Serieus?quote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Jhali het volgende:
Tjacka is een faker, hij heet op wapp ook Tjacka.
voor het vuurwerkquote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat is de reden dat je niet weg mag van je ouders Jhali? Voor 't vuurwerk of zijn ze gewoon bang dat je je gaat misdragen met oud en nieuw?
Omdat het laat isquote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat is de reden dat je niet weg mag van je ouders Jhali? Voor 't vuurwerk of zijn ze gewoon bang dat je je gaat misdragen met oud en nieuw?
Eh, maar wat als je dan bij een vriendin blijft slapen?!quote:Op zondag 17 november 2013 21:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Omdat het laat is
Als ik normaal weg ga moet ik er ook voor 12 uur weer zijn, ook een reden dat ik nooit uit ga
Mn zus kwam een keer thuis met een fiets van kooltjesquote:Op zondag 17 november 2013 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
voor het vuurwerk![]()
Christus dat zou erg zijn
Doe ik nooit.quote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, maar wat als je dan bij een vriendin blijft slapen?!
[..]
Mn zus kwam een keer thuis met een fiets van kooltjes
Ja ach, zolang het je gezicht n iet isquote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, maar wat als je dan bij een vriendin blijft slapen?!
[..]
Mn zus kwam een keer thuis met een fiets van kooltjes
quote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, met heel veel kusjes en hartjesBeetje verdacht.
Nee, maar mag dat wel van ze bedoel ik?quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, met heel veel kusjes en hartjesBeetje verdacht.
Wat is wapp?quote:
Nee, dat ze een keer 5 minuten geen controle hebben over wat ik doequote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar mag dat wel van ze bedoel ik?![]()
Dat bedoel ik, wat is de reden?Dat het laat is, dan zou je dus wel mogen blijven slapen oid?
True. Al ben ik ook wel beetje bang voor vuurwerk hoorquote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, zolang het je gezicht n iet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |