Wie?quote:
Dit. Ik stoor me niet echt ergens aanquote:Op zondag 17 november 2013 21:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis weer wie en wat er aan het baggeren is, TELL ME PLEASE
Laten wij chillen met oud en nieuw danquote:
nehehquote:
Jij bent een Movembergozer?quote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik begin wel van mijn opkomende gezichtshaar te houden
Van mij mag je komen hoorquote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten wij chillen met oud en nieuw dan
Ik ook nietquote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Ik stoor me niet echt ergens aan
Nee, ik wil gewoon kijken of het staat.quote:
Oh, ben wel benieuwd.. Foto?quote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
drinken en een blowtje sla ik niet af.quote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van mij mag je komen hoor. Ik wil allemaal lekker eten
. En drinken en een blowtje en gewoon stom doen en dat was het
.
[..]
Ik ook niet.
ik ook nitquote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
drinken en een blowtje sla ik niet af.
Ik wil ook.quote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vachtje is natuurlijk niet verkeerd in de winter.quote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Youre welcome! Wel even op tijd laten weten.quote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 6-7 dagen is het niet heel bijzonder en aangezien ik blond-ig ben is het niet direct te zien op tc ofzo. Ik zal kijkenquote:
Van mij mag je ook komen hoor :d.quote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Fok nieuwjaars meetAwesome.
toto's lover.quote:
Lijkt me best chill hoorquote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Youre welcome! Wel even op tijd laten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |