quote:Je dagelijkse netto calorieëndoel is: 3.260 Calorieën
Zoveel zou je moeten aankomen:
2,3 kg door 23 december
staat er in de algemene voorwaarden dat maandag chestday is?quote:Op maandag 18 november 2013 13:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Sleep for two blijft lastig. Ik heb totaal geen ritme, blijft ook lastig door school/vriendin etc.. De ene keer kan je uitslapen, de andere keer om 6.30 uur de wekker. Vaak pak ik dan 's middags nog een uurtje slaap.
Ik blijf het trouwens een raar fenomeen vinden dat chestday op maandag. Heb het al wel eens eerder gezegd, maar ben er nog niet helemaal uit. Ik ga straks rond 17.00 uur trainen en dan loopt iedereen elkaar in de weg omdat ze allemaal dezelfde oefeningen doen. Er is dan vrijwel niemand (op mijn na dan) die gewoon andere spiergroepen (in mijn geval schouders-benen) gaat trainen.
Eh nee. Maar dat is wel wereldwijd een gegeven heur. Waar je ook komt, maandag chest day.quote:Op maandag 18 november 2013 20:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
staat er in de algemene voorwaarden dat maandag chestday is?
Wat nou doorcyclen. Iedere week opnieuw beginnen met borst triceps ipv doorcyclenquote:Op maandag 18 november 2013 20:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh nee. Maar dat is wel wereldwijd een gegeven heur. Waar je ook komt, maandag chest day.
Daarom, chestday op vrijdagquote:Op maandag 18 november 2013 20:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh nee. Maar dat is wel wereldwijd een gegeven heur. Waar je ook komt, maandag chest day.
idem, in split was vrijdag voor de tietjes. Meest praktische dag. Zelfs nu met fb heb ik maandag de nadruk op benen, woensdag op rug en vrijdag op borst.quote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daarom, chestday op vrijdagGa je ook met volle pump de weekend in.
t zijn eerder de adductors iddquote:Op maandag 18 november 2013 16:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarom is het logisch volgens jou?
Zie Dreamerbulkquote:
Dan heb ik niks gezegd. :pquote:Op maandag 18 november 2013 21:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zie Dreamerbulk(bedoelde trouwens ook adductors, die oefening waar je zo mooi in het kruis kan kijken)
Het is vooral een kwestie van actief de knieen naar buiten duwen zoals in het verhaal staat ja.quote:Op maandag 18 november 2013 21:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
t zijn eerder de adductors idd
"Knip"
ik denk hetzelfdequote:Op dinsdag 19 november 2013 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laatst werd er een link gepost over tonijn, makreel etc. in blik en de 'grote' hoeveelheid mercury; hoe zit het met zalm in blik?
Hoe train je die zonder op die lompe vulva-machine te gaan zitten? Sumo deads?quote:Op maandag 18 november 2013 14:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je abductors zijn niet sterk genoeg.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hoe train je die zonder op die lompe vulva-machine te gaan zitten? Sumo deads?
bn je psygis ofso heb je ocdquote:Op dinsdag 19 november 2013 07:32 schreef star_gazer het volgende:
Man man, moet je die gezichten op het werk zien als je eventjes netjes wat voeding (havermout) afweegt. Weegschaaltje staat er toch, kan het net zo goed gebruiken. Wat is er mis mee om te weten hoeveel je van iets naar binnen gooit?
Nee jongens, voeding afwegen is 'ongezond'. Lekker ongebreideld voer naar binnen pleuren, daar worden we beter van
Vlgens mij weegt ie zelfs zijn zout en pepper ofnie da n?quote:
Eigenlijk voor de grap een keer in het openbaar doen. Kijken wanneer de eerste wannabe psycholoog om de hoek komt met een OCD / autisme diagnosequote:Op dinsdag 19 november 2013 10:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vlgens mij weegt ie zelfs zijn zout en pepper ofnie da n?
Klinkt mij logisch in de oren dat je benen naar binnen gewuwd worden omdat je abductoren relatief zwak zijnquote:Op maandag 18 november 2013 16:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarom is het logisch volgens jou?
"Hebbie zo genoeg eieren of moeten we een kip voor je kopen hahahihihihahaha"quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:34 schreef star_gazer het volgende:
Ik begin me er wel steeds meer aan te irriteren dat mensen hun eigen luiheid op je afreageren als je bewust ergens mee bezig bent. Ik heb als geheugensteuntje een briefje met daarop mijn voedingsschema achter mijn computer vastgepind. Dan maken ze voor de grap wel eens een opmerking "zo, is het weer tijd voor je appel? huhuhuh". En dan van de zomer wel vragen hoe het toch kan dat ik er beter bij loop dan hun. Dan verwijs ik ze maar al te graag naar dat malle briefje waar ze altijd grappen over maken.
Ik zeg altijd dat ik een boerderij per week opvreet leegvreet. om aardig in de buurt trouwens: 4 eieren per dag, een halve kip op rustdagen + een kippenborst op +- de helft van mijn trainingsdagenquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:39 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
"Hebbie zo genoeg eieren of moeten we een kip voor je kopen hahahihihihahaha"
"Dat is toch niet goed voor je cholestorol joh zoveel eieren" Dit terwijl ze aan de mexicano pindasaus zitten
Dat is inderdaad wel tering lekker ja. Hier in Australië kunnen ze er echt geen reet van qua snacks en patat. Patat met azijn en gravyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |