Dat is zeker jammer, wel gewacht op GPS ontvangst dan? Anders is het wel een beetje vreemd ja. Ging het verder wel goed dan? Volgende keer wel les 10?quote:Op maandag 18 november 2013 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Zonet voor de 2de x les 9 van Evy gedaan, les 10 zag ik nog niet zittenmaar Endomondo heeft m'n route niet getracked
da's wel beutje jammer.
Flauw trackding is flauw.quote:Op maandag 18 november 2013 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Zonet voor de 2de x les 9 van Evy gedaan, les 10 zag ik nog niet zittenmaar Endomondo heeft m'n route niet getracked
da's wel beutje jammer.
Jero gaat zo hard, die trekt gewoon een vacuum en dan bevriezen lichaamsdelen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe die handschoenen uit man, fopneger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke foto's allen! Bring it on![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 17:49 schreef Corniel het volgende:
En weer een update, nu met YUR (2012) erbij.Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit- ah gevonden.
Doe je ook mee aan de bruggenloop?![]()
Heb je o-benen? Normaal gesproken moeten je voeten ongeveer onder je schouders landen dus dan zou je daar geen last van moeten hebben..quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef Coelho het volgende:
Ik loop sinds een week of wat mijn enkels kapot omdat ik elke run wel een keer met de hak van mijn andere voet langs mijn enkel schraap. Meer mensen die dit kennen? Het overkomt me juist bij veel ontspanning. Om nu meer gespannen te gaan lopen lijkt me ook niet direct de oplossing...
Normaal gesproken niet, misschien wel met hardlopen. Ik loop bijna op een rechte lijn met mijn voeten, niet op schouderbreedte. Met wandelen overigens welquote:Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je o-benen? Normaal gesproken moeten je voeten ongeveer onder je schouders landen dus dan zou je daar geen last van moeten hebben..
Misschien op te lossen met anti-pronerende schoenen?quote:Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je o-benen? Normaal gesproken moeten je voeten ongeveer onder je schouders landen dus dan zou je daar geen last van moeten hebben..
wat hij zegt!quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik tik ook wel eens m'n andere voet aan. Gebeurt bij mij meestal als ik (echt) moe begin te worden en dat beetje belabberde techniek wat ik nog heb helemaal down the drain is.
Ik loop ook bijna op een rechte lijn. Enige dat bij mij heeft geholpen is er bewust mee bezig zijn dat ik niks aantik van andere been, dat is na een aantal weken automatisme geworden.quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, misschien wel met hardlopen. Ik loop bijna op een rechte lijn met mijn voeten, niet op schouderbreedte. Met wandelen overigens wel
* Coelho denkt zich hier ook in te herkennen...quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik tik ook wel eens m'n andere voet aan. Gebeurt bij mij meestal als ik (echt) moe begin te worden en dat beetje belabberde techniek wat ik nog heb helemaal down the drain is.
Hoe bevielen je nieuwe sloffen eigenlijk?quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe die handschoenen uit man, fopneger
Ik zat bij de eerste 10% van de mensen, als ik de finishfoto's van mijn zusje bekijk is het ook een stuk drukker op het parcours.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
In het finishfilmpje kom ik aanstormen met een arm in de lucht en vlak na de finish druk ik iemand aan de kant omdat ik toen echt even mijn kuit moest rekken. Dan zie je me ook nog net over een hek buigen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:22 schreef _MvN_ het volgende:
Nog geen finishfoto's? Zien hoe fris jullie nog zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |