Dat sleepte mij er ook doorheen. Laatste kilometers had ik het zwaar.. maar ik mocht niet rustig aan doen van mezelf want ik ging heuvelaf. Toen ineens 2 km, 1 km, 750, 500... Oh boy oh boy.. en toen ook nog even een eindsprintje gedaan.quote:Op maandag 18 november 2013 18:18 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ja zo'n Garmin en al die bordjes op het laatst waren erg fijn
Kun je mij mooi onder de 1.50 hazenquote:Op maandag 18 november 2013 14:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik overweeg trouwens dat loopje op Circuit Spa FranchorchampsDe HM-afstand dan
netjes!quote:Op maandag 18 november 2013 18:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat sleepte mij er ook doorheen. Laatste kilometers had ik het zwaar.. maar ik mocht niet rustig aan doen van mezelf want ik ging heuvelaf. Toen ineens 2 km, 1 km, 750, 500... Oh boy oh boy.. en toen ook nog even een eindsprintje gedaan.
eerst inschrijven, dan kan je niet zo snel meer terugquote:Op maandag 18 november 2013 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen de Marathon van Eindhoven van 2014 te gaan lopen. Mag ik dan al in de lijst of moet ik eerst ingeschreven zijn?
Jij moet niks zeggenquote:Op maandag 18 november 2013 18:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerst inschrijven, dan kan je niet zo snel meer terug
Ik vind het jammer dat je bij je uitslag niet zo'n poppetjes-schemaatje ziet waar je je positie op 't deelnemersveld kunt zienquote:Op maandag 18 november 2013 18:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ha vet cool, ik ben 1e geworden van de mensen met mijn achternaam![]()
ook laatste trouwens maargoed
zoals het er nu naar uitziet welquote:Op maandag 18 november 2013 18:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij moet niks zeggenga jij nog die kepler run lopen?
Idemquote:Op maandag 18 november 2013 18:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ha vet cool, ik ben 1e geworden van de mensen met mijn achternaam![]()
ook laatste trouwens maargoed
Maar jij hebt je dus nog niet ingeschreven? Dan wil ik ook in de OPquote:Op maandag 18 november 2013 18:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dat zeggende Semmie, een van de doelen voor komend jaar...
Slacker zou je me in de OP willen zetten?
30 aug 2014- Great Naseby Water Race(Naseby)
• rechtsedirecte - 80km
| 1 2 | [b]12 okt 2014- [url=http://www.marathoneindhoven.nl//]Marathon Eindhoven 2014(Eindhoven)[/url][/b] [*] SEMTEX - Marathon |
Zet hem eerst uit ( met light) en dan weer aan?quote:Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef Quoi het volgende:
Go SEM!
Ik ben alle knopjes aan het indrukken van mijn Garmin. Hij doet niksUitgerekend nu!
wellesquote:Op maandag 18 november 2013 19:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maar jij hebt je dus nog niet ingeschreven? Dan wil ik ook in de OP
Zo iets als een 7^^ is toch supermooi als je zo op die mensen kijkt die de volgende heuvel beklimmenquote:Op maandag 18 november 2013 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
En SEMTEX: tof!
Ja, hoe meer ik over m'n eigen voorjaarsmarathon nadenk, hoe meer ik overtuigd raak van de zwaardere maar rustiger (en mooiere) White Peak tegenover London (gegeven dat ik in de loting zo'n plek zou kunnen krijgen). Natuurlijk is wat aanmoediging tof, en tijdens London heb je dat continu, maar wat een clubgenoot óók zei, was dat je op een gegeven moment gewoon 'doof' wordt voor het publiek; waar je normaal bij een andere marathon even wat energie krijgt, zo nu en dan, van mensen die ergens staan te klappen en roepen, is dat bij London gewoon continu, iets waar ik me wel bij voor kan stellen. Heb nog 2 weken om 't te beslissen! *telt af*
Pfoe dat is echt ver van tevoren.. Misschien moet ik ook maar eens gaan beslissen of het Rotterdam of Amsterdam wordt. Ik gok toch Amsterdam, in de zomer hoef ik niet te coachen dus dan kan ik de laatste 3 maanden echt op trainen focussen..quote:Op maandag 18 november 2013 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
En SEMTEX: tof!
Ja, hoe meer ik over m'n eigen voorjaarsmarathon nadenk, hoe meer ik overtuigd raak van de zwaardere maar rustiger (en mooiere) White Peak tegenover London (gegeven dat ik in de loting zo'n plek zou kunnen krijgen). Natuurlijk is wat aanmoediging tof, en tijdens London heb je dat continu, maar wat een clubgenoot óók zei, was dat je op een gegeven moment gewoon 'doof' wordt voor het publiek; waar je normaal bij een andere marathon even wat energie krijgt, zo nu en dan, van mensen die ergens staan te klappen en roepen, is dat bij London gewoon continu, iets waar ik me wel bij voor kan stellen. Heb nog 2 weken om 't te beslissen! *telt af*
als die 30 goed gaat komend weekend ben je al bijna klaar met trainen, mooi op tijdquote:Op maandag 18 november 2013 19:19 schreef SEMTEX het volgende:
12 okt 2014- Marathon Eindhoven 2014(Eindhoven)• SEMTEX - Marathon
ik zou er hyper-nerveus van worden, al dat getrommel,getoeter en geschreeuw...als ik loop dan ben ik in mijn eigen wereldje en heb oog voor de omgeving en het lopen zelf en daar horen in mijn ogen, hoe goed bedoeld ook, geen aanmoedigingen bij in de trant van "je bent er bijna" (op het 10km tijdens een HM)quote:Op maandag 18 november 2013 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Natuurlijk is wat aanmoediging tof, en tijdens London heb je dat continu, maar wat een clubgenoot óók zei, was dat je op een gegeven moment gewoon 'doof' wordt voor het publiek
ja.. Ik vond zondag stiekem het stuk op de zevenheuvelenweg met weinigtoeschouwers erg fijn. Soms wat groepjes mensen is tof, maar continu wat afleidende. De laatste 2km vond ik wel meesterlijk! Maar ook de drukte op het parcours. Was net vol te houden die 15km, maar 42km lang..? 'Maar het is wel een belevenis', naar het schijnt!quote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou er hyper-nerveus van worden, al dat getrommel,getoeter en geschreeuw...als ik loop dan ben ik in mijn eigen wereldje en heb oog voor de omgeving en het lopen zelf en daar horen in mijn ogen, hoe goed bedoeld ook, geen aanmoedigingen bij in de trant van "je bent er bijna" (op het 10km tijdens een HM)
Ik was blij met mijn eigen muziek in mijn oren. Op het moment dat ik een famfarequote:Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja.. Ik vond zondag stiekem het stuk op de zevenheuvelenweg met weinigtoeschouwers erg fijn. Soms wat groepjes mensen is tof, maar continu wat afleidende. De laatste 2km vond ik wel meesterlijk!
De laatste 2-3 km publiek hebben na 5-6km niet, tijdens een 10km evenement, vond in toch wel fijn. Sleurde me door die laatste zware KM's heenquote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou er hyper-nerveus van worden, al dat getrommel,getoeter en geschreeuw...als ik loop dan ben ik in mijn eigen wereldje en heb oog voor de omgeving en het lopen zelf en daar horen in mijn ogen, hoe goed bedoeld ook, geen aanmoedigingen bij in de trant van "je bent er bijna" (op het 10km tijdens een HM)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |