quote:Op maandag 18 november 2013 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck dit, dan ga ik het ook gewoon doen ook.
[..]
Mag ik erbij?
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende tijd ligt de focus duidelijk op m'n armen lager houden![]()
Had je maar Jan moeten hetenquote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef YUR het volgende:
Mijn naam roepen ze bijna nooit, ook niet als ie op mn startnummer staat
quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe die handschoenen uit man, fopneger
quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe die handschoenen uit man, fopneger
Jij ook leuke foto!quote:Op maandag 18 november 2013 21:25 schreef hatsaflats het volgende:
Leuke foto hoor, Jero! Wel duidelijk dat je het zwaar had
Hehe die arm lijkt net jouw been, dan maak je wel hele gekke sprongen.quote:
Ik heb iig twee fotografen gezien en die stonden vooraan de meerwijkselaan, eerder dusquote:Op maandag 18 november 2013 21:28 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij het 10 km punt, toen lag ik nog ongeveer op schema
Ik dacht me te herinneren dat ik alleen rond het 10 km puntquote:Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb iig twee fotografen gezien en die stonden vooraan de meerwijkselaan, eerder dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een foto waarop je ziet dat ik hardloop!
quote:Op maandag 18 november 2013 21:35 schreef Quoi het volgende:
Handen naar beneden ja, goeie
"Whiiiiiiii"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een foto waarop je ziet dat ik hardloop!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op maandag 18 november 2013 21:35 schreef Quoi het volgende:
Handen naar beneden ja, goeie
da's een leuke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een foto waarop je ziet dat ik hardloop!
Ik heb wel weer een soort van duimpjesfoto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik deed het er heus niet om...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik dacht me te herinneren dat ik alleen rond het 10 km puntzo heb gelopen
Je hebt die gratis groepsfoto's, die zijn op de meerwijkselaan, de solofoto's op een ander punt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat is zeker jammer, wel gewacht op GPS ontvangst dan? Anders is het wel een beetje vreemd ja. Ging het verder wel goed dan? Volgende keer wel les 10?quote:Op maandag 18 november 2013 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Zonet voor de 2de x les 9 van Evy gedaan, les 10 zag ik nog niet zittenmaar Endomondo heeft m'n route niet getracked
da's wel beutje jammer.
![]()
![]()
Flauw trackding is flauw.quote:Op maandag 18 november 2013 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Zonet voor de 2de x les 9 van Evy gedaan, les 10 zag ik nog niet zittenmaar Endomondo heeft m'n route niet getracked
da's wel beutje jammer.
Hoe ging het lesje?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Jero gaat zo hard, die trekt gewoon een vacuum en dan bevriezen lichaamsdelen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe die handschoenen uit man, fopneger![]()
Hats![]()
Ik heb ook nog zo'n halve gare foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke foto's allen! Bring it on![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 17:49 schreef Corniel het volgende:
En weer een update, nu met YUR (2012) erbij.Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit- ah gevonden.
Doe je ook mee aan de bruggenloop?![]()
![]()
Ik loop sinds een week of wat mijn enkels kapot omdat ik elke run wel een keer met de hak van mijn andere voet langs mijn enkel schraap. Meer mensen die dit kennen? Het overkomt me juist bij veel ontspanning. Om nu meer gespannen te gaan lopen lijkt me ook niet direct de oplossing...![]()
![]()
Heb je o-benen? Normaal gesproken moeten je voeten ongeveer onder je schouders landen dus dan zou je daar geen last van moeten hebben..quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef Coelho het volgende:
Ik loop sinds een week of wat mijn enkels kapot omdat ik elke run wel een keer met de hak van mijn andere voet langs mijn enkel schraap. Meer mensen die dit kennen? Het overkomt me juist bij veel ontspanning. Om nu meer gespannen te gaan lopen lijkt me ook niet direct de oplossing...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Normaal gesproken niet, misschien wel met hardlopen. Ik loop bijna op een rechte lijn met mijn voeten, niet op schouderbreedte. Met wandelen overigens welquote:Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je o-benen? Normaal gesproken moeten je voeten ongeveer onder je schouders landen dus dan zou je daar geen last van moeten hebben..![]()
![]()
Misschien op te lossen met anti-pronerende schoenen?quote:Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je o-benen? Normaal gesproken moeten je voeten ongeveer onder je schouders landen dus dan zou je daar geen last van moeten hebben..Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik tik ook wel eens m'n andere voet aan. Gebeurt bij mij meestal als ik (echt) moe begin te worden en dat beetje belabberde techniek wat ik nog heb helemaal down the drain is.![]()
wat hij zegt!quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik tik ook wel eens m'n andere voet aan. Gebeurt bij mij meestal als ik (echt) moe begin te worden en dat beetje belabberde techniek wat ik nog heb helemaal down the drain is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik loop ook bijna op een rechte lijn. Enige dat bij mij heeft geholpen is er bewust mee bezig zijn dat ik niks aantik van andere been, dat is na een aantal weken automatisme geworden.quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, misschien wel met hardlopen. Ik loop bijna op een rechte lijn met mijn voeten, niet op schouderbreedte. Met wandelen overigens wel
Aanleiding voor het erop letten was overigens dat ik met de punt van mijn rechtervoet in de lus van mijn linker schoenveter bleef hangen en hard op mn gezicht ging![]()
![]()
![]()
* Coelho denkt zich hier ook in te herkennen...quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik tik ook wel eens m'n andere voet aan. Gebeurt bij mij meestal als ik (echt) moe begin te worden en dat beetje belabberde techniek wat ik nog heb helemaal down the drain is.![]()
Ik loop ook op een rechte lijn zo'n beetje, tik mijn enkel ook af en toe licht aan, maar gelukkig nog geen last van gehad. Gewoon iets er op letten, dan komt het bij mij meestal wel weer goed. Inderdaad gebeurt het iets sneller als je wat inzakt.![]()
Hoe bevielen je nieuwe sloffen eigenlijk?quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe die handschoenen uit man, fopneger![]()
Foto's aktiefoto:
Mijn gratis finishfoto:
Man, man, man! wat zie ik er kapot uit zeg. Viel toch best mee voor mijn gevoel.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Daar was het een stuk rustiger
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die gratis foto's kun je hier downloaden
http://www.aktiefoto.nl/projecten/20131117-7hF/20131117-7hF.asp
Edit: Oh er was een pagina 3
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zat bij de eerste 10% van de mensen, als ik de finishfoto's van mijn zusje bekijk is het ook een stuk drukker op het parcours.quote:Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Ik was in opperste concentratie (3043).
En op te tweede volgens mij MaleDuck in de achtergrond bij de pijl...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...![]()
Leuke foto's. Knap dat jullie ook nog kunnen lachen en zwaaien. Ik moet doorpuffen, anders stokt mijn ademhaling.
Zag gisteren op filmpjes een closeup shot van die Dibaba, maar die zie ik helemaal niet eens ademhalen.![]()
![]()
Nog geen finishfoto's? Zien hoe fris jullie nog zijn
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
In het finishfilmpje kom ik aanstormen met een arm in de lucht en vlak na de finish druk ik iemand aan de kant omdat ik toen echt even mijn kuit moest rekken. Dan zie je me ook nog net over een hek buigen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:22 schreef _MvN_ het volgende:
Nog geen finishfoto's? Zien hoe fris jullie nog zijnJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Grmbl... Wij moeten nog ongeveer een uur rijden naar huis, en ben benieuwd naar het herpderp gehalte van mijn foto's, inclusief kijken naar verkeerde camera's enzo...
Tot nu toe erg leuke foto's van iedereen!Ja doei.![]()
Als ze volgend jaar weer die avondloop hebben, doe ik mee hoor!
jullie verhalen klinken eeg leuk en zelfs de 15km klinkt als een makkie. Iedereen top gelopen![]()
Ik heb vandaag uit verveling weer een rondje gemaakt. les 10 met evy en voor het eerst int donker (sinds ik weer begonnen ben). was weer even wennen en nieuwe route is toch een stuk donkerder dan verwacht.... maar de rest ging wel goed![]()
http://www.endomondo.com/workouts/270188648/7208949![]()
You ran like you stole something...? Iets te letterlijk genomen? Althans... Je hebt wel het criminelen balkje voor je ogen.... Verdacht...Ja doei.![]()
Heb net anderhalve week keelontsteking en antibiotica achter de rug, vandaag weer eens gaan lopen en zonder al te veel moeite 6.8km afgelegd*trots*
En leuk om alle verslagen te lezen en foto's te zien!
an urge to help mankind overcomes me![]()
Haha nice, ik ookquote:Op maandag 18 november 2013 18:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ha vet cool, ik ben 1e geworden van de mensen met mijn achternaam![]()
ook laatste trouwens maargoed![]()
En de zevende Thomas, ook wel toepasselijk bij de zevenheuvelen.![]()
hahaha!quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
You ran like you stole something...? Iets te letterlijk genomen? Althans... Je hebt wel het criminelen balkje voor je ogen.... Verdacht...
deze is ook wel grappig.
(al is het altijd diepe zucht als je jezelf ziet op de foto)
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat zou je zeggen motorbloepje, maar de genormaliseerde data laat dus zien dat het wel meeviel. Motorbloempje heeft haar race keurig ingedeeld en volgt vrij goed het gemiddelde schema van de fok-lopers.quote:Op maandag 18 november 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Maar wel ook mooi aangezet de laatste 2kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En terwijl sommigen met handschoenen, regenjacks, mutsen, en weet ik wat niet voor Antaritica-expeditie-outfits liepen, was er een man het zonnetje in huis, met zijn hippe zonnebril. De mallotige blijheid waarmee sommigen flirten met de fotograaf, heb ik nooit begrepen. Ik zal mijzelf wel weer te serieus nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
@winterstorm666: Stiekem is het een sportbril op sterkte. (Niet verder vertellen)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Stonden stipstreep en ik in het startvak te praten. Stond er een vrouw naast ons naar die roze vlag te kijken..
"Goh" zegt ze "wat zou 7H betekenen?".
"Ik denk voor zeven heuvelen?" zegt stip
"Oja zegt die vrouw, zo simpel kan het zijn"![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Was een eenmalig jubileumdingetje, heb ik begrepenquote:Op maandag 18 november 2013 23:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
Als ze volgend jaar weer die avondloop hebben, doe ik mee hoor!
owww! proest!quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Stonden stipstreep en ik in het startvak te praten. Stond er een vrouw naast ons naar die roze vlag te kijken..
"Goh" zegt ze "wat zou 7H betekenen?".
"Ik denk voor zeven heuvelen?" zegt stip
"Oja zegt die vrouw, zo simpel kan het zijn"![]()
al moet ik ook niet veel zeggen. ik maakte bij de zevenheuvelennacht ook een heldere opmerking tegen stipstreep![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Leuk, alle koppies uit dit topic. Zo krijgt iedereen een gezicht, vind ik wel tof
Jawel hequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:38 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk, alle koppies uit dit topic. Zo krijgt iedereen een gezicht, vind ik wel tof
Ik ben die gozer met baard, running junkies shirt en blauwe schoenen. Aan mn hoofd is toch wel die kater die ik had te zien![]()
![]()
er zijn mensen die beroerder op de foto staan hoor. eerder geconcentreerd.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Sowieso is een hardloopfoto in 99 van de 100 gevallen toch een beetje een moeilijk geval, bij eigenlijk iedereenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef winterstorm666 het volgende:
er zijn mensen die beroerder op de foto staan hoor. eerder geconcentreerd.![]()
![]()
Nou, ik vind dat ze mooi heeft aangezetquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:19 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen motorbloepje, maar de genormaliseerde data laat dus zien dat het wel meeviel. Motorbloempje heeft haar race keurig ingedeeld en volgt vrij goed het gemiddelde schema van de fok-lopers.
Ja doei.![]()
Zo weer lekker bijgelezen. Leuk alle verslagen en toptijden.
Moet ook nog maar eens een paar loopjes uitzoeken de komende maanden, anders is het zo'n lange trainingsperiode naar de CPC en Rotterdam
Vanavond was het krachthonk voor mij, morgen weer buiten rennen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef DeeBee het volgende:
Ik was in opperste concentratie (3043).
En op te tweede volgens mij MaleDuck in de achtergrond bij de pijl...[dijkstramodus] WAAR IS Maleduck!!!????[/dijkstramodus]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça![]()
Behalve bij Zeddiequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:59 schreef thettes het volgende:
[..]
Sowieso is een hardloopfoto in 99 van de 100 gevallen toch een beetje een moeilijk geval, bij eigenlijk iedereen
Vandaag ook geen pijntjes. Vanmiddag definitief een strijdplan creeren voor volledig herstel, in overleg met de fysio! CPC, here I come!
En volledig off-topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:51 schreef Levitas het volgende:
Vandaag ook geen pijntjes. Vanmiddag definitief een strijdplan creeren voor volledig herstel, in overleg met de fysio! CPC, here I come!
En volledig off-topic:Mooi dat je weer back on track bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
inderdaad Daywalk3r, het duurde bij mij ook precies twee dagen om te beslissen
Natuurlijk is het een grote stap maar ik zou het voor niemand laten en heb het ook voor niemand gelaten om te vertrekken, maar ja, het leven lijkt soms net hardlopen, wat voor de een werkt , werkt voor de ander niet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: