Gaaf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoi SlackerKun jij me toevoegen in de OP? Heb me ingeschreven.
8-3-2014 - Spa Circuit Franchorchamps Run (Spa - België/Wallonië)
• SEMTEX - 21.1km
Leuk, jullie staan er allebei goed op!quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:30 schreef Wolve000 het volgende:
Er is nog een film voor de mensen die dat leuk vinden. Moet je wel zelf even zoeken.
Een paar seconden na waar deze video start kom ik voorbij in m'n oranje hesje met zwarte streep en steek m'n duim op!
Klikkerdeklik
(video niet ge-embed hier, want dan start die niet op het juiste tijdstip)
En hier komt Mo voorbij na een paar tellen en ze zwaait nog even, zelfde club-vest als ik.
Klikkerdeklik
Voor anderen: deze video startte precies om 13:00, en staat op 1250m van de start. Moet je zelf even uitrekenen wanneer je ongeveer voorbij komt.
Oops, you're right... Maar het voelt negatiefquote:
Ja, dat is het ook, daarom hoop ik er ook van te lerenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:19 schreef Frsh het volgende:
[..]
Je verval tussen km 1 en km 9 is nu soms 30 seconden. Dat is wel echt veel, vind ik!
Nog even over die hartslag afwijkingen bij je trainingen. Ik kwam er bij mij gister achter bij mijn herstelloop dat mijn hartslagband niet strak genoeg zat. Want volgens mijn garmin had ik de eerste km dezelfde of zelfs soms nog een hogere hartslag dan tijdens de wedstrijd zondag...quote:
Wauw, dat is een vette run! Maar lijkt me wel heel zwaar, vooral dat stuk naar Eau Rouge toe gaat echt steil omhoog!quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
• SEMTEX - 21.1km
Leuk! Dat is dezelfde die daar vorig jaar ook stond! Zie ook dat Moblo vlak voor mij langs de camera voorbij kwamquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:30 schreef Wolve000 het volgende:
Er is nog een film voor de mensen die dat leuk vinden. Moet je wel zelf even zoeken.
Een paar seconden na waar deze video start kom ik voorbij in m'n oranje hesje met zwarte streep en steek m'n duim op!
Klikkerdeklik
En hier komt Mo voorbij na een paar tellen en ze zwaait nog even, zelfde club-vest als ik.
Klikkerdeklik
Voor anderen: deze video startte precies om 13:00, en staat op 1250m van de start. Moet je zelf even uitrekenen wanneer je ongeveer voorbij komt.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wauw, dat is een vette run! Maar lijkt me wel heel zwaar, vooral dat stuk naar Eau Rouge toe gaat echt steil omhoog!![]()
Maar jij kunt dat wel.
Mwa, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog even over die hartslag afwijkingen bij je trainingen. Ik kwam er bij mij gister achter bij mijn herstelloop dat mijn hartslagband niet strak genoeg zat. Want volgens mijn garmin had ik de eerste km dezelfde of zelfs soms nog een hogere hartslag dan tijdens de wedstrijd zondag...
Maar toen ik hem goed tegen mijn borst drukte, registreerde hij meteen een logischere veel lagere hartslag, dus het zou ook heel goed kunnen dat het bij jou ook daarmee te maken heeft...
Jaloers hier!quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
• SEMTEX - 21.1km
Als 't je wat lijkt, doe dan ook meequote:Op dinsdag 19 november 2013 13:57 schreef Tieske89 het volgende:
SEMTEX dat is wel een hele uitdaging lopen op Spa-Francorchamps! Lijkt me een schitterende loop, kijk nu al uit naar je verslag en het is nog zo lang
Weet je, als ik het eerder had geweten dan had ik mij niet ingeschreven voor Zandvoort dit jaar!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als 't je wat lijkt, doe dan ook meeje kunt hem ook op 7 en 14km lopen en inschrijven kost maar 12 euro
Volgens mij is Mo van achter in het startvak gestart? Vlak na Mo zie ik een runningblind koppel en die heb ik een poos voor me gehad rond het stuk van dat filmpje maar ik zie mezelf helaas niet. Dus dan zou ik op 1250mtr al dicht bij Mo lopen. En dan zouden stip en semtex al eerder voorbij moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:30 schreef Wolve000 het volgende:
Klikkerdeklik
Klikkerdeklik
Klinkt goed, ik moet misschien juist ook mijn LDL wat langzamer trainen, merk de laatste weken dat ik die weer steeds harder ga lopen. Hoeveel rust tussen die km's denk jij dan aan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:57 schreef Tieske89 het volgende:
Wow MaleDuck wat een eerste kilometers, met de snelheid zit het wel goed zo te zien! Ik weet niet hoe jij traint, maar misschien heb je er iets aan om 'tempo-hardheid' op te doen? Een voorbeeld hiervan zijn herhalingen van een kilometer steeds rond je PR tempo op de 10. De rust die er dan tussen zit zorgt ervoor dat je niet volledig op een hoop gaat. De paslengte en kracht nodig voor het tempo train je daar wel mee.
SEMTEX dat is wel een hele uitdaging lopen op Spa-Francorchamps! Lijkt me een schitterende loop, kijk nu al uit naar je verslag en het is nog zo lang
Moblo startte geloof ik 10 min. eerder dan wij. ik vind het makkelijker zoeken in dat filmpje: er waren niet enorm veel mensen met een fel oranje shirt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgens mij is Mo van achter in het startvak gestart? Vlak na Mo zie ik een runningblind koppel en die heb ik een poos voor me gehad rond het stuk van dat filmpje maar ik zie mezelf helaas niet. Dus dan zou ik op 1250mtr al dicht bij Mo lopen. En dan zouden stip en semtex al eerder voorbij moeten zijn.
Als ik jouw hartslag zo zie denk ik dat je beter misschien een hele nieuwe band kan aanschaffen, want die hartslag is echt all over the place... van 140 naar 110, weer naar 130 en weer naar beneden enzovoort, dat terwijl er in je snelheid niet eens zoveel verschil zit. Dat is echt geen goede meting.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:53 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mwa, dat denk ik niet.
Bandje staat op maximale lengte omdat ik hem anders niet pas.![]()
is iets minder strak geworden tov toen ik hem kreeg hoor maar toch, ding zit wel goed.
Heb er meer op zitten letten, ook in mijn laatste loopjes, overal het zelfde beeld maar het is gewoonweg niet logisch dus moet het wel een electronisch absurditeit wezen. Helaas betekent dat wel dat ik niet mag kijken naar avg HR want die telt dus niet.
edit:
http://www.endomondo.com/workouts/270206724/6503018
Hier zag ik dus gisteren inderdaad een HR van 77, en toen heb ik de band even opgetild onder het lopen, precies op dat punt op de route, daarna tikt hij dus wel goed.
Ik heb me al gevonden ja op 1:16:21, waar ik iedereen aan de linkerkant van de weg voorbij kom.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moblo startte geloof ik 10 min. eerder dan wij. ik vind het makkelijker zoeken in dat filmpje: er waren niet enorm veel mensen met een fel oranje shirt.
Edit: ik zie een blinde loper met begeleider op 1:14:25. Wat een prestatieIk zie mezelf op 1:15:43, stipstreep op 1:15:50, daar kun jij niet ver achter zitten
Dat dusquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moblo startte geloof ik 10 min. eerder dan wij. ik vind het makkelijker zoeken in dat filmpje: er waren niet enorm veel mensen met een fel oranje shirt.
Edit: ik zie een blinde loper met begeleider op 1:14:25. Wat een prestatieIk zie mezelf op 1:15:43, stipstreep op 1:15:50, daar kun jij niet ver achter zitten
edit: ah, op 1:16:20, zie ik je rechts
Je verdwijnt achter de dame met zwarte haarband ;'
Ik zou in ieder geval minstens de tijd die je kilometer duurt rustig joggen en evt. zelfs een stukje wandelen anders wordt het een hele zware training. Aan afstand tussen de kilometers zou ik een minimum van 500m aanhouden. Je kan het doen als een soort van 'souplesse-methode', dan is het 800m rust.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik moet misschien juist ook mijn LDL wat langzamer trainen, merk de laatste weken dat ik die weer steeds harder ga lopen. Hoeveel rust tussen die km's denk jij dan aan?
Ik zie wat je bedoelt maar ik heb hier en daar kort stil moeten staan voor een stoplichtquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als ik jouw hartslag zo zie denk ik dat je beter misschien een hele nieuwe band kan aanschaffen, want die hartslag is echt all over the place... van 140 naar 110, weer naar 130 en weer naar beneden enzovoort, dat terwijl er in je snelheid niet eens zoveel verschil zit. Dat is echt geen goede meting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |