Maar jij mag niet.quote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Fok nieuwjaars meetAwesome.
Oke!quote:Op zondag 17 november 2013 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me best chill hoor
Zal je nog wel even dmen erover
In Den Haag. Slaapplek genoeg!quote:
Nee.quote:
IK ZEG WEL DAT IK VERKERING MET DIEGENE HEB.quote:
Androidje erbij.quote:Op zondag 17 november 2013 21:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga denk ik wel naar een feestje.
Ook geen zin om hier te blijven.
Fok-it komt ook. Zeg dat hij je vriendje is (en daarna maak je het uit, kan ik kroelenquote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
IK ZEG WEL DAT IK VERKERING MET DIEGENE HEB.
Dan mag het wel.
Alhoewel, als het een meisje is wss nog niet.
Jhali, wil je verkering met mij? Mijn icoontje is een mannetje.quote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
IK ZEG WEL DAT IK VERKERING MET DIEGENE HEB.
Dan mag het wel.
Alhoewel, als het een meisje is wss nog niet.
Vier jij het in Polen of vlieg je terug naar Engeland?quote:
Daarom dacht ik dus ook dat je een stengel hadquote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jhali, wil je verkering met mij? Mijn icoontje is een mannetje.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fok-it komt ook. Zeg dat hij je vriendje is (en daarna maak je het uit, kan ik kroelen)
Oh jee, zoveel aanbodquote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jhali, wil je verkering met mij? Mijn icoontje is een mannetje.
geen idee, wil er ook niet te veel over nadenkenquote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vier jij het in Polen of vlieg je terug naar Engeland?
Waar heb je het over? Is ook zo.quote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dus ook dat je een stengel had
Oh jeequote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar wij kunnen ook wel kroelen hoor Jhali.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mijn moeder vandeweek: ''Ik geloof niet dat je tussendoor niets aan de hand hebt gehad. Je hebt vast wel hier en daar wat gehad zonder het ons te zeggen"
Oh nu denken mijn ouders in een keer dat ik een hosselaar ben
Ik zeg kroelenquote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh jeeSamen even wat calorietjes verbranden
huh wat heb je aan de hand gehadquote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mijn moeder vandeweek: ''Ik geloof niet dat je tussendoor niets aan de hand hebt gehad. Je hebt vast wel hier en daar wat gehad zonder het ons te zeggen"
quote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |