quote:Op maandag 18 november 2013 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck dit, dan ga ik het ook gewoon doen ook.
[..]
Mag ik erbij?
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende tijd ligt de focus duidelijk op m'n armen lager houden![]()
Had je maar Jan moeten hetenquote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef YUR het volgende:
Mijn naam roepen ze bijna nooit, ook niet als ie op mn startnummer staat
quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe die handschoenen uit man, fopneger
quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe die handschoenen uit man, fopneger
Jij ook leuke foto!quote:Op maandag 18 november 2013 21:25 schreef hatsaflats het volgende:
Leuke foto hoor, Jero! Wel duidelijk dat je het zwaar had
Hehe die arm lijkt net jouw been, dan maak je wel hele gekke sprongen.quote:
Ik heb iig twee fotografen gezien en die stonden vooraan de meerwijkselaan, eerder dusquote:Op maandag 18 november 2013 21:28 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij het 10 km punt, toen lag ik nog ongeveer op schema
Ik dacht me te herinneren dat ik alleen rond het 10 km puntquote:Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb iig twee fotografen gezien en die stonden vooraan de meerwijkselaan, eerder dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een foto waarop je ziet dat ik hardloop!
quote:Op maandag 18 november 2013 21:35 schreef Quoi het volgende:
Handen naar beneden ja, goeie
"Whiiiiiiii"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een foto waarop je ziet dat ik hardloop!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op maandag 18 november 2013 21:35 schreef Quoi het volgende:
Handen naar beneden ja, goeie
da's een leuke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een foto waarop je ziet dat ik hardloop!
Ik heb wel weer een soort van duimpjesfoto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik deed het er heus niet om...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik dacht me te herinneren dat ik alleen rond het 10 km puntzo heb gelopen
Je hebt die gratis groepsfoto's, die zijn op de meerwijkselaan, de solofoto's op een ander punt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |