Haha nice, ik ookquote:Op maandag 18 november 2013 18:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ha vet cool, ik ben 1e geworden van de mensen met mijn achternaam![]()
ook laatste trouwens maargoed
hahaha!quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
You ran like you stole something...? Iets te letterlijk genomen? Althans... Je hebt wel het criminelen balkje voor je ogen.... Verdacht...
Dat zou je zeggen motorbloepje, maar de genormaliseerde data laat dus zien dat het wel meeviel. Motorbloempje heeft haar race keurig ingedeeld en volgt vrij goed het gemiddelde schema van de fok-lopers.quote:Op maandag 18 november 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Maar wel ook mooi aangezet de laatste 2km
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En terwijl sommigen met handschoenen, regenjacks, mutsen, en weet ik wat niet voor Antaritica-expeditie-outfits liepen, was er een man het zonnetje in huis, met zijn hippe zonnebril. De mallotige blijheid waarmee sommigen flirten met de fotograaf, heb ik nooit begrepen. Ik zal mijzelf wel weer te serieus nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
Was een eenmalig jubileumdingetje, heb ik begrepenquote:Op maandag 18 november 2013 23:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
Als ze volgend jaar weer die avondloop hebben, doe ik mee hoor!
owww! proest!quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Stonden stipstreep en ik in het startvak te praten. Stond er een vrouw naast ons naar die roze vlag te kijken..
"Goh" zegt ze "wat zou 7H betekenen?".
"Ik denk voor zeven heuvelen?" zegt stip
"Oja zegt die vrouw, zo simpel kan het zijn"![]()
Jawel hequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:38 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk, alle koppies uit dit topic. Zo krijgt iedereen een gezicht, vind ik wel tof
Sowieso is een hardloopfoto in 99 van de 100 gevallen toch een beetje een moeilijk geval, bij eigenlijk iedereenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef winterstorm666 het volgende:
er zijn mensen die beroerder op de foto staan hoor. eerder geconcentreerd.
Nou, ik vind dat ze mooi heeft aangezetquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:19 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen motorbloepje, maar de genormaliseerde data laat dus zien dat het wel meeviel. Motorbloempje heeft haar race keurig ingedeeld en volgt vrij goed het gemiddelde schema van de fok-lopers.
quote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef DeeBee het volgende:
Ik was in opperste concentratie (3043).
En op te tweede volgens mij MaleDuck in de achtergrond bij de pijl...[dijkstramodus] WAAR IS Maleduck!!!????[/dijkstramodus]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
Behalve bij Zeddiequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:59 schreef thettes het volgende:
[..]
Sowieso is een hardloopfoto in 99 van de 100 gevallen toch een beetje een moeilijk geval, bij eigenlijk iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:51 schreef Levitas het volgende:
Vandaag ook geen pijntjes. Vanmiddag definitief een strijdplan creeren voor volledig herstel, in overleg met de fysio! CPC, here I come!
En volledig off-topic:Mooi dat je weer back on track bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |