Wel als je een livecam neerzet zodat ze je de hele nacht kunnen zien?quote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, dat ze een keer 5 minuten geen controle hebben over wat ik doeBlijven slapen mag dus ook niet.
Dude, wtf.quote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, dat ze een keer 5 minuten geen controle hebben over wat ik doeBlijven slapen mag dus ook niet.
Laat ze het niet lezen, dan breng je ze op ideënquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als je een livecam neerzet zodat ze je de hele nacht kunnen zien?
Zo`n lontje waarmee je als je nog binnen staat je pijltje al kan aanstekenquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True. Al ben ik ook wel beetje bang voor vuurwerk hoor. Vind het hartstikke mooi maar ik doe het wel gewoon met zo'n overdreven groot lontje en stevige ondergrond alles
Ja, ik doe nog net geen bril opquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n lontje waarmee je als je nog binnen staat je pijltje al kan aansteken
ideën?quote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Laat ze het niet lezen, dan breng je ze op ideën
Ik ga soms wel een avondje naar een vriendin (de enige zo'n beetje die ik heb die op 5 minuten fietsen woont) hoor. Maar 2 keren geleden dat ik dat deed was dat hele voorval met VMS die mij ging bellen en politie op de stoepquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dude, wtf.
Maar opzich, als je het nooit doet dan blijft het misschien angstig voor je ouders zeg maar :p.
Zo`n veiligheidsbrilquote:
Jij moet niet denken.quote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die van jou naar mezelf sturen
Que? Vertel.quote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ga soms wel een avondje naar een vriendin (de enige zo'n beetje die ik heb die op 5 minuten fietsen woont) hoor. Maar 2 keren geleden dat ik dat deed was dat hele voorval met VMS die mij ging bellen en politie op de stoep
Nouja, dat is dan niet helemaal het geval hoor, weesniet bang. ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent niks als je niet gewoon van het leven en jezelf kunt houden zónder vriendin/vriend.
Veiligheidshesje aanquote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n veiligheidsbril
Dan ben je wel de dorpsidioot
Hahaahhaquote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ga soms wel een avondje naar een vriendin (de enige zo'n beetje die ik heb die op 5 minuten fietsen woont) hoor. Maar 2 keren geleden dat ik dat deed was dat hele voorval met VMS die mij ging bellen en politie op de stoep
Goedquote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, dat is dan niet helemaal het geval hoor, weesniet bang. ofzo
doe normaalquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Toto69 het volgende:
ik ga naar bed
beetje niksen
misschien filmpje knallen
misschien wel fokken
nou de groetjes he
kusjes
ach soquote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat ik niks stuur. Dus dan moet jij de jouwe maar sturen.
Ja, ik fietste toen dus heel toevallig NET bij haar weg toen ik steeds gebeld werd, en toen ik binnen kwam in mijn kamer kreeg ik een berichtje van ''kijk eens uit je raam'' en dat was allemaal heel creepyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |