Inclusief uitleg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lees terug danquote:
Dmbox staat openquote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben echt in een pestkanjer humeur
Je herkent me toch niet. Misschien ben ik in een goede bui en zeg ik wel ff hoi.quote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb normaal altijd oordopjes in maar morgen ff niet
jij bent gewoon met een complot bezig met fok-it tegen mij.quote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben echt in een pestkanjer humeur
nietquote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent gewoon met een complot bezig met fok-it tegen mij.
HA, roosterwijziging, ben om kwart voor 1 vrijquote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je herkent me toch niet. Misschien ben ik in een goede bui en zeg ik wel ff hoi.
Dan heeft toch nog één iemand enig idee wie toto is
Ik ben neutraalquote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent gewoon met een complot bezig met fok-it tegen mij.
Echt?quote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
HA, roosterwijziging, ben om kwart voor 1 vrij
Kut
van jou kan ik het wel hebben maar hij deed wel echt best pijnquote:
huhquote:
Dan ga je nog twee uur zelfstudie doen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
HA, roosterwijziging, ben om kwart voor 1 vrij
Kut
quote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inclusief uitleg.
Zozo, dat is een behoorlijke stengel voor zo'n kleine dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
snoepquote:
wie zegt dat ik klein benquote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zozo, dat is een behoorlijke stengel voor zo'n kleine dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |