Was dus lichtelijk teleurgesteld toen daar ineens weer een bultje kwam.
En een groep mannen ergens bij de 11 km die riepen: "kijk die vrouw eens looooopen!"Hele leuke, die haalde me wel ff over een dood punt heen.
Ach, ze staan er maar wel en ze bedoelen het goed. Ook al erger ik me er aan, dan ben ik toch weer een paar minuten afgeleidquote:Op maandag 18 november 2013 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik had laatst een plaatselijk loopje hier, drie rondjes van 5km. Zei 1 van de vrijwilligers bij die eerste 5km al tegen me: je bent er bijna(ja, ik ben vrouw en niet ubermager, ik zal dan wel automatisch de 5km lopen
)
Ik verwacht wel een bunhugger en zo'n hesje danquote:Op maandag 18 november 2013 20:30 schreef hatsaflats het volgende:
ond die aanmoediging meestal ook wel fijn, alleen als iemand onderaan de heuvel "je bent al bijna boven!" schreeuwt, denk ik alleen maar "houd je bek, trut". Maar over het algemeen vind ik het wel ok. En famfares en drumbands meer dan ok. Wel grappig trouwens, op sommige filmpjes was het duidelijk érg druk, maar zo heb ik het eigenlijk helemaal niet ervaren.
Geld voor Egmond is ook al afgeschreven. Begint nu al te kriebelen, dat ik straks in het wedstrijdvak start hopelijk lukt het om me snel weer wat meer op m'n training te focussen.
Waarschijnlijk loop ik in lang-langquote:Op maandag 18 november 2013 20:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een bunhugger en zo'n hesje danJe wilt niet uit de toon vallen bij de profi's
Mag ik erbij?quote:Beste IJsdraakje,
Bedankt voor je inschrijving voor de 37e Groet Uit Schoorl Run.
| 1 | [*] IJsdraakje - 10km |
Die lange blanke ken ik! Spreek ik 1x per jaar op een verjaardagquote:
Waar een wil is..quote:Op maandag 18 november 2013 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck dit, dan ga ik het ook gewoon doen ook.
[..]
Mag ik erbij?
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 18 november 2013 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck dit, dan ga ik het ook gewoon doen ook.
[..]
Mag ik erbij?
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende tijd ligt de focus duidelijk op m'n armen lager houden![]()
Had je maar Jan moeten hetenquote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef YUR het volgende:
Mijn naam roepen ze bijna nooit, ook niet als ie op mn startnummer staat
quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe die handschoenen uit man, fopneger
quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe die handschoenen uit man, fopneger
Jij ook leuke foto!quote:Op maandag 18 november 2013 21:25 schreef hatsaflats het volgende:
Leuke foto hoor, Jero! Wel duidelijk dat je het zwaar had
Hehe die arm lijkt net jouw been, dan maak je wel hele gekke sprongen.quote:
Ik heb iig twee fotografen gezien en die stonden vooraan de meerwijkselaan, eerder dusquote:Op maandag 18 november 2013 21:28 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij het 10 km punt, toen lag ik nog ongeveer op schema
Ik dacht me te herinneren dat ik alleen rond het 10 km puntquote:Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb iig twee fotografen gezien en die stonden vooraan de meerwijkselaan, eerder dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een foto waarop je ziet dat ik hardloop!
quote:Op maandag 18 november 2013 21:35 schreef Quoi het volgende:
Handen naar beneden ja, goeie
"Whiiiiiiii"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een foto waarop je ziet dat ik hardloop!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op maandag 18 november 2013 21:35 schreef Quoi het volgende:
Handen naar beneden ja, goeie
da's een leuke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een foto waarop je ziet dat ik hardloop!
Ik heb wel weer een soort van duimpjesfoto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik deed het er heus niet om...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik dacht me te herinneren dat ik alleen rond het 10 km puntzo heb gelopen
Je hebt die gratis groepsfoto's, die zijn op de meerwijkselaan, de solofoto's op een ander punt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |