dat had ik ook de eerste keren met de mizuno`s. ik had ze echt de zo willen inwisselen, maar daarna begonnen ze beter te zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Zoals altijd op nieuwe schoenen: pijn in mn voeten
Verder liepen ze prima volgens mij
Heb 'm nog steeds nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Iemand het 7HL-boek van Benali al uitgelezen? Ik heb het echt met plezier gelezen. Indrukwekkende levensverhalen van boeiende hardlopers.
Hoi Slackerquote:
Ja zoiets had ik ook al gelezen. Heel jammer. De 15 ga ik denk ik volgend jaar nog niet redden... 2015 dan maarquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was een eenmalig jubileumdingetje, heb ik begrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Het enige wat ik er zo snel over vind:quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:36 schreef Stefanovic83 het volgende:
Semmie, baas!
Heb jij ergens iets van een hoogteprofiel gezien toevallig? Ben wel erg benieuwd hoe zwaar ie is namelijk
Nog even, en het is mijn schuld.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
Het analyseren van Corniel heeft mij ook weer aan het analyseren gezet (..)
Schuld wil ik het niet noemen, dat heeft zo'n negatieve ladingquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
Het analyseren van Corniel heeft mij ook weer aan het analyseren gezet. Ik heb mijn eigen 10 km wedstrijden waarvan ik km tijden had (1 wedstrijd had ik ruzie met Endomondo, dus geen km tijden) ook eens zo op een rijtje gezet. Het resultaat is dat ik eigenlijk altijd een negatieve split loop, behalve in Dort, toen had ik de eerste 5 km wind tegenAltijd een positieve splitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je verval tussen km 1 en km 9 is nu soms 30 seconden. Dat is wel echt veel, vind ik!quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Schuld wil ik het niet noemen, dat heeft zo'n negatieve ladingAanstichter is misschien een beter woord
Of trendsetter
Het helpt me wel om misschien een keer iets boven mijn gemiddelde te starten en te zien waar dan het schip strandtOf ik een negatieve split kan lopen of dat het gewoon tussen mijn oren zit dat ik het tweede deel echt te moe ben om nog te versnellen
das pittig! Ik klokte op de 7HL in totaal 65 hoogtemeters. Een HM is dus haast 5x zoveel omhoogquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het enige wat ik er zo snel over vind:
Circuit lengte 7 kilometer, 3 meter en 95 centimeter.
Langste rechte stuk 751.8 meter
Hoogteverschil 104 meter
Aantal bochten 21
Maar ook weer naar beneden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:26 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
das pittig! Ik klokte op de 7HL in totaal 65 hoogtemeters. Een HM is dus haast 5x zoveel omhoog
Gaaf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoi SlackerKun jij me toevoegen in de OP? Heb me ingeschreven.
8-3-2014 - Spa Circuit Franchorchamps Run (Spa - België/Wallonië)
• SEMTEX - 21.1km
Leuk, jullie staan er allebei goed op!quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:30 schreef Wolve000 het volgende:
Er is nog een film voor de mensen die dat leuk vinden. Moet je wel zelf even zoeken.
Een paar seconden na waar deze video start kom ik voorbij in m'n oranje hesje met zwarte streep en steek m'n duim op!
Klikkerdeklik
(video niet ge-embed hier, want dan start die niet op het juiste tijdstip)
En hier komt Mo voorbij na een paar tellen en ze zwaait nog even, zelfde club-vest als ik.
Klikkerdeklik
Voor anderen: deze video startte precies om 13:00, en staat op 1250m van de start. Moet je zelf even uitrekenen wanneer je ongeveer voorbij komt.
Oops, you're right... Maar het voelt negatiefquote:
Ja, dat is het ook, daarom hoop ik er ook van te lerenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:19 schreef Frsh het volgende:
[..]
Je verval tussen km 1 en km 9 is nu soms 30 seconden. Dat is wel echt veel, vind ik!
Nog even over die hartslag afwijkingen bij je trainingen. Ik kwam er bij mij gister achter bij mijn herstelloop dat mijn hartslagband niet strak genoeg zat. Want volgens mijn garmin had ik de eerste km dezelfde of zelfs soms nog een hogere hartslag dan tijdens de wedstrijd zondag...quote:
Wauw, dat is een vette run! Maar lijkt me wel heel zwaar, vooral dat stuk naar Eau Rouge toe gaat echt steil omhoog!quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoi SlackerKun jij me toevoegen in de OP? Heb me ingeschreven.
8-3-2014 - Spa Circuit Franchorchamps Run (Spa - België/Wallonië)
• SEMTEX - 21.1km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |