Hoe oud ben je?quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Jhali het volgende:
Oud en nieuw is altijd hel voor mij.Mag nooit weg.
Lol whuttquote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Jhali het volgende:
Wat is dit nou weer voor maffe opmerking.quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet iedereen over 1 kam scheren tjakkie
gayquote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
17. Maar al wou ik naar een vriendin die op 5 minuten fietsen woont, mag nog niet___
Nu snap ik je opstandigheid meer.quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Jhali het volgende:
Goed voor je ontwikkeling.quote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
17. Maar al wou ik naar een vriendin die op 5 minuten fietsen woont, mag nog niet___
quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hints___ teing,dan kan je nog beter mens erger je niet gaan spelen
Ik heb nog nooit iemand een kankerjood genoemd hoorquote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor maffe opmerking.
Jij hebt het net zo vaak gedaan, maar dan over 410.
Ziet eruit als een zeer vriendelijk wezen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ [url=http://st.gdefon.com/wallpapers_original/wallpapers/464293_lama_priroda_fon_1680x1050_(www.GdeFon.ru).jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand een kankerjood genoemd hoor
Te lieve spelertjes bij ons. Gelukkig is het medelijden van 3 seizoenen geleden weg. Dat was het ergste van alles. Erger dan de resultaten.quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal geen afkeer meer tegen fnoord hebt de laatste jaren.
En dat is wel triest voor jullie eigenlijk.
Ja preciesquote:
familie van jou toch?quote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ziet eruit als een zeer vriendelijk wezen.
Ga mee loveland.quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja precieskan het ook niet geheel mijn schuld noemen dat ik zo autistisch als de pest ben.
Waarschijnlijk zit ik met oud en nieuw gewoon te fokken.![]()
zullen we een tc-oudjaar party doen?quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja precieskan het ook niet geheel mijn schuld noemen dat ik zo autistisch als de pest ben.
oh noesquote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Al heb je niks te doen dat moet je gewoon voorkomenquote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ach joh, ik doe ook nooit iets boeiends met oud en nieuw. Kan nou niet zeggen dat ik dat erg vind, maar ach, ik ben dan ook een kluizenaar te be.quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik weet nog wat ik vorig jaar, of eigenlijk dit jaar deed om kwart over 12quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al heb je niks te doen dat moet je gewoon voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |