Ik ook hoor. Ik blijf dit jaar waarschijnlijk lekker thuis, alleen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja precieskan het ook niet geheel mijn schuld noemen dat ik zo autistisch als de pest ben.
Waarschijnlijk zit ik met oud en nieuw gewoon te fokken.![]()
Wtf?quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen jullie ff kappen met jullie bagger?
ik kan wel met mijn billen schuddenquote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
Kun jij ff kappen met huilen? het is niet eens een lapoquote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
que?quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb de 28ste wel al twee jaar met Tchock. Time flies when you're having fun whieee![]()
.
?quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
Wel. Hij heeft daarna zijn post aangepast.quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kun jij ff kappen met huilen? het is niet eens een lapo
Ah gut. Tis wat.quote:Op zondag 17 november 2013 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel. Hij heeft daarna zijn post aangepast.
Wie?quote:
Dit. Ik stoor me niet echt ergens aanquote:Op zondag 17 november 2013 21:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis weer wie en wat er aan het baggeren is, TELL ME PLEASE
Laten wij chillen met oud en nieuw danquote:
nehehquote:
Jij bent een Movembergozer?quote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik begin wel van mijn opkomende gezichtshaar te houden
Van mij mag je komen hoorquote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten wij chillen met oud en nieuw dan
Ik ook nietquote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Ik stoor me niet echt ergens aan
Nee, ik wil gewoon kijken of het staat.quote:
Oh, ben wel benieuwd.. Foto?quote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
drinken en een blowtje sla ik niet af.quote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van mij mag je komen hoor. Ik wil allemaal lekker eten
. En drinken en een blowtje en gewoon stom doen en dat was het
.
[..]
Ik ook niet.
ik ook nitquote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
drinken en een blowtje sla ik niet af.
Ik wil ook.quote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vachtje is natuurlijk niet verkeerd in de winter.quote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Youre welcome! Wel even op tijd laten weten.quote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 6-7 dagen is het niet heel bijzonder en aangezien ik blond-ig ben is het niet direct te zien op tc ofzo. Ik zal kijkenquote:
Van mij mag je ook komen hoor :d.quote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Fok nieuwjaars meetAwesome.
toto's lover.quote:
Lijkt me best chill hoorquote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Youre welcome! Wel even op tijd laten weten.
Maar jij mag niet.quote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Fok nieuwjaars meetAwesome.
Oke!quote:Op zondag 17 november 2013 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me best chill hoor
Zal je nog wel even dmen erover
In Den Haag. Slaapplek genoeg!quote:
Nee.quote:
IK ZEG WEL DAT IK VERKERING MET DIEGENE HEB.quote:
Androidje erbij.quote:Op zondag 17 november 2013 21:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga denk ik wel naar een feestje.
Ook geen zin om hier te blijven.
Fok-it komt ook. Zeg dat hij je vriendje is (en daarna maak je het uit, kan ik kroelenquote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
IK ZEG WEL DAT IK VERKERING MET DIEGENE HEB.
Dan mag het wel.
Alhoewel, als het een meisje is wss nog niet.
Jhali, wil je verkering met mij? Mijn icoontje is een mannetje.quote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
IK ZEG WEL DAT IK VERKERING MET DIEGENE HEB.
Dan mag het wel.
Alhoewel, als het een meisje is wss nog niet.
Vier jij het in Polen of vlieg je terug naar Engeland?quote:
Daarom dacht ik dus ook dat je een stengel hadquote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jhali, wil je verkering met mij? Mijn icoontje is een mannetje.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fok-it komt ook. Zeg dat hij je vriendje is (en daarna maak je het uit, kan ik kroelen)
Oh jee, zoveel aanbodquote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jhali, wil je verkering met mij? Mijn icoontje is een mannetje.
geen idee, wil er ook niet te veel over nadenkenquote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vier jij het in Polen of vlieg je terug naar Engeland?
Waar heb je het over? Is ook zo.quote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dus ook dat je een stengel had
Oh jeequote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar wij kunnen ook wel kroelen hoor Jhali.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mijn moeder vandeweek: ''Ik geloof niet dat je tussendoor niets aan de hand hebt gehad. Je hebt vast wel hier en daar wat gehad zonder het ons te zeggen"
Oh nu denken mijn ouders in een keer dat ik een hosselaar ben
Ik zeg kroelenquote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh jeeSamen even wat calorietjes verbranden
huh wat heb je aan de hand gehadquote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mijn moeder vandeweek: ''Ik geloof niet dat je tussendoor niets aan de hand hebt gehad. Je hebt vast wel hier en daar wat gehad zonder het ons te zeggen"
quote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wanneer was het vandeweek?quote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Pussyquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
huh wat heb je aan de hand gehad
zijn penerquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een wereld.quote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet ik anders.
Hier de hele tijd bier drinken en kut roepen ja.
Hahaquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet ik anders.
Hier de hele tijd bier drinken en kut roepen ja.
Ik geef niemand ietsquote:
Nou geen vriendinquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel vrijdagquote:
Nee ik was hier nogquote:
Doe eens liefquote:
quote:
Mijn moeder is dan ook hopeloos ouderwets in uitdrukkingenquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o ken die nederlandse uitdrukkingen amper
Ik heb normaal altijd oordopjes in maar morgen ff nietquote:Op zondag 17 november 2013 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Jhali, jhaaaaali, jhaaaaali.
Zo gaat dat morgen.
Wat krijg ik dan.quote:
Inclusief uitleg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lees terug danquote:
Dmbox staat openquote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben echt in een pestkanjer humeur
Je herkent me toch niet. Misschien ben ik in een goede bui en zeg ik wel ff hoi.quote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb normaal altijd oordopjes in maar morgen ff niet
jij bent gewoon met een complot bezig met fok-it tegen mij.quote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben echt in een pestkanjer humeur
nietquote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent gewoon met een complot bezig met fok-it tegen mij.
HA, roosterwijziging, ben om kwart voor 1 vrijquote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je herkent me toch niet. Misschien ben ik in een goede bui en zeg ik wel ff hoi.
Dan heeft toch nog één iemand enig idee wie toto is
Ik ben neutraalquote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent gewoon met een complot bezig met fok-it tegen mij.
Echt?quote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
HA, roosterwijziging, ben om kwart voor 1 vrij
Kut
van jou kan ik het wel hebben maar hij deed wel echt best pijnquote:
huhquote:
Dan ga je nog twee uur zelfstudie doen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
HA, roosterwijziging, ben om kwart voor 1 vrij
Kut
quote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inclusief uitleg.
Zozo, dat is een behoorlijke stengel voor zo'n kleine dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
snoepquote:
wie zegt dat ik klein benquote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zozo, dat is een behoorlijke stengel voor zo'n kleine dame
Pepernoten?quote:
oooooooooooh.quote:
Zijn autisme kon al dat geweld niet aanquote:
''Zelfstudie''quote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan ga je nog twee uur zelfstudie doen.
Chocolade ploxquote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan krijg jij snoep
wat voor snoep?
kunnen wij niet zien hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
https://plaza.rocvantwent(...)2A&p_jaarweek=201346
Wat een leven.
Oh.quote:Op zondag 17 november 2013 21:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kunnen wij niet zien hoor.
m,aaruh ja dan heb je pech
Ik ga op mijn stappen passen tegen je.quote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
van jou kan ik het wel hebben maar hij deed wel echt best pijn
zij komt hierquote:Op zondag 17 november 2013 21:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh.
Wat ga je doen eigenlijk? Naar je chimi?
Ruil jij die foto dan voor een high five @ tc?quote:Op zondag 17 november 2013 21:39 schreef Muto het volgende:
Hé aldo, als jij die foto's hebt, kan ik ze ruilen voor 1 bier?
quote:Op zondag 17 november 2013 21:39 schreef Muto het volgende:
Hé aldo, als jij die foto's hebt, kan ik ze ruilen voor 1 bier?
En een dansje.quote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ruil jij die foto dan voor een high five @ tc?
Nee, wel voor een dansjequote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
kerel je bent toch 13.15 vrijquote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oké that's it, ik wil weten wie het is manHalf 4, spoor 3. Holla at me.
Je moet mijn post nog wel bevestigen.quote:
supersof weet het blijkbaar, die heeft dingen geresearched.,quote:Op zondag 17 november 2013 21:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
12.45
Nee, doe ik niet joh. MAAR IK WIL WETEN WIE HET IIIIS.
Was een boks.quote:Op zondag 17 november 2013 21:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Je moet mijn post nog wel bevestigen.
Eh? Boks?quote:
Zou wel leuk zijn als je mijn vriendenverzoek weer een keer accepteert, trouwens.quote:Op zondag 17 november 2013 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
supersof weet het blijkbaar, die heeft dingen geresearched.,
quote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
?quote:
okquote:Op zondag 17 november 2013 21:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je mijn vriendenverzoek weer een keer accepteert, trouwens.
linkquote:
naam hoeft hier nietquote:Op zondag 17 november 2013 21:44 schreef Fok-it het volgende:
Oh die krijg ik vrijwillig wel van Toto, hij weet wel waarom
ja jongequote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, dat legt het wel uit.
Dus uhm, jij bent een Japanner?
Voor het vragen van een link?quote:
Zwitsers toch? Wees dan neutraal.quote:
ken ik nietquote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor het vragen naar pics van ritmo
quote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dat schijt zijn van het paard van sinterklaas?
Moest ik dus vanmiddag doorheen op de fiets.. Die foto is gemaakt bij een rustig stukje
quote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Moest ik dus vanmiddag doorheen op de fiets.. Die foto is gemaakt bij een rustig stukje
oke manquote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurllijkquote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Wat maatk dat nou weer uit?quote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
EEN DIER DIE SCHIJT HAHAHAHA OMG OMGquote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou niet raar opkijkenquote:Op zondag 17 november 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurllijk__
![]()
Denk je dat dat van een willekeurige voorbijganger is geweest of zo
quote:Op zondag 17 november 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurllijk__
![]()
Denk je dat dat van een willekeurige voorbijganger is geweest of zo
Aaah, die drukte. Vind het normaal al een chaos.quote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dan moet je je laten onderzoeken.quote:
Djoek hemquote:Op zondag 17 november 2013 21:47 schreef d4v1d het volgende:
Dat paard heeft gewoon geen manierenJe schijt toch niet midden op een fietspad? Asociaal kutbeest
dat is Zwitserlandquote:
Tuurlijk wel, want Ezell.quote:Op zondag 17 november 2013 21:47 schreef d4v1d het volgende:
Dat paard heeft gewoon geen manierenJe schijt toch niet midden op een fietspad? Asociaal kutbeest
Je bent niks als je niet gewoon van het leven en jezelf kunt houden zónder vriendin/vriend.quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''You're nobody till somebody loves you''
Ja stop maar even met het draaien daar van mensen gr
Agentjes in vermomming.quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Tjacka het volgende:
ik hoorde net dat pieten een kogelvrij vest aanhadden
Ik zag het op Google.quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is Zwitserland![]()
waarom denk je dat de afkorting CH is?
jij moet niet denkenquote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zag het op Google.Maar je had een vraagteken geplaatst, dus ik dacht dat het antwoord nee was.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Tjacka het volgende:
ik hoorde net dat pieten een kogelvrij vest aanhadden
quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oke. Morgen voor mijn studie uitschrijven en solliciteren bij de Zeeman.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Wij hadden wel serieuze bescherming op zee.
[ afbeelding ]
No joke.
Mocht je naar Den Haag komen zou ik dat zinnetje maar voor je houden.quote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zoals we hier in Twente zeggen: Denk'n mu'j an 'n peerd over loat'n, die hef de kop dikker.
Jammer dat niemand het niet verstaat.quote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zoals we hier in Twente zeggen: Denk'n mu'j an 'n peerd over loat'n, die hef de kop dikker.
Dat is serieus waar.quote:
Eens.quote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mocht je naar Den Haag komen zou ik dat zinnetje maar voor je houden.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jammer dat niemand het niet verstaat.
[..]
Dat is serieus waar.
Mocht ik 1 stap buiten Twente zetten dan hou ik sowieso dat hele taaltje voor mequote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mocht je naar Den Haag komen zou ik dat zinnetje maar voor je houden.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
NEEN.quote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
jhali heeft mij geblokt via wapp denk ik.
Zal je het wel naar gemaakt hebben danquote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
ik ookquote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Jhali het volgende:
Tjacka is een faker, hij heet op wapp ook Tjacka.
voor het vuurwerkquote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat is de reden dat je niet weg mag van je ouders Jhali? Voor 't vuurwerk of zijn ze gewoon bang dat je je gaat misdragen met oud en nieuw?
Omdat het laat isquote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat is de reden dat je niet weg mag van je ouders Jhali? Voor 't vuurwerk of zijn ze gewoon bang dat je je gaat misdragen met oud en nieuw?
Eh, maar wat als je dan bij een vriendin blijft slapen?!quote:Op zondag 17 november 2013 21:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Omdat het laat is
Als ik normaal weg ga moet ik er ook voor 12 uur weer zijn, ook een reden dat ik nooit uit ga
Mn zus kwam een keer thuis met een fiets van kooltjesquote:Op zondag 17 november 2013 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
voor het vuurwerk![]()
Christus dat zou erg zijn
Doe ik nooit.quote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, maar wat als je dan bij een vriendin blijft slapen?!
[..]
Mn zus kwam een keer thuis met een fiets van kooltjes
Ja ach, zolang het je gezicht n iet isquote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, maar wat als je dan bij een vriendin blijft slapen?!
[..]
Mn zus kwam een keer thuis met een fiets van kooltjes
quote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, met heel veel kusjes en hartjesBeetje verdacht.
Nee, maar mag dat wel van ze bedoel ik?quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, met heel veel kusjes en hartjesBeetje verdacht.
Wat is wapp?quote:
Nee, dat ze een keer 5 minuten geen controle hebben over wat ik doequote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar mag dat wel van ze bedoel ik?![]()
Dat bedoel ik, wat is de reden?Dat het laat is, dan zou je dus wel mogen blijven slapen oid?
True. Al ben ik ook wel beetje bang voor vuurwerk hoorquote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, zolang het je gezicht n iet is
Wel als je een livecam neerzet zodat ze je de hele nacht kunnen zien?quote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, dat ze een keer 5 minuten geen controle hebben over wat ik doeBlijven slapen mag dus ook niet.
Dude, wtf.quote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, dat ze een keer 5 minuten geen controle hebben over wat ik doeBlijven slapen mag dus ook niet.
Laat ze het niet lezen, dan breng je ze op ideënquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als je een livecam neerzet zodat ze je de hele nacht kunnen zien?
Zo`n lontje waarmee je als je nog binnen staat je pijltje al kan aanstekenquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True. Al ben ik ook wel beetje bang voor vuurwerk hoor. Vind het hartstikke mooi maar ik doe het wel gewoon met zo'n overdreven groot lontje en stevige ondergrond alles
Ja, ik doe nog net geen bril opquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n lontje waarmee je als je nog binnen staat je pijltje al kan aansteken
ideën?quote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Laat ze het niet lezen, dan breng je ze op ideën
Ik ga soms wel een avondje naar een vriendin (de enige zo'n beetje die ik heb die op 5 minuten fietsen woont) hoor. Maar 2 keren geleden dat ik dat deed was dat hele voorval met VMS die mij ging bellen en politie op de stoepquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dude, wtf.
Maar opzich, als je het nooit doet dan blijft het misschien angstig voor je ouders zeg maar :p.
Zo`n veiligheidsbrilquote:
Jij moet niet denken.quote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die van jou naar mezelf sturen
Que? Vertel.quote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ga soms wel een avondje naar een vriendin (de enige zo'n beetje die ik heb die op 5 minuten fietsen woont) hoor. Maar 2 keren geleden dat ik dat deed was dat hele voorval met VMS die mij ging bellen en politie op de stoep
Nouja, dat is dan niet helemaal het geval hoor, weesniet bang. ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent niks als je niet gewoon van het leven en jezelf kunt houden zónder vriendin/vriend.
Veiligheidshesje aanquote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n veiligheidsbril
Dan ben je wel de dorpsidioot
Hahaahhaquote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ga soms wel een avondje naar een vriendin (de enige zo'n beetje die ik heb die op 5 minuten fietsen woont) hoor. Maar 2 keren geleden dat ik dat deed was dat hele voorval met VMS die mij ging bellen en politie op de stoep
Goedquote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, dat is dan niet helemaal het geval hoor, weesniet bang. ofzo
doe normaalquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Toto69 het volgende:
ik ga naar bed
beetje niksen
misschien filmpje knallen
misschien wel fokken
nou de groetjes he
kusjes
ach soquote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat ik niks stuur. Dus dan moet jij de jouwe maar sturen.
Ja, ik fietste toen dus heel toevallig NET bij haar weg toen ik steeds gebeld werd, en toen ik binnen kwam in mijn kamer kreeg ik een berichtje van ''kijk eens uit je raam'' en dat was allemaal heel creepyquote:
Dat was echt geniaalquote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, ik fietste toen dus heel toevallig NET bij haar weg toen ik steeds gebeld werd, en toen ik binnen kwam in mijn kamer kreeg ik een berichtje van ''kijk eens uit je raam'' en dat was allemaal heel creepyVooral omdat ik toen net een horrorfilm had gekeken bij haar dus ik was al helemaal opgefokt en angstig en huilend.
En toen ging mijn papa met hem bellen en zijn ''attitude'' stond hem niet zo aan dus toen had hij de wijkagent gebeld.
De wijkagent ookquote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, ik fietste toen dus heel toevallig NET bij haar weg toen ik steeds gebeld werd, en toen ik binnen kwam in mijn kamer kreeg ik een berichtje van ''kijk eens uit je raam'' en dat was allemaal heel creepyVooral omdat ik toen net een horrorfilm had gekeken bij haar dus ik was al helemaal opgefokt en angstig en huilend.
En toen ging mijn papa met hem bellen en zijn ''attitude'' stond hem niet zo aan dus toen had hij de wijkagent gebeld.
Haha wat. Stond hij serieus voor je raam?quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
jou of Jhali? of dearesy?quote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef Jhali het volgende:
Mijn moeder googlede mij vandaag__ ! Damn, ik word gestalkt door m'n eigen ouders.
Nee maar die timing was gewoon zoooo toevallig dat het leek alsof ik serieus gevolgd werdquote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha wat. Stond hij serieus voor je raam?![]()
Inderdaad zegquote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben blij dat mijn ouders gewoon normaal zijn en niet zo streng.
Ik ook nietquote:Op zondag 17 november 2013 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad zegNooit zulke gare dingen gehad
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 november 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben alleen veel te eerlijk tegen mn ouders. Dat vinden ze soms wel vervelend volgens mij.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee maar die timing was gewoon zoooo toevallig dat het leek alsof ik serieus gevolgd werdIk durfde natuurlijk niet te kijken
die van mij weten het ook jaquote:Op zondag 17 november 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
Mijn ouders vinden het wel grappig dat ik op fok zit volgens mij lol
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |