Dat was echt geniaalquote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, ik fietste toen dus heel toevallig NET bij haar weg toen ik steeds gebeld werd, en toen ik binnen kwam in mijn kamer kreeg ik een berichtje van ''kijk eens uit je raam'' en dat was allemaal heel creepyVooral omdat ik toen net een horrorfilm had gekeken bij haar dus ik was al helemaal opgefokt en angstig en huilend.
En toen ging mijn papa met hem bellen en zijn ''attitude'' stond hem niet zo aan dus toen had hij de wijkagent gebeld.
De wijkagent ookquote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, ik fietste toen dus heel toevallig NET bij haar weg toen ik steeds gebeld werd, en toen ik binnen kwam in mijn kamer kreeg ik een berichtje van ''kijk eens uit je raam'' en dat was allemaal heel creepyVooral omdat ik toen net een horrorfilm had gekeken bij haar dus ik was al helemaal opgefokt en angstig en huilend.
En toen ging mijn papa met hem bellen en zijn ''attitude'' stond hem niet zo aan dus toen had hij de wijkagent gebeld.
Haha wat. Stond hij serieus voor je raam?quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
jou of Jhali? of dearesy?quote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef Jhali het volgende:
Mijn moeder googlede mij vandaag__ ! Damn, ik word gestalkt door m'n eigen ouders.
Nee maar die timing was gewoon zoooo toevallig dat het leek alsof ik serieus gevolgd werdquote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha wat. Stond hij serieus voor je raam?![]()
Inderdaad zegquote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben blij dat mijn ouders gewoon normaal zijn en niet zo streng.
Ik ook nietquote:Op zondag 17 november 2013 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad zegNooit zulke gare dingen gehad
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 november 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben alleen veel te eerlijk tegen mn ouders. Dat vinden ze soms wel vervelend volgens mij.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee maar die timing was gewoon zoooo toevallig dat het leek alsof ik serieus gevolgd werdIk durfde natuurlijk niet te kijken
die van mij weten het ook jaquote:Op zondag 17 november 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
Mijn ouders vinden het wel grappig dat ik op fok zit volgens mij lol
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |